Tuesday, 25 August 2015

Primark : PS..., Velvet Matte Lipstick Crayon ♥ 06.

Proszę państwa! W Primarku pojawiły się kosmetyki do makijażu. Kilka serii.  Za grosze. Kuszą niezmiernie i zbierają dobre opinie na youtubie. Niektóre kosmetyki do złudzenia przypominają kosmetyki Golden Ros (mają identyczne opakowania). Na co skusiłam się ja? Oczywiście, na produkt do ust, Velvet Matte Lipstick Crayon w odcieniu 06.
Primark, PS... Velvet Matte Lipstick Crayon ♥ 06
Kredka swoim wyglądem przypomina kreskę do ust Wibo. Opakowanie przyzwoite, jednak kredkę trzeba ostrzyć. Wybrałam sobie kredka w odcieniu ciepłego neutralnego różu.  Efekt na ustach jest matowo satynowy. Bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o kolor na ustach, to na moich wychodzi troche zbyt ceglany, wolałabym żeby wpadał bardziej w fiolet. No cóż.
Primark, PS... Velvet Matte Lipstick Crayon ♥ 06
Właściwości kredki są w porządku. Latwo się ją na usta aplikuje. Kolor rozprowadza się równomiernie i również równomiernie się ściera. Trwałość na ustach dzięki satynowemu wykończeniu jest wielogodzinna. Formuła kredki w żaden sposób nie wysuszyła mi ust. Jest bardzo przyjemna w noszeniu. Właściwości kredki są na plus, jednak kolor nie do konca mi podpasował.
Primark, PS... Velvet Matte Lipstick Crayon ♥ 06
Jeśli chodzi o produkty do ust, to do wyboru są jeszcze inne odcienie kredek, pomadek, konturówek i inne serie. Może się na coś skuszę ? Velvet Matte Lipstick Crayon kosztuje £2 ;)

6 comments:

  1. Dzisiaj oglądałam te kosmetyki, ale wzięłam tylko zmywacz w gąbce :D

    ReplyDelete
  2. wygląda na ustach zaskakująco dobrze. hmmm, naprawdę ładnie - chodzi mi o wykończenie, bo kolor też do końca nie mój

    ReplyDelete
    Replies
    1. również efekt mi się podoba, ale kolor wychodzi na ustach inny, niż się spodziewałam ;)

      Delete
  3. Podobnie wygląda jak te kredki Golden Rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę te z GR koniecznie wypróbować. Narobiłaś mi na nie ogromną ochotę :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...