Monday, 29 June 2015

Wibo : Red Rose Lips Satynowa pomadka do ust w kolorze "4".

Do szafy Wibo zajrzałam w celu zakupu Diamond Illuminator. I oczywiście musiałam dojrzeć nowość - Wibo Red Rose Lips (Satynowa pomadka do ust z kompleksem odżywczym). Ponieważ uwielbiam tego typu produkty do ust, oraz cena 7.99 zł zachęcała do zakupu, wybrałam odcień numer 4 - zgaszony średni róż, najbardziej dla mnie naturalny z czterech dostępnych odcieni.  Właściwie to nie spodziewałam się niczego wyjątkowego po tym produkcie.
Wibo Red Rose Lips "4"
Wibo tak opisuje swój produkt:
"Pomadka do ust w formie kredki. Satynowa tekstura umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację na ustach zapewniając maksymalny komfort. Odżywia i zapewnia trwały i intensywny kolor."
Wibo Red Rose Lips "4"
Pomadka ma postać kredki, którą niestety trzeba ostrzyć. Sztyft pomadki jest dość miękki (bardziej miękki niż kredek Maybelline Color Drama), ale nie sprawia problemu przy ostrzeniu. Pomadkę bardzo łatwo na usta się aplikuje, nie muszę nic korygować, sztyft ma bardzo wygodny kształt. Wystarczy jedna warstwa, by pokryć usta kolorem. Trwałość pomadki jest bardzo dobra, 2 - 3 godziny bez poprawek, po czym zaczyna równomiernie blaknąć i zanikać. Pomadkę rzeczywiście bardzo komfortowo się na ustach nosi, po aplikacji czuć przyjemne nawilżenie.

Wibo Red Rose Lips "4"
Spodziewałam się przeciętnego produktu, a okazało się, że jest naprawdę niezły. Kredka mogłaby być wykręcana, ale w sumie mi to nie przeszkadza. Wibo Red Rose Lips to świetny produkt w niskiej cenie! Polecam wypróbować.

👍 czy 👎? 

23 comments:

  1. Swietny odcien! Nie mialam tych kredek, ale podoba mi sie ich grubosc :D Bylas/jestes w Pl? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem właśnie w Polsce, ale ta kredka jest z poprzedniej wizyty :) teraz też kupiłam produkty do ust ale o nich będzie można poczytać dopiero za jakiś czas :)

      Delete
  2. Fajny kolorek, lubię takie jasne chodź czasami lubię poszaleć z czerwienią lub czymś neonowym ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak ja :) uwielbiam takie bezpieczne odcienie w codziennym makijażu ale lubię też czasem zaszaleć z czymś bardziej dającym po oczach :)

      Delete
  3. Replies
    1. Rozumiem :) w tej serii kredek/pomadek są jeszcze 3 inne odcienie :)

      Delete
  4. Całkiem niezłe produkty do ust ma Wibo, zresztą nie tylko do ust :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się :) mam tez inne produkty i jestem zaskoczona, są super i kosztują tak niewiele!

      Delete
  5. ciekawy produkt. zaraz pójdę obczaić online, jakie jeszcze kolorki mają w ofercie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są jeszcze 3 kolory z tej serii ale wprowadzili jeszcze teraz grube kredki wykręcane ;) 4 kolory! Jakbyś coś chciała, to jestem jeszcze w PL jakby co ;)

      Delete
    2. a nie trzeba, dzięki. będę w Polsce we wrześniu to sobie je obmacam :)

      Delete
  6. podoba mi się efekt na ustach, ładny kolor. muszę wypróbować.

    ReplyDelete
  7. Kolor całkowicie w moim typie, szkoda że trzeba ją ostrzyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, bo ostrząc marnuje się trochę produkt :/

      Delete
  8. Śliczny kolorek, chyba i ja się na nią skuszę ;)

    ReplyDelete
  9. Kolor nie dla mnie, ale fajnie ze jesteś zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trafił się fajny produkt za niewiele :)

      Delete
  10. Widzę, że wybierasz kolory bardzo w moim stylu :) Świetna :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...