Tuesday, 16 June 2015

Mac : Wash & Dry, High-light Powder "Freshen Up".

To mój drugi i ostatni już produkt Mac z kolekcji Wash & Dry, na który się skusiłam. Róż Hipness stał się od razu moim ulubieńcem. A jak to jest w przypadku High-light Powder w odcieniu Freshen Up? Zastanawiałam się, czy w ogóle go kliknać. Ogladałam mnóstwo zdjęć w sieci, bardzo mi się podobał, ale czy byłby przeze mnie w ogóle używany? Przecież mam już rozświetlacze... Postanowiłam go jednak zamówić, a jeśli zmienię zdanie, zawsze go mogę odesłać spowrotem, prawda? No i ponieważ to limitowanka, trzeba było brać, póki dostępna.
Mac Wash & Dry High-light Powder "Freshen Up"
Wspominałam już przy okazji różu Hipness, że szata graficzna tej limitowanki średnio mi się podoba. Ale jakoś z tymi kolorami daję radę żyć :)

Mac tak opisuje swój produkt :
"Nasz nowy puder High-Light Powder zapewnia wyjątkową kombinację trzech odcieni w jednym opakowaniu: od pastelowego banana przez puszystą brzoskwinię do korala. Końcowy efekt to idealnie wygładzona skóra delikatnie muśnięta kolorem. Łatwo stapia się ze skórą. Puder ozdobiony wypukłym wzorem i perłowym połyskiem jest idealnym produktem dla kolekcjonera. Kosmetyk w specjalnie zaprojektowanym opakowaniu."

Mac Wash & Dry High-light Powder "Freshen Up" (ze złotkiem na wierzchu / po usunieciu)
Puder ma ładne tłoczenie. Kojarzy mi się z powierzchnia morza. Produkt składa się z trzech kolorowych pasków : pastelowej żółci, brzoskwini i koralu. Oryginalnie powierzchnia pudru miała złoty shimmer, który starł się od razu przy pierwszym ruchu pędzlem po pudrze. Także do urzytku mam trzy soczyste lekko mieniące się paski.
Tak samo jak Mac Philip Treacy Hihlight Powder Nude Pink, Freshen Up nie jest typowym rozświetlaczem jak np. Lightscapade czy Soft & Gentle. Jest za mało błyszczący. Zawiera wprawdzie lekki złoty shimmer, ale efekt na skórze jest delikatny, satynowy. Puder bardziej sprawdza się w roli różu do policzków. Na mojej cerze zmieszane wszystkie trzy kolory pudru dają ciepły brzoskwiniowy odcień, który bardzo ładnie ożywia twarz. Jest to świetna kombinacja kolorów do podkreślania policzków ;) Kolory można łączyć ze sobą w rózny sposób, uzyskując różne efekty, co też jest zdecydowanie zaleta produktu. Jeśli szukacie typowego błyszczącego rozświetlacza, będziecie Freshen Up rozczarowane. Mi jednak efekt jest jak najbardziej na rękę. Aczkolwiek nazwa produktu, High-light Powder jest myląca.... 
Mac Wash & Dry High-light Powder "Freshen Up" (ze złotkiem)
Mac Wash & Dry High-light Powder "Freshen Up" (po usunięciu złotka)
Puder ma średnio miekką konsystencję. Łatwo się go nabiera pędzlem, ale jednocześnie puder wcale nie pyli i nie osypuje się. Bardzo fajnie się na policzkach rozprowadza i rozciera. Trwałość jest świetna, całodzienna, a produkt pozostaje na twarzy tam, gdzie został zaaplikowany, nigdzie nie wędruje.
Mac Wash & Dry High-light Powder "Freshen Up"
Podoba się Wam ten puder? Ja jestem zadowolona bardzo, i obecnie mam wypas tego typu "upiększających produktów" na ho ho i dłużej :)

"Puder ozdobiony wypukłym wzorem i perłowym połyskiem jest idealnym produktem dla kolekcjonera" - sugeruje producent! Jak można mieć w domu taki kosmetyk i go nie używać? 


 


20 comments:

  1. Szkoda, że na policzku nie pokazałaś:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak się w końcu nauczę robić zdjęcia tego typu, to na pewno zacznę je na blogu umieszczać. Niestety na razie wychodzi mi zupełnie innego, niż bym chciała pokazać, a kolor zupełnie inny :( ale ćwiczę :) w końcu się uda :)

      Delete
  2. Pieknie wyglada w opakowaniu ;) Niestety dla mnie takie zloto cieple odcienie odpadaja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja tych kolorów u siebie zimą nie widzę, bo moja cera zmienia kolor zimą na chłodny i jasny ;)

      Delete
  3. Moim zdaniem dobrze, że puder miał tylko wierzchnią warstwę tego złotka, bo taki efekt na policzkach mógłby być zbyt przerysowany. Same odcienie ogromnie mi się podobają, czuję się dobrze w takich ciepłych różach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) ale zanim kliknęłam ten produkt, to już wiedziałam, że to złotko schodzi :) inaczej nie zdecydowałabym się na ten produkt :)
      ja się dobrze czuję latem, kiedy się troszkę opalę :)

      Delete
  4. Replies
    1. :) zastanawiam się, co jeszcze wymyślą :)

      Delete
  5. A 2 kolejne rozświetlacze czekają na Ciebie w mojej szufladzie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mogę się ich doczekać :) ciekawe czy będą fajne :) bo ten z Wibo, jest świetny :)

      Delete
  6. Replies
    1. Dlatego uważam, że to był świetny zakup :)

      Delete
  7. Na pewno byłabym zadowolona:D ale nie kupiłam nic z tej kolekcji

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w sumie też nie planowałam zakupów a wyszło jak wyszło. No ale przynajmniej kolejnej pomadki nie kupiłam :)

      Delete
  8. Kuszą mnie produkty MAC, ale jeszcze żadnego nie miałam ;( Ceny mnie troszkę przerażają :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceny faktycznie mogą przerażać :) ale to i tak są tańsze kosmetyki niż np Chanel :) jednak inwestycja w niektóre produkty Mac się opłaca :) np róże starczają dosłownie na lata :)

      Delete
  9. Nie mam nic z osławionego MAC i w zasadzie jakoś nie mam parcia. Wystarczą mi standardowe, drogeryjne kosmetyki (liczę, że tak zostanie na dłuuuugo). Kolorem wydaje się być całkiem ładny i naturalny :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie. Pozdrowionka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie, jeśli jesteś zadowolona to najważniejsze :) drogeryjne kosmetyki są świetne, sama mam ich sporo i sobie chwalę :)
      Dziękuję, na pewno zajrzę :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...