Wednesday, 30 September 2015

Mac : Vamplify Lipgloss ♥ Tuned In.

Mac Vamplify Lipgloss ♥ Tuned In
Z podekscytowaniem czekałam na kolekcję błyszczyków Mac Vamplify. Od dawna miałam upatrzony kolor, który planowałam kupić. Jednak kiedy nadszedł dzień pemiery kolekcji online, mój odcień wyprzedał się, zanim zdarzyłam się zalogować na moje konto Mac, by go kupić! Nie dałam jednak za wygraną i odcień Tuned In kupiłam na polskiej stronie Mac.
Mac Vamplify Lipgloss ♥ Tuned In
Producent tak opisuję serię Vamplify :
"Daj się uwieść przez nasz najbardziej sceniczny błyszczyk, jaki do tej pory mieliśmy w swojej ofercie, a mianowicie M•A•C Vamplify. Nasycony nową technologią wzmacniającą kolor, zawiera silnie działające pigmenty w 14 odcieniach. Jedna aplikacja zmieni Twoje usta, dzięki połączeniu wygładzających, naturalnych olejków z nawilżającym wargi kolorem. Błyszczący kolor pozostaje na ustach przez wiele godzin, nie zmieniając swojej intensywności".
Mac Vamplify Lipgloss ♥ Tuned In
Tuned In jest opisany jako "mid-toned rosy nude", czyli średni różowy nude. Zawiera złoty shimmer. Jest trochę ciemniejszy niż mój naturalny kolor ust. Według mnie kolor idelnie się wpisuje w kolory jesienne.
Mac Vamplify Lipgloss ♥ Tuned In
Zacznę najpierw od opakowania. Mieści ono 5ml produktu i ma eleganckie i smukłe. Aplikator jest przyjemny i poręczny, ot taki wykrzywiony, pod kształt ust. Zapach błyszczyka jest smakowity, czekoladowo-budyniowy, typowy dla produktów do ust Mac. Aplikacja błyszczyka jest przyjemna, produkt otula usta jak balsam. Nic absolutnie się na ustach nie klei. Błyszczyk nie jest lepikiem. Konsystencja błyszczyka jest gęsta i kremowa, a kolor kryjący. Śmiem nawet zasugerować, że to bardziej pomadka w płynie, niż tradycyjny błyszczyk. Rozprowadza się na ustach równomiernie, nadając ustom kolor oraz połysk. Trwałość błyszczyka na moich ustach nie jest wielogodzinna, powiedziałabym, że błyszczyk ładnie wygląda średnio 3 godziny, po czym równomiernie i ładnie znika.

Cena błyszczyka za 5ml jest dość wysoka - 105zł / £18.
A Wy zaopatrujecie się już w jesienne kolory? :)


14 comments:

  1. Ładny kolor. Jak kompletuję jesienną kosmetyczkę :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak jak ja :) każdy powód jest dobry na zakupy - pory roku również :P

      Delete
  2. Jak dla mnie troszeczkę za ciemny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) generalnie cała kolekcja jest taka jesienna :)

      Delete
  3. Bardzo podoba mi się ten kolor, choć dla mnie mógłby być zbyt ciepły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podejrzewam, że zimą i dla mnie będzie zbyt ciepły, dlatego cieszę się nim póki mogę :)

      Delete
  4. Kolor bardzo mój, pasowałby mi:D

    ReplyDelete
  5. Jak ja lubię te jesienne kolory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odmiana od wszystkich letnich koralowych i jaskrawych odcieni :)

      Delete
  6. Kolor idealny dla mnie- będę się musiała zakręcić koło MACa ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. zakręć się zakręć, na bank znajdziesz coś dla siebie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...