Thursday, 8 October 2015

Rimmel : Volume Flash The Max Bold Curves Mascara.

Tusz do rzęs Rimmel Volume Flash The Max Bold Curves w odcieniu czarnym dostałam od mamy. Przyszła do mnie pocztą jako nówka, więc dałam jej jakiś czas na lekkie przyschnięcie, ponieważ świeże maskary zupełnie się u mnie nie sprawdzają.
Rimmel, Volume Flash The Max Bold Curves Mascara
Maskara Rimmel Volume Flash The Max Bold Curves ma za zadanie maksymalnie podkręcić i pogrubić rzęsy. Szczerze mówiąc efekt tej maskary na moich rzęsach mnie zaskoczył. Pozytywnie, dlatego też postanowiłam napisać o tym tuszu kilka słów. Moje rzęsy z natury są cienkie i krótkie, jednym słowem liche. Nie oczekuję od tuszu do rzęs, że da mi rzęsy o jakich zawsze marzyłam. Wymagam by je podkreślił, pogrubił i wydłużyl, oraz by się nie rozmazywał, a jednocześnie łatwo zmywał. Volume Flash The Max Bold Curves maskara spełnia moje oczekiwania. Efekt mi się podoba, biorąc oczywiście pod uwagę lichość moich rzęs w ogóle :)
Rimmel, Volume Flash The Max Bold Curves Mascara
Tusz ma bardzo wygodną szczotęczke, wygiętą w łuk, typową dla tuszy mających za zadanie podkręcić rzesy. Tusz po zaschnięciu na rzęsach nie rozmazuje się (ahoj angielska wilgotna pogodo) i nie osypuje. 

Tak się prezetuje na moich rzęsach tusz nałożony dwoma warstwami (bez odżywki Eveline).
Bez tuszu
Rimmel , Volume Flash The Max Bold Curves Mascara
 Znacie ten tusz? Ja mam z nim styczność po raz pierwszy.

6 comments:

  1. Bardzo lubię takie szczoteczki w tuszu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie do końca, ale chyba pomału się przekonuję :)

      Delete
  2. Replies
    1. również mi się podoba :) nie spodziewałam się w ogóle :)

      Delete
  3. rzeczywiście wygląda nienajgorzej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. całkiem spoko :) widziałam ją ostatnio w funciaku, nic tylko kupować :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...