Tuesday, 26 January 2016

Essie : Winter 2015 Collection ♥ Shall We Chalet.

Lakier jest częścią zestawu 3 miniaturek zimowej kolekcji 2015. Zestaw dostałam gratis przy zakupie dwóch innych pełnowymiarowych lakierów Essie. Hurra! Zestaw jednak można również kupić w cenie £12.99.
Essie ♥ Shall We Chalet
Shall We Chalet to ciemna ciepła kremowa czerwień. Essie opisuje go jako "seductive ruby".
Essie ♥ Shall We Chalet
Moja sztuka jest miniaturką 5ml. Posiada mój ulubiony rodzaj pędzelka - gruby i płaski. Lakier ma świetne krycie i wystarczy jedna warstwa do równomiernego pokrycia paznokcia. To lubie! 
Essie ♥ Shall We Chalet
Na moich miękkich i cienkich paznokciah lakier utrzymuje się dwa dni i zaczyna odpryskiwać z końcówek. Bedę jednak zaznaczać w każdym lakierowym poście, że kiepsa trwałość lakieru jest winą moich paznokci, a nie samego lakieru. Lakier trochę kiepsko się zmywa, ponieważ ma mocną pigmentację i przy zmywaniu czerwień wchodzi pod paznokcie i barwi skórki wokól paznokcia, ale można się z tym jednak bezstresowo uporać. 
Essie ♥ Shall We Chalet
Dodatkowo nałożyłam na lakier Gel Shine 3D Top Coat od Sally Hansen, który sprawił, że lakier jeszcze bardziej na paznokciach lśni. 

Jak się Wam podoba efekt? :)




32 comments:

  1. piękny; uwielbiam takie odcienie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja zaraz po różowych fioletach :)

      Delete
  2. Bardzo lubie czerwien na pazurkach :) Na moich tez wszystkie lakiery sie zle utrzymuja, wlasnie przez moja cienka i lamliwa plytke paznokcia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, w takim razie co czujesz. Mi to przeszkadza właściwie, kiedy wyjezdzam i chciałabym mieć np spokój z malowaniem paznokci na tydzień. Na odzień to lubie malować paznokcie i często zmieniać lakiery, więc te dwa dni mi nie przeszkadzaa, bo ja czasami nawet codziennie potrafie malować paznokcie na coś innego :) relakcuje mnie to bardzo

      Delete
  3. Cudna czerwień :) ! Ja kocham dwa odcienie tego koloru z kostki zimowej z 2014 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dopiero zaczęłam odkrywać Essie w roku 2015, kiedy dostałam fajny zestaw od Kingi (Simply a women) :) a potem kolejne sztuki przybywają ;)

      Delete
  4. Replies
    1. ;) ten top Sally Hansen zwiększa efekt każdego lakieru! jeszcze jakby miał w sobie właściwości przyspieszające wysychanie lakierów, to byłby idealny :)

      Delete
  5. Shall We Chalet marzył mi się od kiedy pierwszy raz zobaczyłam zimową kolekcję, jest piękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogę Ci tylko powiedzieć, że powinnaś się w końcu skusić :)

      Delete
  6. O Boże,idealna czerwień! chcę taką <3 nie mam jeszcze żadnego lakieru z Essie,planuję swój pierwszy zakup,i już wiem jaki odcień-ten :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się że Ci pomogłam w podjęciu decyzji ;)

      Delete
  7. Replies
    1. :) nie mogę się nie zgodzić :) to najładniejszy kolor z całego zestawu

      Delete
  8. essie lubię bardzo za trwałość i kolorki. Ta czerwień jest piękna ja lubie wyrażne paznokcie może niekonieczne do pracy ale poza nia zawsze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja przez 3 lata ponad nie pracowałam więc na codzień mogłam sobie kombinować :) teraz zaczynam prace ale jeden dzien wieczorem i to nie jest kolor do pracy :)

      Delete
    2. Zazdroszczę takiej pracy jeden dzień wieczorem ...ja to całe życie w dyżurach :)

      Delete
    3. Na razie jeden ale mam nadzieje ze będzie więcej :) czas zacząć pracować ale w tej chwili mogę pracować jedynie wieczorami lub w weekendy :)

      Delete
  9. piękna czerwień taka ciemniejsza, czyli taka jaką lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czystej czerwieni czerwieni nie mam jeszcze :) raczej ciemne lub z domieszką różu :)

      Delete
  10. Fantastyczny kolor. Uwielbiam takie odcienie na swoich paznokciach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale się nie dziwię :) tego typu kolory są przepiękne!

      Delete
  11. Replies
    1. Podoba mi się najbardziej z całego zestawu :)

      Delete
  12. Piękna czerwień. Mam taki odcień i bardzo dobrze się w nim czuję:).
    Udanego dnia:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i tymczasem miłego wieczorku :)

      Delete
  13. Przepiękny kolor. Uwielbiam czerwienie na paznokciach. Klasyka w najczystszym wydaniu. Lubię też bardzo tę markę, za różnorodność odcieni oraz trwałość - u mnie z bazą i topem Sally Hansen spokojnie wytrzymują nawet do 8 dni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie niestety nie ma znaczenia jakiej marki jest lakier i w jakiej cenie, każdy się trzyma dwa dni i koniec. Takie paznokcie. Nie specjalnie się jednak interesuję odżywkami, żeby poprawić ich jakoś, a pewnie powinnam

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...