Wednesday, 13 January 2016

Essie : Nail Lacquer ♥ Splash Of Granadine.

W grudniu, cały miesiąc, na moich paznokciach królowało metaliczne złoto. Kiedy w końcu sięgnęłam po "zwykły" lakier, nie mogłam się na początku przyzwyczaić :) Dzisiaj bohaterem posta jest lakier Essie w odcieniu "Splash of Granadine". Zupełnie nie pasuje do pogody, jaka panuje w Machester (zimno, ciągle pada, jest szaro i ponuro), ale postanowiłam ponosić trochę koloru na paznokciach. 
Essie, Nail Lacquer ♥ Splash Of Granadine
Splash of Granadine to chłodny filet. Bezdrobinkowy. Ma kremową konsystencję i do pełnego krycia, potrzebuję dwóch warstw lakieru. Bardzo mi odpowiadają pędzelki lakierów Essie - są poręczne, szerokie i szybko mogę nimi paznokcie pomalować. Na moich miękkich i cienkich paznokciach lakier utrzymuje się standardowo, jak każdy inny lakier, dwa dni i zaczyna odpryskiwać z paznokci. Takie już paznokcie mam, nic nie chce się ich trzymać. Ale przypomnę, że lubie malować paznokcie i zmieniać kolory, i nie przeszkadza mi to, że musze robić to co dwa dni. Także ekhm, spoko. 
Essie, Nail Lacquer ♥ Splash Of Granadine
Tak się lakier prezentuje na moich paznokciach. 
Essie, Nail Lacquer ♥ Splash Of Granadine
Strasznie mi się takie fiolety na paznokciach podobają! Mają coś w sobie, obcy ludzie się wpatrują i podąrzają wzrokiem za moimi dłońmi :)
Co myślicie?

12 comments:

  1. Faktycznie, ten odcien zdecydowanie ma cos sobie :) Bardzo mi sie podoba :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) rzuca się w oczy jak neonowy ;)

      Delete
  2. Replies
    1. dostałam od Ciebie pierwsze lakiery Essie i mi się spodobały, więc chcę ich teraz wiecej, a jest w czym wybierać! dobrze, że można je polować w TK Maxx (miniaturki, którę lubię) i na promocjach :)

      Delete
    2. mnie też ciągle kuszą laiery tej marki; mają naprawdę śliczne kolory ;)

      Delete
    3. cudowne! dlatego tak się długo przed nimi broniłam, wiedziałam, że jak raz spróbuję to będę chciała więcej ;)

      Delete
  3. Lubię fiolety:) muszę w końcu pomalować bo ostatnio nigdy mi się nie chce;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też bardzo lubię :) chyba mam ich najwięcej :)
      oh, ja uwielbiam malować paznokcie! mam taki rytuał wieczorny, jak mały już pójdzie spać a ja przestaję latać jużpo domu ze szmatą ;)herbatka, youtube i malowanie :)

      Delete
  4. Replies
    1. dziękuję! spodobał mi się od razu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...