Wednesday, 19 August 2015

New Look : Pure Colour Lipstick ♥ 74 Deep Pink.

New Look Pure Colour Lipstick ♥ 74 Deep Pink
Przez jakiś czas nie zaglądałam do sklepu New Look. Kiedy w końcu mnie tam nogi zaniosły w celu znalezienia może właśnie tam mojego wymarzonego kimona na lato, zdziwiłam się, kiedy zastałam tam szafę z kosmetykami do makijażu. Wybór produktów do ust jest wyśmienity, ceny niewielkie, więc wrzuciłam do koszyczka pomadkę w odcieniu Deep Pink.
New Look Pure Colour Lipstick ♥ 74 Deep Pink
Deep Pink to średni chłodny róż. Daje efekt "my lips, but better". Uwielbiam takie kolory na ustach. Pomadka jest zamknięta w czarnym schludnym opakowaniu. Przepięknie pachnie różami (oczywiście, jeśli tego zapachu nie lubicie to - śmierdzi różami). Konsystencja pomadki jest kremowa. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie. Pomadka jest dobrze napigmentowana. Na ustach nosi się bardzo komfortowo, równomiernie ściera, a jej trwałość na ustach to mniej więcej 3 godziny. Pomadka zawiera witamię E.
New Look Pure Colour Lipstick ♥ 74 Deep Pink
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą pomadką. Głównie jej kolorem, ale pozostałym właściwościom nie mam nic do zarzucenia. Muszę ponownie zajrzeć do szafy kolorówki New Look. Może znajdę jeszcze coś ciekawego?

Jak się Wam podoba? Lubicie kolorówkę sklepów odzieżowych?

12 comments:

  1. U mnie też jest w New Looku szafa z kosmetykami, nawet sobie oglądałam, co tam mają, ale ostatecznie nie zdecydowałam się na nic ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, jak to ja, musiałam kupić, bo bym przecież inaczej nie przeżyła, lub wróciła następnego dnia ;)

      Delete
  2. Teraz pluję sobie w brodę, że nie podeszłam do szafy z kolorówką w New Look, przy następnych zakupach na pewno coś przygarnę. Ogromnie podoba mi się kolor tej szminki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie, obejrzyj sobie z bliska, może Ci coś wpadnie w oko :) ja na pewno jeszcze będę zaglądać :)

      Delete
  3. Widziałam ostatnio kosmetyki w tym sklepie, ale nic mi nie wpadło w oko:) fajnie, że jesteś zadowolona:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje sokole oko od razu wypatrzyło tą pomadkę :)

      Delete
  4. prezentuje się naprawdę ślicznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest bardzo przyjemna, zaskoczyła mnie pozytywnie, nie spodziewałam się :)

      Delete
  5. Kolor z gatunku moich ulubionych ;) U nas też jest New Look, ale nie rzuciła mi się kolorówka w oczy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moich również, dlatego nie mogłam jej nie wziąć :)

      Delete
  6. U mnie na zadupiu kosmetyków of course nie ma :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...