Wednesday, 2 December 2015

Rival de Loop : Kapsułki pielęgnacyjne Anti - Age.

Z kapsułkami Rival de Loop miałam styczność po raz pierwszy. Zdecydowałam się najpierw na wersje Anti - Age, która ma zapewnić efektywną pielęgnację zmęczonej cery. Jest to kuracja na jeden tydzień.
Rival de Loop Kapsułki pielęgnacyjne Anti - Age
Kapsułki zawieraja witaminę A, E i F oraz olejek jooba. Nie zawierają barwników, silikonów i parabenów. W opakowaniu jest 7 kapsułek. Należy ukręcić głowę kapsułki i równomiernie rozprowadzić jej zawartość na umytej skórze twarzy, szyi i dekoldu, a następnie wmasować.
Rival de Loop Kapsułki pielęgnacyjne Anti - Age
Moja tłusta cera bardzo dobrze przyjeła ten produkt. Kapsułki w niczym jej nie zaszkodziły. Po zimie, mimo stosowania nawilżaczy w pięlegnacji, moja cera była trochę przesuszona i prosiła o dodatkową porcję nawilżenia. Kapsułki podziałaly rewelacyjnie. Stosowałam je na noc, i już po pierwszym zastosowaniu, rano moja skóra była bardziej miękka i nawilżona. Po tygodniu stosowania rzeczywiście moja cera nabrała więcej życia i wyglądała na mniej zmęczona. Nabrała też ładniejszego koloru, z ziemnistego stała się przyjemnie ciepła. Przestały mi wtedy odpowiadać podkłady z różowymi tonami i musiałam się przerzucić na te z tonami żółtymi! Madżik? Olejek świetnie się wchłaniał w skórę. Moja cera na początku go chłonęła od razu, pózniej szło jej to trochę wolniej. Jedna kapsułka zawiera naprawdę sporą ilość produktu, dlatego co mi się nie zmieściło na twarz, szyję i dekold, wcierałam w dłonie. Skóra dłoni również skorzystała z dobrodziejstwa tych kapsułek i stała się miekka i przyjemna w dotyku. 

Oczywiście planuję ich ponowny zakup :) Przyda mi się zapas na wiosnę! Na pewno też będe chciała wyprobować inne wersje tych kapsułek. Polecacie którąś wersję jakoś szczególnie?








10 comments:

  1. Kiedyś je miałam, ale teraz jestem zakochana w dermokaspułkach dr Irena Eris:) lepiej się spisują, tylko niestety dużo droższe :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie miałam :) w ogóle to ja dopiero od tego roku zaczęłam w ogóle aplikować jakiekolwiek olejki na twarz, także dopiero się rozkręcam :)

      Delete
  2. miałam niebieskie (nawilżające), ale nie zauważyłam jakis szczególnych efektów. tyle, że to było kilka lat temu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie skóra definitywnie potrzebowała nawilżenia, i kapsułki pomogły.
      teraz efektów nie byłoby, bo moja skóra ma się w miarę ok :)

      Delete
  3. Lubię te ich kapsułki, nie widzę jakiejś sporej różnicy między nimi :P fajna przyjemność raz na jakiś czas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są tanie, więc mozna sobie taką przyjemność fundować :)
      ja definitywnie się wezmę teraz za inną wersje, tzn wiosną albo póżną zimą :)

      Delete
  4. Też je lubię, ale również nie widzę różnic między nimi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli jednak nie ma znaczenia, które kupić :)

      Delete
  5. Nie znam tych kapsułek, ale ja jestem trochę za leniwa ns olejki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. olejki są dość specyficzne, nie każdy je lubi. Ja się długo nie mogłam do nich przełamać, myślałam, że moja cera źle będzie na olejki reagować. Tymczasem polubiła je :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...