Thursday, 17 December 2015

Primark : P.S. Love ... Lipstick ♥ 21.

Po mojej w miarę udanej przygodzie z pomadką w kredce z Primarka (która okazała się całkiem niezła, ale kolor okazał się nie dla mnie) postanowiłam dać szansę innym produktom do ust, ale tym razem wybrałam kolory bardziej chłodne. Dziesiejszy post jest zatem o pomadce z Primarka P.S.Love... w odcieniu 21.
Primark, P.S. Love ... Lipstick ♥ 21
Co mi się od razu rzuciło w oczy, to opakowanie pomadki, które jest niemal identyczne jak opakowanie pomadki Golden Rose Vision Lipstick. Tutaj jednak kolor czarny jest matowy. I to jedyna różnica. Całość wizualnie wygląda schludnie i ładnie.
Primark, P.S. Love ... Lipstick ♥ 21
Odcien 21, który wybrałam, to chłodny zgaszony róż. Dzienny nudziakowy róż, który jedynie podkreśla naturalny kolor moich ust. Po prostu "my lips, but better". Nie zawiera żadnych drobinek. Efekt na ustach jest całkiem przyjemny.
Primark, P.S. Love ... Lipstick ♥ 21
Konsystencja pomadki jest dość zbita i tępa. Na skórze łatwo się rozprowadza, czuć jej delikatną kremowość, jednak na ustach rozprowadza się bardziej tępo, choć tak naprawdę nie stanowi to żadnego problemu. Pigmentacja pomadki jest dobra, ale mój odcień jest tak naturalny, że ciężko zauważyć niedociągnięcia koloru, jeśli w ogóle takowe są. Trwałość pomadki na moich ustach jest dość kiepska. Po około półtorej godziny pomadki na ustach już nie widać, ale plus za równomierne znikanie z ust. Najbardziej w tej pomadce przeszkadza mi zapach. Taki szminkowy, jakby starych pomadek. Dla mnie zupełnie nie do przyjęcia, ponieważ długo utrzymuje się w ustach niemiły posmak tej pomadki.
Primark, P.S. Love ... Lipstick ♥ 21
Pomadka kosztowała całe £1.50 ale okazała się dość kiepska, choć za tą cenę może nie powinnam się za bardzo czepiać? Pomadka leży jednak nieużywana i z pewnością trafi do kosza.

6 comments:

  1. nie podobają mi się opisane przez Ciebie właściwości, a i sam kolor dużo dla mnie za chłodny. kosz to chyba dobre miejsce dla niej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety właściwości pomadki sa kiepskie. Szkoda,ale kolor mi się podoba :)

      Delete
  2. super wszystko zawsze wyglada na Twoich ustach:>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;) ja niestety nie czuję na sobie zbyt ciemnych kolorów ale nudziakowe róże uwielbiam

      Delete
  3. Nie mój kolor, ale ładnie się prezentuje na ustach. Szkoda, ze zapach zniechęca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, kolor całkiem niezły ale zapach dla mnie nie do przyjęcia. Pozostałe wadliwe właściwości jeszcze bym przebolała ale zapach dyskwalifikuje zupełnie

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...