Friday, 8 January 2016

Astor : Quick & Sine ♥ 502 Hot Chocolate Season.

Lakier, o którym jest dzisiaj mowa, Astor w odcieniu 502 Hot Chocolate Season, jest sprawcą całego mojego zamieszania wokół złotych metalicznych lakierów, jakie miało miejsce w listopadzie i grudniu. Zobaczyłam ten lakier po raz pierwszy na bogu Iwetto. Bardzo, ale to bardzo taki efekt mi się na paznokciach podoba, dlatego najpierw próbowałam znaleźć coś podobnego w angielskich drogeriach, ale ostatecznie "oryginał" dostałam w prezencie gwiazdkowym od mamy. 
Astor, Quick & Sine  ♥ 502 Hot Chocolate Season
Hot Chocolate Season to śliczne metaliczne brązowe złotko. 
Astor, Quick & Sine  ♥ 502 Hot Chocolate Season
Lakier ma poręczny szeroki pędzelek, świetną pigmentację oraz szybko schnie. Pomalowanie nim paznokci zajmuje dosłownie kilka minut. Do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw. Lakier bardzo łatwo się również zmywa z paznokci. Trwałość tego lakieru na moich cienkich i miękkich paznokciach to standardowo dwa dni.
Astor, Quick & Sine  ♥ 502 Hot Chocolate Season
Jak się Wam podoba? 

Tutaj Hot Chocolate Season w porównaniu z lakierem Kiko oraz New Look. Kiko jest bardziej jasny i złoty, zaś New Look miedziany. Który mi się podoba najbardzej? Nie potrafie zdecydować, wszystkie trzy lubię jednakowo. A który najbardziej podoba się Wam?
Astor, Quick & Sine  ♥ 502 Hot Chocolate Season


6 comments:

  1. Ciekawy efekt:) w sam raz na tą porę roku;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :) ale ponad miesiąc nosiłam na paznokciach non stop, na zmianę każdy lakier i trochę muszę odpoczać i inne lakiery pourzywać teraz :)

      Delete
  2. Replies
    1. dobrze, że Iwetto go pokazała :) nawet nie wiedziałabym, że taki istnieje!

      Delete
  3. new look podoba mi sie najbardziej, co nie oznacza, że astor jest be ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci, że jest w czym wybierać u nas jeśli chodzi o lakiery złote metaliczne :) wybór w sklepie jest ogromny! mam jeszcze jeden z Rimmel, ale ten to bubelek, i się nie mogę zebarć by go pokazać i coś o nim naskrobać dla przestrogi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...