Monday, 6 July 2015

Mac : Mac is Beauty, Beauty Powder "Alpha Girl".

Kolekcja Mac is Beauty spodobała mi się głównie ze względu na przepiękne kolory pomadek. Pomadkę Call The Hairdresser, której się nie mogłam doczekać w UK i zamówiłam jej z polskiej strony Mac,  miałyście okazję już zobaczyć. Kiedy w końcu, dwa miesiące później kolekcja Mac is Beauty pojawiła się w UK, skusiłam się jeszcze na jedną pomadkę, w odcieniu Make Me Gorgeus i Beauty Powder w kolorze Alpha Girl. Dzisiejszy post jest jednak o upiększającym pudrze. 
Mac, Mac is Beauty, Beauty Powder "Alpha Girl"
Zawsze zastanawiało mnie, do czego służy Beauty Powder. W końcu to nie jest ani róż do policzków, ani rozświetlacz. Więc co to jest ten upiększający puder. Okazuje się, że to bardzo uniwersalny kosmetyk :) Na stronie Mac znajdziemy taki opis produktu: "Jedwabisty puder nadający delikatne perłowe wykończenie. Nakładaj na twarz jako rozświetlacz, delikatny róż lub jako wykończenie makijażu." 
Mac, Mac is Beauty, Beauty Powder "Alpha Girl"
Kolor Apha Girl jest opisany jako "soft peachy pink with gold". Dokładnie. Jest to ciepły koralowy róż ze złotym shimmerem. 
Mac, Mac is Beauty, Beauty Powder "Alpha Girl"
Puder jest dość twardy, dlatego najlepiej mi się go nabiera zbitym i twardym pędzlem. Puder jest nie do końca dobrze napigmentowany, jak np tradycyjne róże Mac. Kolor można na policzkach trochę zbudować, ale na mojej już lekko opalonej cerze efekt jest i tak bardzo delikatny. Szczerze mówiąc ten Beauty Powder nie znajduje u mnie zastosowania takiego, jakiego się spodziewałam. Jako róż jest zbyt delikatny do mojego odcienia cery (choć myślę, że na jasnych karnacjach byłby już widoczny, więc może sięgnę po niego zimą), jako rozświetlacz jest również za delikatny i mało błyszczący (owszem, złoty shimmer lekko połyskuje, ale jest to efekt ledwo widoczny). Aplikować go na całą twarz? Wykluczone. Zostaje zatem cień do powiek... Hmm...
Mac, Mac is Beauty, Beauty Powder "Alpha Girl"
Doradzicie coś? Może go zwyczajnie nie potrafię używać? 




11 comments:

  1. Hmmm, no wlasnie Beauty Powders w teorii powinno sie uzywac jako pudru rozswietlajcego na cala twarz :) Wiesz, ja jestem taka blada, ze spokojnie moglabym uzywac tego ktory pokazujesz jako rozu, ale jak Ty jestes opalona, to odpada :( Faktycznie, na cala twarz takiego rozowiaka bym nie nakladala, bo latwo robic z siebie swinke :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę ten kosmetyk jakoś wykorzystać. Serce mi pęknie jak się zmarnuje!

      Delete
  2. ja go nie mialam wiec nie pomoge ;/ kolor ladny :) w przyszlosci chce zainwestowac w róż tej firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Róże Mac są rewelacyjne! Na pewno sobie wybierzesz coś super!

      Delete
  3. no ja chyba też nie znalazłabym dla niego zastosowania...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jako róż jak najbardziej :)

      Delete
    2. zbyt delikatnych kolorów u mnie nie widać...

      Delete
  4. u mnie nadałby się na róż, no ale na bardziej opalonej skórze to średnio... nie mam pomysłu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie obecnie na jako róż jest ledwo widoczny. Ale zobaczymy jeszcze zima, bo wtedy jestem bardzo jasna i zmienia mi się odcień skory z ciepłego na zimny :)

      Delete
  5. O rany jaki piękny kolor :) Boski. Ja nadal czaję się na kosmetyki tej marki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gorąco polecam :) jest w czym wybierać!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...