Sunday, 11 October 2015

Bielenda : Skin Clinic Professional, uszlachetniony olejek arganowy do cery z niedoskonałościami.

Przy okazji notki o aktywnej maseczce korygującej Super Power Sleeping Mezo Mask z tej samej serii, wspominałam, że używam jej na zmianę z aktywnym olejkiem arganowym. Dzisiaj właśnie będzie kilka słów o olejku, który jest intensywną kuracją na noc przeciw niedoskonałościom cery.
Bielenda, Skin Clinic Professional, uszlachetniony olejek arganowy do cery z niedoskonałościami
"Preparat w formie lekkiego olejku przeznaczony dla skóry ze skłonnością do niedoskonałości, przebarwień, nadmiernego wydzielania sebum oraz cery mieszanej i tłustej. Zawiera niezwykle efektywne połączenie szlachetnego olejku arganowego z regulującymi i nawilżającymi właściwościami sebu control complex, co sprzyja znacznej poprawie jakości naskórka, jego odnowie i ograniczeniu nadaktywności gruczołów łojowych.
Wyjątkowa lekka formuła olejku daje efekt satynowego wykończenia skóry, nie obciąża jej przy jednoczesnym natychmiastowym uczuciu nawilżenia i ukojenia skóry z problemami.
Produkt BIOZGODNY ZE SKÓRĄ, ponieważ zawiera substancje naturalnie występujące w naskórku takie jak kwasy Omega 3-6, które są niezbędne do utrzymania równowagi hydrolipidowej i prawidłowego funkcjonowania skóry.
Unikatowa kombinacja oleju arganowego oraz innych olejków przywracających witalność skórze (olej makadamia oraz olej z czarnej porzeczki) sprawia, że produkt aktywnie regeneruje naskórek, poprawia jego jędrność, elastyczność i stopień nawilżenia.

Sebu control complex to doskonałe połączenie składników o MULTIFUNKCYJNYM działaniu, idealnie sprawdzającym się w pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. To kompozycja o udowodnionej aktywności antybakteryjnej, tonizującej i regulującej:
• zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości skóry
• reguluje wydzielanie sebum
• wyrównuje poziom kwasów Omega 3-6 odpowiedzialnych za prawidłowe funkcjonowanie skóry
• zapewnia skórze optymalny poziom nawilżenia
• poprawia ogólny wygląd i kondycję skóry w każdym wieku
• napina i wygładza naskórek.

W rezultacie mamy otrzymać widoczną poprawioną kondycję skóry, pory mniej widoczne, ograniczone błyszczenie naskórka, wyregulowaną pracę gruczołów łojowych, zmniejszone niedoskonałości.
Olejek należy stosować na noc na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu nałożyć olejek w ilości ok. 2-3 kropli w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasować w skórę. Delikatnie wmasować w skórę. Kilka kropli olejku można także dodać do zazwyczaj używanego kremu i taką wymieszaną formułę nałożyć na twarz."

Mimo, że jestem posiadaczką skóry przetłuszczającej się i z niedoskonałościami, stosowanie olejków do twarzy nie jest mi zupełnie obce. I bardzo lubię kosmetyki pielęgnujące w takiej formie.
Bielenda, Skin Clinic Professional, uszlachetniony olejek arganowy do cery z niedoskonałościami
Olejek jest zamknięty w szklanej buteleczce z pipetką. Pojemność to jedyne 15ml, ale biorąc pod uwagę, że olejek jest ważny tylko przez 3 miesiące od otwarcia, jestem pewna że zużyje go w całości i nic się nie zmarnuje. 

Olejku używam co drugi dzień na noc. Do aplikacji potrzebuję jednej średniej wielkości kropli, co sprawia, że olejek jest naprawde wydajny. Olejek zaaplikowany na twarz wchłania się z czasem, nie od razu. Skóra staje się natychmiast przyjemnie nawilżona i miękka. Nie mam potrzeby nakładania dodatkowo kremu na noc (oprócz kremu pod oczy). Olejek nie podrażnił mi nigdy skóry i nie zapchał jej. Zdarzyło się jednak tak, że podczas upałów olejek był dla mojej cery zbyt ciężki i moja cera potrzebowała czegoś lżejszego. Olejek się wówczas w ogóle nie wchłaniał a skóra bardziej się przetłuszczała. To sprawiło, że zaczęłam mieć mieszane uczucia co do tego olejku. Wszystko jednak się unormowało z ochłodzeniem temperatury nocą i moja cera ponownie olejek wchłania w całości. Rankiem jest przyjemnie miękka nawilżona i gładka.
Myślę że oba produkty : Aktywna Maska Korygująca oraz uszlachetniony olejek arganowy do cery z niedoskonałościami,  wzajemnie się świetnie uzupełniają i zapewniają mojej tłustej i kapryśnej cerze dogodne warunki do nocnej regeneracji. Olejek z chęcią kupię i będę używać ponownie.

A Wy znacie produkty Bielenda Skin Clinic Professional?

14 comments:

  1. Znam go:) fajny jest też Argan Bronzer:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurcze, słyszałam czytałam widziałam, ale nie wiem czy ja nie jestem do niego " za ciemna" ;) i czy dałby jakiś efekt u mnie w ogóle.. może zimą wypróbuję :)

      Delete
  2. mam wersję nawilżającą, ale jeszcze nie używałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciekawe,jak się sprawdzi :) mam ochotę ją wypróbować, choć może być za ciężka

      Delete
  3. u mnie się nie sprawdził, moja skóra i włosy chyba nie przepadają za olejkiem arganowym ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) zawsze możesz wypróbować inne olejki :)

      Delete
  4. Też ostatnio używam arganowego olejku do twarzy, tylko z innej firmy. Jak narazie jestem zachwycona jego dzialaniem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) nie ma to jak trafiony kosmetyk!

      Delete
  5. mam go właśnie w użyciu - mieszam z żelem hialuronowym i taka mieszanka wchłania się bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na razie go z niczym nie mieszałam, chciałam sprawdzić jak będzie się sprawował sam :)
      Żel hialuronowy planuję od dawna zamówić i zawsze mi z tym nie po drodze :(

      Delete
  6. Słyszałam o tych produktach sporo dobrego, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać. Może skusze się na nie jak zużyję swoje zapasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować :) są też inne wersje tego olejku, więc na pewno znajdziesz cos odpowiedniego dla siebie

      Ah zapasy :)

      Delete
  7. Też go używam co drugi dzień, ale na zmianę z serum z tej samej serii :) Fajnie, że u Ciebie też się sprawdza ta linia Bielendy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam to serum jeszcze w zapasach ;) już się go nie mogę doczekać :) oby okazał się fajny!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...