Monday, 25 January 2016

Isana Young : żel do mycia twarzy i demakijażu oczu.

Moim ulubieńcem w dziedzinie żeli do mycia i demakijażu twarzy (w tym oczu) jest Garnier Skin Naturals Pure Active 2in1 Make-Up Remover Purifying Gel. Jest to produkt, którym wykonam cały demakijaż i oczyszczę twarz. Bardzo lubię takie szybkie i skuteczne rozwiązania, dlatego w minionym roku zużyłam kilka opakowań tego żelu i na pewno będę do niego regularnie wracać. Jest on dla mnie dostępny bez problemu w drogeriach i supermarketach, i zawsze mogę go gdzieś dorwać w promocyjnej cenie.  Kiedy zobaczyłam, że Isana ma coś podobnego w swojej ofercie, i nie oszukujmy się, w dużo niższej cenie, postanowiłam ten produkt wypróbować. Poprosiłam zatem mamę o kupno tego produktu dla mnie.
Isana Young, żel do mycia twarzy i demakijażu oczu
Opis produktu
"Żel do mycia nie tylko usuwa zanieczyszczenia i pozostałości po makijażu. Delikatnie i dokładnie pomaga także w pozbyciu się makijażu oczu, nie powdując przy tym ich podrażnienia. Spienić żel w dłoniach, a następnie delikatnie nanieść go na zwilżoną twarz, przy zamkniętych oczach, lekko wmasować i rozetrzeć. Spłukać czystą wodą."
Isana Young, żel do mycia twarzy i demakijażu oczu
Opakowanie to miękka plastikowa tubka zamykana na zatrzask. Osobiście bardziej odpowiada mi rozwiązanie Garniera, wygdna pompka, ale nie bedę się tego czepiać ;)
Isana Young, żel do mycia twarzy i demakijażu oczu
 Żel ma bezbarwną gęstą postać i potrzeba niewielka ilość do umycia twarzy. Rzeczywiście żel świetnie rozpuszcza makijaż ( długtrwałe podkłady, eyelinery, tusze), a przy tym jest bardzo delikatny dla skóry i oczu. Świetnie sprawdza się w pierwszym etapie demakijażu, kiedy chce się cały makijaż rozpuścić i zmyć. Świetnie się pieni, rozprowadza na skórze i ostatecznie zmywa. Tak jak zaleca producent, spieniam go najpierw w dłoniach a potem nakładam na twarz i ją masuję. Po dłuższej chwili spłukuję ciepłą wodą lub ścieram ściereczką muślinową. Potem oczywiście domywam twarz jeszcze raz tym samym żelem, albo innym (złuszczającym). Żel w żaden sposób mi skóry i oczu nie podrażnia, nie wysusza, nie szkodzi, nie ściąga. Naprawdę świetny produkt godny polecenia! 
Isana Young, żel do mycia twarzy i demakijażu oczu
Oba żele, Isana Young oraz Garnier mają bardzo podobne działanie i oba sprawdzają się świetnie. Różni je oczywiście skład, cena oraz opakowanie. Będę starała się robić zapas żelu Isana w Polsce, ale jakby mi się nie udawało, to po Garniera nadal będę sięgać z przyjemnością.

Jeśli macie ochotę poczytać o innym produkcie do demakijażu Isana, to zapraszam tutaj.  

Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Alcohol Dent., Acrylates/10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Alcohol, Rubus Idaeus Fruit Extract, Tris (Tetranethylhydroxypiperidinol) Citrate, Passiflora Edulis Fruit Extract, Potassium Sorbate, CI 16035, CI 60730.
 

12 comments:

  1. też go bardzo polubiłam i niezmiennie się dziwię, jaki jest delikatny dla oczu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. co nie? naprawdę fajny produkt :)i kosztuje tak niewiele

      Delete
  2. Rownież byłam z niego zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że nie tylko ja mam pozytywne odczucia :)

      Delete
  3. Ostatnio już prawie go wrzuciłam do koszyka, ale ostatecznie stwierdziłam że poczekam aż obecne produkty do twarzy mi się skończą ;) wtedy na pewno go wypróbuję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie :) mam tylko nadzieję, że go nie wycofają, poieważ chcę go mieć w swojej łazience na stałe :)

      Delete
  4. Czyli świetny kosmetyk w dobrej cenie :-) Za miesiąc otwiera się u mnie Rossmann, więc przyjrzę się bliżej ofercie Isany :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh ale Ci fajnie! ja na zakupy do Rossmanna muszę wysyłać mamę, lub czekać na wyjazd do Polski ;) no ewentualnie Kinga mi robi niespodzianki, i kupuje polskie dobrocie podczas swoich pobytów w Polsce :)

      Delete
  5. Nigdy o nim nie słyszałam, o dziwo. ;) Jestem w szoku, że zmywa normalnie oczy bez podrażniania, bo niewiele produktów to robi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten produkt zbiera pozytywne recezncje :) nie podrażnia, słowo :) a ja mam problematyczną okolicę oczu i dodatkowo mnie tam atakuje ostatnio egzema. Ten żel nie robi mi żadnej krzywdy ;)

      Delete
  6. Replies
    1. warto mu się przyjrzeć z bliska :) dobry produkt w dobrej cenie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...