Monday, 23 November 2015

I ♥ Makeup : Liquid Lipstick, Lip Lava ♥ Tremor.

Ile ja się na ten produkt naczekałam! Stacjonarnie wyprzedany, online to samo. Ironicznie, miałam wrażenie, że łatwiej go upolować w Polsce niż w Anglii! Ale udało się, doczekałam się i ja swojej sztuki. Czy było warto czekać? Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do czytania ;)
I ♥ Makeup, Liquid Lipstick, Lip Lava ♥ Tremor
I ♥ Makeup Liquid Lipstick z serii Lip Lava, od dłuższego czasu budzą zainteresowanie zarówno w blogosferze, jak i youtube. Lip Lava jest wzorowana na produktach Too Faced, które jak wiadomo, są o wiele droższe. Niestety nie mam produktu Too Faced Melted, więc nie mogę porównać obu tych produktów, jednak Lip Lava od I ♥ Makeup kosztuje jedyne £2.99, więc bardzo chciałam osobiście ten produkt przetestować. Spośród kilku dostępnych odcieni polowałam na Tremor, najbezpieczniejszy dla mnie odcień różu.
I ♥ Makeup, Liquid Lipstick, Lip Lava ♥ Tremor
Na kartoniku mamy informacje, że jest to super intensywna płynna pomadka do ust z nawilżającą witaminą E.  
I ♥ Makeup, Liquid Lipstick, Lip Lava ♥ Tremor
Moj odcień, Tremor, to neutralny róż. Bardzo bezpieczny i bardzo w moim typie. 

Produkt oryginalnie jest zapakowany w kartonik. Niestety to nie chroni go przed otwarciem i testowaniem w sklepie. Sama osobiście widziałam, jak dziewczyny wyciągają tubki z kartoników i testują, mimo, że dostępny jest tester! Mi udało się zamówić swoją sztukę online, wraż z darmową wysyłką, więc dotarła do mnie czysta i świeża. 

Pomadki są zamknięte w tubkach z aplikatorem w postaci gąbeczki. Tubka jest miękka i łatwo z niej wycisnąc produkt w aplikator. To rozwiązanie jest niemal identyczne jak w przypadku Catrice Beautifying Lip Smoother . W przypadku mojego odcienia taka forma aplikacji się sprawdza, jednak nie wiem jak to się sprawuje w przypadku ciemniejszych odcieni. Konsystencja jest przyjemna i kremowa. Pigmentacja tego produktu do ust mnie dosłownie powaliła. Nie bez powodu nazywana jest farbką do ust! Nie posiadam w swojej kolekcji produktów do ust równie napigmentowanego produktu! Jednocześnie pomadka bardzo przyjemnie się na ustach rozprowadza, równimiernie. Usta są natychmiast pokryte kolorem. Kolor na ustach pozostaje lekko lśniący, choć mam wrażenie, że pomadka jednak trochę na ustach zastyga i staje się mniej lśniąca, ale nie staje się matowa. Trwałość pomadki na ustach to 2-3 godziny, po czym zanika w miarę równomiernie i dyskretnie. Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się, że ten produkt będzie pachniał farbką plakatową, albo czymś podobnym. Okazało się jednak, że jest zupełnie bezzapachowy! Pomadkę, a właściwie farbkę, bardzo komfortowo się na ustach nosi. W żaden sposób im nie zaszkodziła i nie spowodwała ich przesuszenia. 
I ♥ Makeup, Liquid Lipstick, Lip Lava ♥ Tremor
W asortymencie mamy 5 odcieni do wyboru. Jednak poza Tremor, reszta to zupełnie nie moja bajka. Jak się Wam podoba?





10 comments:

  1. Replies
    1. zgadzam się :) szkoda, że reszta kolorów nie jest moim typie..

      Delete
  2. Podoba mi się! Może się skuszę :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, fajny produkt w niskiej cenie! :)

      Delete
  3. Alez ladny kolor! Nie wiedzialam o wprowadzeniu tych farbek na rynek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest stosunkowa nowość i generalnie szaf z kosmetykami I Heart Makeup jest mało (ja wiem tylko o jednej w Manchester), więc ciężko dorwać te produkty. Na stronie Superdrug też ciągle wyprzedane, a tam kupić najbezpieczniej - peność, że nie macane :)

      Delete
  4. Trochę się czaję na jakiś kolor, ale nie miałam ostatnio okazji dołączyć do zamówienia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gama kolorystyczna chyba jest w Twoim typie? :)

      Delete
  5. Sliczny odcien :) W ogole jak zobaczylam zdjecie tego produktu na Twoim insta, to od razu pomyslalam o Melted z Too Faced ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to taki odpowiednik niby, jak sa odpowiedniki czekoladowych paletek cieni :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...