Monday, 5 October 2015

Golden Rose : Matte Lipstick Crayon ♥ 10.

Kiedy tylko na Waszych blogach dostrzegłam nowe produkty do ust Golden Rose Matte Lipstick Crayon, musiałam natychmiast poprosić mamę o kupno ich dla mnie. Nie mogłam się doczekać, by je wypróbować a do Polski w najbliższym czasie się nie wybieram. 
Golden Rose, Matte Lipstick Crayon ♥ 10
W każdym razie poprosiłam mamę o kupno 3 odcieni. Dzisiaj Wam pokażę odcień, który spodobał mi się najbardziej. Bohaterem dzisiejszego posta jest zatem Golden Rose Matte Lipstick Crayons w odcieniu numer 10. 
Golden Rose, Matte Lipstick Crayon ♥ 10
Odcień 10 to średni chłodny róż. Na ustach daje wykończenie satynowe.
Golden Rose, Matte Lipstick Crayon ♥ 10
Kredka nie jest jedną z tych wykręcanych i trzeba ją ostrzyć. Mam już kilka tego typu więc zdarzyłam się do tego rozwiązania przyzwyczaić i nie przeszkadza mi to. Kredka ma odpowiednią konsystencję i nie sprawia problemu przy ostrzeniu.  Kredka jest dobrze napigmentowana i równomiernie pokrywa usta kolorem. Tego typu produkty do ust mają na moich ustach niezła trwałość.  Nie raz też wspominałam że moje usta nie są problematyczne, więc kredka w żaden sposób im nie szkodzi i nie wysusza. Efekt na ustach bardzo mi się podoba a kredka jest przyjemna w stosowaniu. Zdecydowanie wygodniejsza niż tradycyjne matowe pomadki Golden Rose Velvet Matte.

Znacie już te pomadki w kredce od Golden Rose?

16 comments:

  1. Mam w planach zakup kilku, 10 jest na mojej liscie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 to chyba najbardziej popularny odcień :) polecam!

      Delete
  2. ładny kolor, podobny do 2 z serii velvet matte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz niezłe oko, one są niemal identyczne :)

      Delete
    2. posiadam 2 z velvet matte i bardzo ją lubię :) a skoro są niemal identyczne, mogę sobie kredkę odpuścić ;)

      Delete
    3. też go mam :) jednak wolę tą kredkę, ale faktycznie możesz sobie krekę numer 10 odpuścić :) z tego co się orientuję, to sporo kolorów kredki ma swoich odpowiedników w velvet mette :)

      Delete
  3. Mam ogromną ochotę wypróbować te kredki, w szczególności kusi mnie prezentowana przez Ciebie 10 i 8. Muszę koniecznie zobaczyć je na żywo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8 nie mam :) miałam ochotę poprosić mamę o większość kolorów, ale nie wypadało :) muszę poczekać, aż sama dotrę na stoisko GR :)

      Delete
  4. Ja się nadal za bardzo nie mogę przekonać do matow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiele osób nie może :) gusta i guściki :)

      Delete
  5. Fajne są te pomadki, kuszą mnie kolejne kolory, ale się powstrzymuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale się nie dziwię :) ale brawa za silną wolę :) obym ja była taka silna jak dopadnę stoisko Golden Rose osobiście :)

      Delete
  6. jestem z nich mega zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również :) bardzo dobry zakup!

      Delete
  7. 10 to mój ulubiony odcień! Na twoich ustach wygląda obłędnie. Czy mi się zdaję czy kojarzę Twoje zdjęcia ust z wizażu? Możliwe? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? :D
      na wizazu sporo moich ust w pomadkowych watkach roznego typu :)
      więc całkiem możliwe, że gdzieś moje usta tam gdzieś widzialaś!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...