Wednesday, 5 August 2015

Mac : Tinted Lipglass ♥ Pink Lemonade.

Tinted Lipglass to "Unikatowy błyszczyk dostępny w szerokiej gamie kolorów, który pozostawia na ustach wykończenie o wysokim połysku niczym powierzchnia szkła. Zaprojektowany tak, by aplikować go bezpośrednio na usta, na kredkę do ust lub szminkę. Tinted Lipglass to perfekcyjny produkt do stworzenia długotrwałego blasku. Napigmentowany, bardzo błyszczący - możesz uzyskać delikatny lub spektakularny efekt. Zawiera olejek jojoba, który zmiękcza i odżywia skórę. Produkt znajduje się w wygodnej buteleczce, posiada aplikator z gąbeczką, który umożliwia szybką, delikatną i łatwą aplikację."
Mac Tinted Lipglass ♥ Pink Lemonade
O Pink Lemonade marzyłam bardzo długo. Ale jakoś zawsze było mi z nim nie po drodze. Jak byłam zdecydowana go kupić, to był wyprzedany. W końcu upolowałam go rok temu przed wyjazdem wakacyjnym do Polski.  I... czar prysł...
Mac Tinted Lipglass ♥ Pink Lemonade
Pink Lemonade to cukierkowy róż ze srebrnym shimmerem. Wyglada przepięknie! 
Mac Tinted Lipglass ♥ Pink Lemonade
Opakowanie zawiera 4.8ml błyszczyka i jest zaopatrzone w wygodny i tradycyjny ścięty aplikator. Z opakowania zaczynają mi się ścierać napisy. Konsystencja błyszczyka jest bardzo gęsta i klejąca się. Błyszczyk to klej niesamowity. Nie przeszkadza mi to w błyszczykach, więc się nie czepiam, ale warto o tym wspomnieć. Niestety błyszczyk jest z tych "sprawiających" problem przy aplikacji. Bardzo ciężko jest go rozprowadzić równomiernie, błyszczyk się mazia i zbiera w załamaniach. Trzeba go również kontrolować podczas noszenia, ponieważ lubi się zgromadzić w miejscu łączenia się warg. Jestem bardzo rozczarowana tym błyszczykiem. Podobny problem z aplikacją i równomiernym nałożeniem koloru mam z dwoma pomadkami Mac (Mac : Lipstick "Sunny Seoul" oraz Mac : Lipstick "Costa Chic"). Jest to dość uciążliwe przy codziennym używaniu. 
Mac Tinted Lipglass ♥ Pink Lemonade
Kolor jest przepiękny, jednak właściwości sprawiają, że niechętnie sięgam po ten błyszczyk. Dlatego, jeśli uda mi się go w końcu zużyć, pewne jest, że do niego nie wrócę. Foch. Kropka.

 






8 comments:

  1. Replies
    1. no niestety, los mnie chciał uchronić przed kupnem, ale jednak dałam radę go kupić :(

      Delete
  2. Ja wolę pomadki matowe,efekt super a nie kleją się;)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wygląda, ale jak taki niepokorny to ja mówię NIE:)

    ReplyDelete
  4. Szkoda, że się nie bardzo sprawdził :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem skąd tyle pochlebnych opinii na jego temat?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...