Saturday, 25 July 2015

Mac : Patentpolish Lip Pencil ♥ Kittenish.

Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Kittenish
Swoją pierwszą kredkę Patentpolish dostałam w prezencie od mamy już jakiś czas temu. Była to wtedy kolekcja limitowana i zanim się zorientowałam, została wycofana ze sprzedaży. Żałowałam, że nie udało mi się kupić choć jeszcze jednej, w innym kolorze. Dlatego kiedy Mac wprowadził ponownie do sprzedaży kredki Patentpolish, tym razem już do stałej oferty, bardzo się ucieszyłam. W mojej kosmetyczne pojawiła się natychmiast nowa kredka, w kolorze Kittenish. I mam teraz ochotę na kolejną! 
Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Kittenish
Producent tak opisuje swój produkt :
"M•A•C Patentpolish Lip Pencil, to Twoja magiczna różdżka do ust, która powraca. Za pomocą jednego pociągnięcia natychmiast uzyskasz soczysty połysk. Łatwa aplikacja kosmetyku, wysuwanego metodą twist-up, pozwala utrzymać nienaganną czystość bez konieczności temperowania. Ciesz się gamą olśniewających kolorów w 14 odcieniach, które pozostają żywe i prawdziwe."

Kittenish to bardzo naturalny róż. Zdarzyłyście już chyba zauważyć, że lubuję się w takich bezpiecznych kolorach. Kolor na ustach wyglada delikatnie, ale sprawia, że usta pięknie lśnią i są ładnie zaróżowione. Efekt na ustach jest po prostu ... soczysty! 
Mac Patentpolish Lip Pencil ♥ Kittenish
Pomadka ma postać grubej wykręcanej kredki. Sztyft jest zaaokrąglony, co przy moich małych ustach nie do końca się sprawdza i wolałabym tradycyjne ścięcie, ale można to później przecież skorygować w trakcie używania kredki. Konsystencja sztyftu jest idealna, nie za miekka, a jednocześnie sztyft przyjemnie sunie po ustach bez oporu pokrywając je lśniącą warstwą koloru. Kredka przyjemnie usta nawilża, sprawia, że są miękkie i gładkie. Ponieważ kredka daje lśniące wykończenie, trwałość nie jest jej mocną stroną. W moim przypadku kolor trwa 2 godziny, po czym zjada się równomiernie. Nie jest to jednak kredka matowa czy longlasting, więc się nie czepiam. Zapach kredki jest przyjemny, typowy dla produktów do ust Mac.

Czy warto zainwestować w tą kredkę aż £17.50 (84zł), kiedy w drogeriach jest wiele tańszych odpowiedników? Na to pytanie musicie sobie same odpowiedzieć :) 

Tańsze odpowiedniki produktów do ust w kredce warte uwagi to np.:
Isa Dora : Twist Up Matt Lips "50 Naked" 


 








11 comments:

  1. Zdecydowałabym się jednak na tańszy egzemplarz:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie :) jest w czym wybierać :)

      Delete
  2. Lubię szminki w kredkach, wygodne są :) Ale na MACa chyba na razie się nie zdecyduję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w drogeriach jest mnóstwo tych kredek, więc jest w czym wybierać :) ja Macowe produkty do ust uwielbiam, więc nie mogę się pohamować przed zakupami :)

      Delete
  3. Kolrek bardzo moj :D Hihi, no ja bardzo lubie produkty do ust z MAC, wiec mimo wysokiej ceny, wolalabym ten niz jego drogeryjne odpowiedniki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja to wolę Mac ale tańszymi odpowiednikami wcale nie pogardzę :P

      Delete
  4. Ładny kolorek nie miałam żadnej z tych kredek Maca. Mam szminki nawet wczoraj sprawiłam sobie nową Brave

    ReplyDelete
  5. Wygląda bardzo fajnie i ze względu na kolor i połysk :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...