Monday, 14 December 2015

New Look : Pure Colour Nail Polish ♥ 93 Gold.



Metalicznych lakierów do paznokci ciąg dalszy. Udało mi się znaleźć więcej złotych metalicznych lakierów. Przyznam szczerze, że ostatnio tylko po te lakiery sięgam na zmianę ;)
New Look, Pure Colour Nail Polish ♥ 93 Gold

W sklepie New Look w szafie z kosmetykami urzędowałam w poszukiwaniu jakiegoś fajnego produktu do ust, ale ostatecznie wyszłam ze sklepu tylko z dwoma lakierami do paznokci. Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier w kolorze 93 Gold
New Look, Pure Colour Nail Polish ♥ 93 Gold

Nigdy nie miałam wcześniej lakieru New Look i muszę przyznać, że odcień 93 Gold miło mnie zaskoczył. Lakier ma wygodny średnio szeroki i płaski pędzelek. Konsystencja lakieru jest w sam raz. Lakier ma świetne krycie i pigmentację, ponieważ jedna warstwa w zupelności wystarczy, by na paznokciach nie było prześwitów. Lakier bardzo szybko wysycha - jedna warstwa błyskawicznie, dwie też dość szybko.  Trwałość na moich kiepskich paznokciach to tradycyjnie dwa dni i lakier odpryskuje. Ale jeśli czytacie mnie regularnie, to wiecie, że moich paznokci się nie trzyma żaden lakier. 
New Look, Pure Colour Nail Polish ♥ 93 Gold

Jeśli chodzi o sam kolor, 93 Gold, to w sklepie wydawało mi się, że widzę w nim ciut różu. Jednak w świetle dziennym okazało się, że to po prostu chłodne ciemniejsze złoto.  Chyba odbijał się w nim mój różówy szalik. Ale podoba mi się. I nie wiem, który lakier jest ładniejszy, ten, czy złotko od Kiko?

8 comments:

  1. U mnie tez wiekszosc lakierow trzyma 2 dni, jesli Cie to pocieszy ;) Swietny odcien, idealny na Swieta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, nawet mi to jakoś niespecjalnie przeszkadza :) lubięmalować paznokcie i zmieniać lakiery, więc z przyejmnością je sobie maluje do drugi dzień :)

      Delete
  2. Replies
    1. dokładnie :) ale taka sroka jestem, zamiast kupić jeden, to musiałam kilka... mam nadzieję, że ten kolor będzie "modny" jeszcze za rok haha!

      Delete
    2. nawet jeśli nie, kto by się tam przejmował modą...

      Delete
  3. ładne miedziane złoto. lubię taki kolor jako dodatek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako dodatek nie probowałam, wolę chyba jednak wszystkie paznokcie w tym kolorze :) mocniejszy efekt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...