Friday, 18 September 2015

Astor : Perfect Stay Foundation ♥ 203 Peachy.

Astor, Perfect Stay Foundation ♥ 203 Peachy
"Formuła podkładu z dodatkiem bazy zapewnia perfekcyjne krycie przez 24h.
  • Komfort dla skóry
  • Mniejsza widoczność porów
  • Długotrwała formuła
  • Wyrównany koloryt skóry"
Tak opisuje swój produkt producent. Brzmi całkiem nieźle, ale podkład niestety mnie rozczarował.
Astor, Perfect Stay Foundation ♥ 203 Peachy
Podkład jest zamknięty w szklanej buteleczce z pompką, która odpowiednio dozuje ilość podkładu. Wybrałam dla siebie odcień Peachy, który okazał się bardzo ładny i ładnie się dopasowuje do mojej cery, szczególnie teraz latem, kiedy ma ciepły odcień i jest opalona.  Podkład jest bardzo wydajny, wystarczy mała ilość by pokryć twarz. Przyjemnie się na twarzy rozprowadza i ładnie stapia ze skórą. Podkład ma naprawdę dobre krycie. Ładnie kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt. Dlaczego mnie jednak ten produkt rozczarował? Ponieważ bardzo szybko z tego ładnego efektu robi mi się na twarzy efekt ciasta. Podkład bardzo nieładnie się waży, zaczyna się odznaczać, powodując przy tym, że moja cera zaczyna się brzydko świecić już po niecałej godzinie, a wszystko, co chcę zakryć, jest już wtedy pięknie podkreślone - pory, zmarszczki, niedoskonałości. Ten podkład wchodzi w każdę dziurę, bliznę, zmarszkę i załamanie. Wydaje mi się, że podkład jest dla mnie po prostu za ciężki i moja cera szybko go odrzuca.
Astor, Perfect Stay Foundation ♥ 203 Peachy
Szkoda mi go wyrzucic, dlatego używam go jedynie na krótkie wyjścia z domu, kiedy wiem, że szybko wrócę i będę mogła podkład z twarzy zmyć. Nigdy więcej do niego nie wrócę.

6 comments:

  1. Replies
    1. z tego co zauważyłam, to u mnie w ogóle się nie sprawdzają cięzkie kryjce podkłady (Double Wear EL, Colorstay Revlon itd).
      Za ciężkie, lepiej mi użyc coś delikatniejszego i wspomóc się korektorem :)

      Delete
  2. uuu, szkoda :( moja siostra go sobie sprawiła, ciekawe, czy jej przypadnie do gustu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. może będzie zadowolona :) ma na pewno inny rodzaj cery i inne oczekiwania :)

      Delete
  3. u mnie ten podkład fajnie się sprawdza, moja skóra lubi właśnie cięższe podkłady, no i u mnie ładnie wygląda cały dzień :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) dla mnie za ciężki jest i mimo, że mam cerę z niedoskonałościami, to wolę jednak lżejsze podkłady niż kryjące :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...