Monday, 27 July 2015

Floslek : Re Vita C, Rewitalizacja, koncentrat witaminowy pod oczy, na szyję i dekolt.

Flos Lek Re Vita C, Rewitalizacja, koncentrat witaminowy pod oczy, na szyję i dekolt
Floslek Re Vita C Rewitalizacja to koncentrat witaminowy pod oczy, na szyję i dekolt. Zawiera witaminę C, retinol roślinny oraz Fucogel. Jest przeznaczony do pielęgnacji dojrzałej (40+)  skóry wokół oczu, szyi i dekoltu ze skłonnością do spadku jędrności i elastyczności oraz nadmiernej utraty wody. Efektem działania serum ma być nawilżona, elastyczna i jędrna skóra, bez głębokich zmarszczek, cieni i worków pod oczami. Koncentrat należy nanieść na skórę wokół oczu, szyi i dekoltu oraz delikatnie wklepać i pozostawić do wchłonięcia. Stosować na dzień i/lub na noc 3-4 razy w tygodniu.  Witamina C stymuluje syntezę kolagenu, głęboko regeneruje skórę i zabezpiecza ją przed fotostarzeniem. Retinol roślinny poprawia elastyczność i jędrność skóry, redukuje zmarszczki, cienie i worki pod oczami. Fucogel zapewnia silne i długotrwale nawilżenie oraz zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci.
Floslek Re Vita C, Rewitalizacja, koncentrat witaminowy pod oczy, na szyję i dekolt
Koncentrat jest zamknięty w małej szklanej buteleczce z pipetką. Dodatkowo buteleczka była zapakowana w kartonik, na którym widnieją wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Otrzymujemy 15ml produktu. Koncentrat jest bezbarwny, wodnisty i lejący się. Pipetka działa bezproblemowo i można nią zadozowac intersującą nas ilość koncentratu. Ja zawsze pipetka nakapuję trochę na dłoń i z niej aplikuje koncentrat pod oczy. Koncentrat pachnie jakoś tak jak aptecznie, ale zapach mi w niczym nie przeszkadza i po aplikacji ulatnia się. Zaaplikowany produkt szybko się wchłania nie pozostawiając nic na skórze (lepkiej warstwy czy silikonowej gładkości). Używam tego koncentratu od marca i jedynie na okolice oczu. Szkoda mi go po prostu na razie na używać na większą powierzchnię skóry. Aplikuję go jednak codziennie wieczorem, zamiast kremu pod oczy, czyli częściej niż zaleca producent. Na dzień nadal stosuję mój nie do końca lubiany krem soraya, który nie radzi sobie z nawilżeniem mojej skóry pod oczami, tak jakbym chciała. Działanie tego koncentratu uzupełnia jednak braki kremu ma dzień. Efekty wprawdzie zaczęły się pojawiać z czasem, nie od razu, przy regularnym stosowaniu produktu. Śmiało mogę powiedzieć, że koncentrat świetnie sobie radzi z nawilżeniem skóry, przez to wygładziła się też skóra pod oczami a moja zmora, worki pod oczami, zdecydowanie są mniejsze. Wydaje mi się również, że moje opadające powieki i nadmiar skóry nad powieką też nie są już takie "puffy" jak były. Nie jest to ogromna różnica jeśli chodzi o worki i opadającą powiekę, ale ja ją widzę i efekt bardzo mi się podoba. Działanie tego koncentratu nie dało powalającego efektu wow, ale koncentrat działa na swój sposób i zauważyłam poprawę w wyglądzie mojej skóry, która stała się jędrniejsza i bardziej elastyczna. Przydała mi się bardzo taka kuracja po zimie. 

Planuję nadal systematycznie używać tego koncentratu, jednak już tak jak zaleca producent 3-4 razy w tygodniu. Produkt jest mega wydajny. Wprawdzie ja go używam od 3 miesięcy tylko pod oczy, to zużycie jest niewielkie. Koncentrat jest ważny 12 miesięcy od otwarcia, więc nie uda mi się go zużyć pod oczy w tym czasie. Dlatego bliżej daty ważności zacznę go stosować też na szyję i dekolt.

Czy kupię go ponownie? Zdecydowanie!! Jeśli będzie on nadal w sprzedaży to nie zawaham się. Koncentrat kupiłam w Hebe na promocji za 19 złotych. 
Floslek Re Vita C, Rewitalizacja, koncentrat witaminowy pod oczy, na szyję i dekolt

6 comments:

  1. Przydałby mi sie taki koncentrat i to bardzo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że za taką cenę warto wypróbować :)

      Delete
  2. kolejny kosmetyk flos-lek, który mnie ogromnie zaciekawił :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam ochotę wypróbować teraz inne produkty :) jest w czym wybierać :)

      Delete
  3. od dawna mam w planach wypróbowanie tego kosmetyku, ty jeszcze bardziej mnie do tego przekonałaś. dzięki za recenzję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wahaj się :) powinnaś być zadowolona :) taki niepozorny kosmetyk a naprawdę niezły :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...