Monday, 13 July 2015

Barry M : Gelly Hi Shine Nail Paint "Lychee"

Dzisiaj będzie lakierowo! Barry M Gelly Hi Shine Nail Paint w odcieniu Lychee  to jeden z moich ulubionych odcieni na codzień. Lychee jest to taka rozbielona oliwka.
Barry M Gelly Hi Shine Nail Paint "Lychee"
Lakiery Barry M z serii Gelly Hi Shine należą do moich ulubionych. Mają bardzo poręczny i wygodny pędzelek, kremową konsystencję a do pełnego krycia potrzeba 2 warstwy lakieru. Czasu schnięcia nie sprawdzałam, ponieważ zawsze używam na wierzch lakieru przyspieszającego schnięcie. Niestety apartatem nie potrafiłam ująć lśniącego żelowego fektu jaki ten lakier daje, ale musicie mi wierzyć na słowo :) Trałość na moich miękkich paznokciach to 2 dni i lakier zaczyna odpryskiwać z końcówek. Ale to wina moich paznokci, a nie samego lakieru.
Barry M Gelly Hi Shine Nail Paint "Lychee"
Co myślicie o takim kolorze na paznokciach?




22 comments:

  1. Ja lubię takie nie rażące po oczach kolory na paznokciach. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również, choć czasami lubie zaszaleć też z kolorem :) ale na codzień wolę takie nudne kolory :)

      Delete
  2. Ja wolę coś mocniejszego, jeśli chodzi o kolor na paznokciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :) zastanawiałam się, czy mam coś wśród lakierów, co mogłoby Ciebie zainteresować, i chyba mam jedno ciasteczko. Wkrótce pokaże i zobaczymy :)

      Delete
  3. Fajny odcien na codzien :) Podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię tak subtelne kolorki :-)

    ReplyDelete
  5. miałam go, ale gryzł się z odcieniem mojej skóry i wyglądał na mnie okropnie :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :( u mnie on lepiej wyglada latem, kiedy mam cieply odcien skory :)

      Delete
  6. Kolorek sliczny do pracy jak znalazł delikatny i subtelny...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak kiedyś wróce do pracy, to sobie spreentuję więcej takich :)

      Delete
  7. A ja nie wiem czy tylko tak wyszedł na zdjęciu czy co, ale mi się ten kolor wcale nie podoba. Moim zdaniem wygląda tak jakby ktoś miał czarne paznokcie (np. po przytłuczeniu czymś) i próbował na to położyć jasny beż. Oczywiście bez urazy dla Ciebie bo nic nie mam do Twoich paznokci, wypowiadam się tylko o moich odczuciach co do tego koloru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie poczułam się w ogóle urażona :) nie każdemu ten kolor się musi przecież podobać :) Dzięki za szczerość :)

      wydaje mi się, że kolor wychodzi u Ciebie przekłamany po prostu, sama nie wiem :)

      Delete
  8. Bardzo oryginalny odcień! Ogromnie mi się podoba :)
    Twój problem z trwałością lakierów znam bardzo dobrze z autopsji, żaden nie chce się na nich trzymać dłużej niż 3 dni ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj 3 dni to już coś :) ja drugiego dnia już muszę zmywać i bawić się w malowanie od nowa :/

      Delete
  9. Trochę nie w moim stylu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie każdemu się podoba, wiem to :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...