Tuesday, 22 September 2015

Mac : Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Pretty Boy.

Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Pretty Boy
Jeśli chodzi o pomadki Mac z serii Cremesheen Pearl, to ostatnio skusiłam się na kolejny odcień. Nippon, mój pierwszy zakup z tej serii już Wam pokazywałam. Nie mogłam się pohamować i spokojnie wyjść ze sklepu, kiedy zobaczyłam odcień Pretty Boy.
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Pretty Boy
Pretty Boy to intensywny różowy koral. Zawiera srebrny shimmer. 
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Pretty Boy
Pretty Boy wspaniale się na usta aplikuje i pokrywa je równomiernie kolorem. Dzięki srebrnemy shimmerowi usta przepięknie błyszczą. Kolor jest dość intensywny, ale ja wyśmienicie się w takich odcieniach czuję. Pomadka nosi się na ustach komfortowo. Otula usta jak balsam. Sprawia, że są nawilżone i gładkie.
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Pretty Boy
Jak się Wam podoba? Z tej serii marzy mi się jeszcze Little Buddah... ehh



17 comments:

  1. Do tej pory tylko matowe szminki MAC poznałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam zapoznać się z innymi wykończeniami :) warto :)

      Delete
  2. ładnie wyglada na Twoich ustach :) widzialas promocje na weekend? jesli wydasz powyzej 150 dostajesz pomadke gratis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widziałam :) dzięki za info, muszę się dowiedzieć coś więcej :)

      Delete
    2. Ale pomadkę z puli iluśtam, a nie dowolnie wybraną :(

      Delete
    3. ciekawe jakie są kolory do wyboru :)

      Delete
  3. Kolor całkiem mi się podoba:)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny kolor :) ja planuję w końcu zakup jakiejś szminki z MACa ale wybór jest za duży i nie mogę się zdecydować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest w czym wybierać :) najlepiej iść z upatrzonymi kolorami już i spośród nich wybrać, bo inaczej cieżko tak iść i nie wiedzieć co się szuka. Za duży asortyment :)

      Delete
  5. Piękny kolor lubię takie odcienie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta seria jest w stalej sprzedaży więc pomadka jest dostepna :)

      Delete
    2. Ta seria jest w stalej sprzedaży więc pomadka jest dostepna :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...