Tuesday, 12 January 2016

Seche Vite : Dry Fast Top Coat.

Dzisiaj będzie krótki i szybki post o topie przyspieszającym wysychanie lakieru - Seche Vite Dry Fast Top Coat. Szczerze mówiąc mam kilku swoich ulubieńców w tym temacie, których kupuję na zmianę, w zależności, który jest w promocji, ale dzisiaj chcę Wam zaprezentować Seche Vite. Jeśli jeszcze go nie znacie, to warto się mu przyjrzeć z bliska.
Seche Vite, Dry Fast Top Coat
Mamy tutaj doczynienia z produktem, który przyspiesza wysychanie lakierów oraz nadaje im dodatkowo piękny połysk. Dry Fast Top Coat dwie warstwy lakieru wysusza w ciągu minuty najdłużej, natomiast trzy warstwy lakieru potrzebują minut dwóch. Jaka oszczędność czasu! Dla osób takich jak ja, które muszą malować paznokcie co dwa dni, taki produkt to rewelacyjny wynalazek. Częste malowanie paznokci nie jest wtedy uciążliwe. Raz, dwa i gotowe. Można wrócić to swoich zajęć.

Top sprawia, że lakier na paznokciach jest bardziej lśniący. Nie jest to wprawdzie efekt, jaki daje np. Sally Hansen Gel Shine 3D Top Coat, ale nie raz byłam pytana, czy mam żelowe paznokcie, ponieważ ładnie lśnią. 

Buteleczka zawiera aż 14 ml produktu, co sprawiło, że przy używaniu go regularnie co dwa dni,  top wystarczył mi na kilka miesięcy stosowania. Pod koniec zmienił się wprawdzie w bardziej gęsty i glutowaty, ale bez problemu mogłam go zużyć do samego końca, ponieważ nie sprawiał problemu przy aplikacji. Jedyną wadą tego top coatu jest jego zapach. Strasznie śmierdzi rozpuszczalnikiem. Zapach jest naprawdę intensywny, jednak da się go szybko pozbyć otwierając na chwilkę okno. 

Znacie Seche Vite? Co polecacie innego? Ja znam jeszcze Essie Good To Go, Sally Hansen Insta-Dri Top Coat oraz Miss Sporty Turbo Dry Top Coat.



10 comments:

  1. u mnie sv za bardzo ściąga lakiery po bokach i na końcówkach :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic takiego nie zauważyłam, u mnie zachwouje się "normalnie" :)

      Delete
  2. Replies
    1. jest świetny, tylko ten zapach ;)

      Delete
  3. Znam go, ale nie polubiłam go aż tak, jak Insta Dri od Sally ;-) W ogóle to kilka miesięcy temu przestawiłam się na krople wysuszające i bardzo jestem z nich zadowolona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insta Dri też lubię :) teraz mam mini Good To Go od Essie, ale jak trafie na Insta Dri w promocji to kupuję ;)

      Delete
  4. Uwielbiam go, ale niestety tylko przez pierwszych kilka tygodni używania. Gdy zaczyna gęstnieć strasznie ściąga mi lakier :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie nie ma tego zajwiska, ciekawe od czego to zależy?
      ja moją obecną sztukę przywiozłam z Polski, ale nie widzę róznicy między nią a tą, którą kupuję tutaj

      Delete
  5. Jeśli zauważyłyście, że Vite ,ściąga' wam lakier to mam na to radę: malujcie nim jeszcze lekko mokry lakier kolorowy. Tak właśnie robię i już nie ma problemu. Na początku faktycznie ściągał, ale to dlatego, że malowałam nim po kilku godzinach lub następnego dnia, żeby odświeżyć kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zawsze nakładam tego typu topu na wilgotny lakier, wtedy sam lakier bardzo szybko wysycha ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...