Sunday, 9 August 2015

Delia : Masełko do ust ♥ kusząca jagoda.

Masełko do ust z olejem arganowym i wiatmną E doskonale nawilża, regeneruje i sprawia, że nawet najbardziej wysuszone usta stają się gładkie i delikatne. Skutecznie chroni je przed szkodliwym działaniem wiatru, słońca i temperatury. Rozpieszcza zmysły pięknym jagodowym zapachem.
Delia Masełko do ust ♥ kusząca jagoda
Nie mam większego problemu z pielęgnacją moich ust. Mimo stosowania matowych / satynowych pomadek są w całkiem dobrej kondycji i nie narzekam na ich przesuszenie. Dlatego pakując moją małą kosmetyczkę na urlop w Polsce (gdzie moja skóra, usta i skórki wokół paznokci zawsze się przesuszają na wiór), zapomniałam spakować coś nawilżającego do ust. Gdy odkryłam "braki", pognałam do drogerii i sięgnęłam po najbardziej urocze małe opakowanie, które mi się rzuciło w oczy. Było to masełko do ust Delia o zapachu kuszącej jagody.
Delia Masełko do ust ♥ kusząca jagoda
Opakowanie było zapakowane w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie informacje o produkcie. Spodziewałam się, że masełko będzie zamknięte w plastikowym odkręcanym pudełeczku. Zdziwiłam się, kiedy ujrzałam coś innego. Jest to małe, plastikowe opakowanie z klapką. Wygląda jak cień do powiek! Całość, wraz z kolorem masełka (jogurt jagodowy), wygląda przeuroczo :) 
Delia Masełko do ust ♥ kusząca jagoda
Masełko ma postać zbitej wazeliny, na ustach bezbarwnej. Ale o cudownym zapachu jagód! Zapach jest przyjemny i nie uciążliwy. Właściwości masełka są świetne. Właściwie nie mam się do czego przyczepić. Masełko bardzo dobrze nawilżało i odżywiało moje usta w Polsce, więc tym razem nie wróciłam z przesuszonymi :) Będąc teraz spowrotem w domu, nadal z przyjemnością po nie sięgam. Dla części z Was opakowanie może być wadą, jest mało higieniczne. Jednak ja używam masełka w domu, a wychodząc z domu zabieram ze sobą jajeczko EOS : Evolution Of Smooth Lip Balm " Coconut Milk".

10 comments:

  1. Często te w sloiczkach etc są lepsze choć znowu korzystanie mniej wygodne i higieniczne. Moja siostra chyba ma takie tylko inny zapach. Ja mam wymagające usta, stale muszę dbać mimo, że nie używam matowych pomadek. Ciekawe więc czy u mnie by się sprawdziło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem kochana, bo ja nie mam wymagających ust i zazwyczaj się u mnie wszystko spradza (poza masełkami Nivea bo te zupełnie z jakiegos powodu nie dają rady)

      Delete
  2. Całkie fajnie ono wygląda. Ja używam Tisane i mam Chanela oba lubię bardzo mimo, że różnica w cenie spora

    ReplyDelete
    Replies
    1. o Tisane :) też kiedyś miałam, przyjemnie wspominam :) z chęcią bym do niego wróciła kiedyś, a Chanela nie znam :)

      Delete
  3. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego opakowaniem, w życiu nie zgadłabym, że w takim kompakcie może się skrywać masełko do ust. Wygląda przeuroczo i domyślam się, że pachnie niesmakowicie smakowicie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście pachnie wspaniale :)
      nie spotkałam się wczesniej z produktem pielęgnacyjnym do ust w takim kompakcie :)

      Delete
  4. Replies
    1. fajnowy :) ale się już kończy!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...