Friday, 11 September 2015

Eveline : Lash Booster SOS serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1.

Odżywkę Eveline Lash Booster SOS serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1 zakupiłam w marcu i od razu zaczęłam jej używać. 
Eveline Lash Booster SOS serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1
 Producent tak opisuje swój produkt:
"SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. 
Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy.
Wyselekconowane składniki aktywne: 
- bioHyaluron Complex dzięki wysokiej zawartości kwasu hialuronowego natychmiast wnika w strukturę rzęs, intensywnie nawilża, wygładza i stymuluje ich wzrost
 - Luxury of youth complex bogaty w drogocenny olejek arganowy, doskonale regeneruje, odżywia i wzmacnia rzęsy. Skutecznie odbudowuje i chroni włókna włosa przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych
- D-panthenol (prowitamina B5) natychmiast wnika w głąb rzęs, nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje połysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce
- Profesjonalna, specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy natychmiast nabiorą hipnotyzującego spojrzenia."

Eveline Lash Booster SOS serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1
Produkt na pierwszy rzut oka wygląda na tusz do rzęs. Ma opakowanie typowego tuszu i silikonową szczoteczkę do aplikacji  produktu na rzęsy. Odżywka ma biały kolor i po aplikacji na rzęsy sprawia, że są one koloru białego.

Kiedy zaczęłam używać tej odżywki, moje rzęsy akurat przechodziły okres jakiegoś buntu. Sporo mi wypadło i miałam w nich luki, które bardzo się uwidaczniały po aplikacji tuszu. Rzęsy, rzęsy, dziura, rzęsy, dziura, rzęsy. 


Nakładałam najpierw serum na noc. Gruba warstwę. I teraz jestem trochę zdezorientowana, ponieważ rzęsy z dnia na dzień odrastały. I było to widoczne gołym okiem. Zaczęły się pojawiać pojedyncze włoski w lukach, najpierw krótkie, które z czasem się wydłużały. Bardzo szybko luki w rzęsach sie wypełniły. I nie wiem czy to zasługa tej odżywki, czy to taka kolej, że rzęsa jak wypadnie, to zaraz odrasta? Nigdy wczesniej takich luk w rzęsach nie miałam, więc nie orientuję się jak szybko naturalnie powinny odrosnąć. Jednak luki w rzęsach miałam kilka tygodni i nic się nie działo. Dopiero kiedy zaczęłam używać  odżywki Eveline Lash Booster SOS z olejkiem arganowym 5w1 ruszyła produkcja i rzęsy zaczęły się pojawiać. Hmm.... Trochę żałuję, że nie wpadłam na pomysł, żeby zrobić moim rzęsom w marcu fotki by zobaczyć różnicę.

Przy dłuższym stosowaniu odżywki nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu. Rzęsy wprawdzie odrosły i się dzieki temu zagęściły. Na pewno przestały wypadać i są wzmocnione, ponieważ przy codziennym demakijażu oczu nie widzę na płatkach żadnych wypadniętych rzęs. Rzęsy jednak nie zagęściły się jakoś wyjątkowo i nie wydłużyły spektakularnie.
Ja jednak nadal używam tego produktu codziennie, ale już jako bazę pod tusz. Dzięki temu pomalowane tuszem rzęsy są dłuższe i grubsze, niż gdybym malowała je tylko samym tuszem. Bardzo mi się efekt końcowy podoba. Trzeba jedynie wyczuć moment, kiedy na pomalowane odżywką rzęsy trzeba zaaplikować tusz. Gdy nałożymy go na jeszcze za mokre rzęsy, rzęsy się posklejają. Gdy odżywka za bardzo wyschnie na rzęsach, tusz rozprowadzić jest już naprawdę ciężko. Trzeba znaleźć złotych środek, ale dla efektu warto :)

Dla odmiany kupiłam teraz inne serum Eveline. Z tego co zauważyłam, są obecnie dostępne już 3 różne wersje tego produktu, więc jestem ich ciekawa :)

4 comments:

  1. nigdy nie stosowalam takiego wynalazku, ale fajnie, że rzęski odrosły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie fajnie, wyglądało to koszmarnie!

      Delete
  2. Muszę spróbować,bo od dłuższego czasu chce zacząć stosować odżywkę.Bardzo pomocny post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem jakiego efektu oczekujesz, bo tak jak wspominałam w poście, ta odzywka wspomogła odrost wloskow i je wzmocnila, ale zageszcze czy wydłużenia rzęs nie zauważyłam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...