Friday, 23 October 2015

Nip+Fab : Glycolic Fix Cleanser.

Do mojego ulubionego żelu do mycia twarzy Garnier : Skin Naturals, Pure Active 2in1 Make-Up Remover Purifying Gel wracam regularnie. Od czasu do czasu lubię jednak sięgnać po coś innego. W końcu jest tyle kosmetyków do przetestowania! Dlatego dla odmiany skusiłam się na produkt Nip+Fab Glycolic Fix Cleanser. Nigdy wczesniej nie miałam z komsetykami tej firmy doczynienia. 
Nip+Fab, Glycolic Fix Cleanser
Nip+Fab Glycolic Fix Cleanser zawiera w składzie 2% kwas glikolowy, który ma za zadanie delikatnie złuszczać naskórek, aminokwasy (zawarte w jabłkach) oczyszczać, a oliwa z oliwek ma nawilżać i wygładzać skórę. 

Żel jest zamknięty w plastkowej niebieskiej, lecz przeźroczystej butelce, mieszczącej 150ml produktu. Posiada ona aplikator otwierany przez wciśnięcie go z jednej strony. Jest to całkiem wygodne rozwiązanie i nie sprawia mi żadnego problemu. Sam żel jest bezbarwny i rewelacyjnie pachnie czerwonym grejpfrutem. Bardzo świerzo i przyjemnie. Do umycia twarzy wystarczy ilość w postaci groszku, ponieważ żel łącząc się z woda zaczyna się fajnie pienić i zwiększać swoją objętość. Jest dość mocno skoncentrowany, a przez to bardzo wydajny i mam wrażenie, że te 150ml to strasznie duża pojemność do zużycia. Żel rewelacyjnie oczyszcza skóre z wszelkich zanieczyszczeń. Zdarza mi się zmywać cały makijaż twarzy tym żelem, bez wcześniejszego użycia płynu micelarnego. Świetnie sobie radzi. Rozpuszcza wszystko: długotrwałe podkłady, korektory, róże itd. Ponieważ żel zawiera kwas glikolowy, omijam okolice oczu i nigdy nie próbowałam nim zmyć makijażu oka. Po zastosowaniu żelu cera jest oczyszczona. Czuję przyjemną świeżość. Jednocześnie nie mam uczucia ściągnięcia skóry, a skóra nie domaga sie natychmiastowego nawilżenia. Ten żel jest naprawdę bardzo przyjmny i skuteczny.
Czy zauważyłam jakieś działanie złuszczające? Cięzko powiedzieć. Żel Nip+Fab Glycolic Fix Cleanser używam jednocześnie z aktywną maską korygującą Bielenda, która ma również działanie złuszczające. Faktem jest jednak to, że odkąd używam tych produktów, nie mam w ogóle potrzeby stosowania pilingów mechanicznych. Więc myślę, że ten żel się w jakiś sposób do tego przyczynia. 

Żel kosztuje prawie £8 w cenie regularnej. Ja dorwałam go w promocji za nieco ponad £5.  Z działania kosmetyku jestem bardzo zadowolona i w przyszłości kupię ten żel ponownie. Pewnie zdecyduję się też wypróbować inne kosmetyki Nip+Fab, ponieważ są w ofercie odpowiednie do mojego typu cery.

Skład:
Aqua (Water/Eau), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Glycolic Acid, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Limonene, Parfum (Fragrance), Disodium EDTA, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olive Oil PEG-7 Esters, Benzyl Benzoate, Dehydroacetic Acid, Geraniol


8 comments:

  1. Oliwy jak na lekarstwo :D Mnie kusi peeling glikolowy z tego B.cośtam ale obecnie mam superdrugowy... i jest ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. B coś tam? nie kojarze :)

      Delete
    2. Marka własna superdrug, mają też kolorówkę :)

      Delete
    3. zerknę sobie jak będę w S. :)

      Delete
  2. Replies
    1. i całkiem dobrze się sprawuje :)

      Delete
  3. Lubię kosmetyki złuszczające, więc czuję się zainteresowana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że żel jest wart zainteresowania. Planuję wypróbować inne produkty z tej serii w przyszłości :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...