Sunday, 13 September 2015

Revlon : ColorBurst Matte Balm ♥ 205 Elusive.

Revlon, ColorBurst Matte Balm ♥ 205 Elusive
Bohatera dzisiejszego posta darzę dużym sentymentem. Właśnie od  Revlon ColorBurst Matte Balm zaczęła się moja przygoda z pomadkami w kredce. Obecnie posiadam już moje drugie opakowanie mojego ulubionego odcienia z tej serii, którym jest 205 Elusive.
Revlon, ColorBurst Matte Balm ♥ 205 Elusive
Elusive na moich ustach daje effekt "my lips, but better". Jest to taki lekki przybrudzony róż. Cudo!
Revlon, ColorBurst Matte Balm ♥ 205 Elusive
Pomadka ma postać wykręcanej kredki. Co mnie zniechęciło na początku używania tej pomadki, to jej miętowy zapach i lekkie mrowienia ust, jakie następuje po aplikacji. Myślałam, że się do tego nie przekonam, jednak z czasem nawet polubiłam to mentolowe uczucie. Pomadka z łatwością się na ustach rozprowadza pokrywając je równomiernie kolorem. Trwałość tej pomadki jest jej mocną stroną, nawet 4 godzinna! Zaznaczę ponownie, że moje usta nie są problematyczne i pomadka nie działa na nie wysuszająco.
Revlon, ColorBurst Matte Balm ♥ 205 Elusive
Szczerze mówiąc nie miałam innego odcienia z tej serii, Elusive od dawna jest moim ulubieńcem i tylko jego się trzymam. Posiadacie matowe Revlonowe kredki?

12 comments:

  1. Podobają mi się te kredki, to znaczy bardziej podobają mi się te z MAC, wiadomo (Kittenish, którą masz i Ty też jest na mojej liście, a do tego 3 inne kolory). Testowałam sobie Revlonowe na ustach kiedyś i mnie bardzo zniechęciło mrowienie i ta mięta, ble, dla mnie to jest nie do przejścia, nienawidzę tego uczucia na ustach i nigdy już nie kupię produktu, który takie coś robi. Miałam Lip Maximizer z Diora i on to robił, to myślałam, że wywalę go jak tylko zaczęłam używać, ale jakoś wymęczyłam i wiem, że nigdy więcej, no ale wiadomo - MACzkowe kredeczki wciąż kuszą. Zastanawiam się też nad Chubby Stick z Clinique, ale mam bardzo złe doświadczenia z produktami tej marki, więc najzwyczajniej w świecie się boję cokolwiek spróbować i znowu się przejechać.
    Z ciekawości zapytam, żeby sama się rozgrzeszyć na kolejne zakupy :D - ile masz pomadek, błyszczyków i kredek do ust? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam 3 kredki z Mac <3 jestem w nich totalnie zakochana!
      mentolowe produkty do ust nie należą do moich ulubionych, ale potrafię się do nich przyzwyczaić - mam jeszcze jeden mentolowy produkt - błyszczyk Mac z serri Plush Glass :)

      CS z Clinica są wg mnie nie warte pieniędzy, lepiej zainwestuj a Mac :)

      ile mam? duuuuuuzo! :) nigdy nie liczyłam, ale u mnie jest duza rotacja produktów do ust, dużo zużywam, część oddaje :) obecnie mam sporo pomadek końcóweczek, i zamiast je zużyć, to trzymam, bo mi szkoda :)
      mój mąż się pewnie by puknął w czoło, jakby zobaczył mój dorobek, ale wg niego dwie pomadki to i tak już o jedną za dużo :) mój kolega za to stwierdził, że moja pomadkowa miłość jest urocza haha

      Delete
    2. Haha, dobrze, ze piszesz, ze tw z clinique sa slabe, tak mi tylko przemknelo przez mysl, ze moznaby kupic, ale jak sa slabe i Mac lepszy to wiadomo, ze zawsze Mac wybiore :)
      Ja ostatnio dostalam jakiejs takiej fazy na zuzywanie pomadek, to znaczy nie wszystkich, Maca chce miec jak najwiecej, ale zuzywam inne, ktore mniej lubie, jakies Rimmele, Loreale, nie lubiane Chanele, zeby zostaly faktycznie tylko takie, których uzywanie sprawia mi naprawde przyjemność, jak zostane z 20 produktami do ust, to bede zadowolona :)

      Delete
    3. kredki z Maca mam 3, a z Clinique ani jednej (te co miałam poszły w świat), więc to chyba coś znaczy :)

      ja mam za to coś innego : mam sporo pomadek Mac, które sięgają denka i ich nie używam, bo szkoda mi będzie jak się skończą :)
      innych pomadek (nie Mac) mi nie szkoda :) ale mogłabym mieć tylko i wyłącznie pomadki Mac w kosmetyczce i byłabym szczęśliwa :)

      Delete
  2. Ty musisz mieć pokaźną kolekcje produktów do ust:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę, potrzebuję ich jak powietrza do życia :D

      Delete
  3. Czemuś nie mówiła? Mój w PL leży i się nudzi bo za nim nie przepadam :(

    ReplyDelete
  4. Chciałam kupić jakiś kolor z tej serii, ale jednak w Polsce nie było żadnego odcienia, który by mi pasował ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) nawet nie wiem, które kolory są w Polsce dostępne :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...