Saturday, 9 January 2016

Soap & Glory : Endless Glove, Moisture Mask & Hand Cream.

Dzisiaj zapraszam na szybki post o masce kremie do rąk Soap & Glory Endless Glove. Posiadam wersję 50ml. Kupiłam ją na promocji "3 za 2", wraz z innym kremem do rąk tej firmy, o którym będzie osobny post. Myślę, że to była świetna okazja do wypróbowania kosmetyków do pielęgnacji dłoni Soap & Glory.
Soap & Glory, Endless Glove, Moisture Mask & Hand Cream
Producent tak opisuje swój produkt :
"Formulated with eight-oil aqua wrap, vitafade-bc, macadamia & grapeseed oils, pomegranate & shea butters, it lays down a velvety smooth moisture barrier that works for 12 hours after you apply it - in the perfect purse-friendly size! "
Krem maska do rąk jest przeznaczony do suchej, podrażnionej, popękanej skóry dłoni i ma za zadanie przynieść jej natychmiastową ulgę.
Soap & Glory, Endless Glove, Moisture Mask & Hand Cream
Opakowanie to tubka 50ml zamykana na zatrzask. Wszystko działa sprawnie i łatwo można produkt z tubki wycisnać. Krem maska jest koloru białego. Spodziewałam się, że będzie ładnie pachniał, ale niestety zapach mi zupełnie nie odpowiada. Cieżko mi też określić ten zapach, ale nie umila mi on stosowania produktu. Konsystencja kremu jest dość gęsta, ale łatwo się rozprowadza. Niestety maska krem wprawdzie nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze, ale pozostawia na niej ochonny film. Dlatego lubię ten produkt wsmarować w ręce grubszą warstwą, ale przed samym snem, kiedy nie będę już niczego wiecej dotykać. Rano budzę się z przyjemnie gładkimi dłońmi, aż chce się ich dotykać! Zaznaczyć muszę, że obecnie mam dłonie zaatakowane egzemą - są suche, szorstkie, skóra pęka i łuszczy się. Wiele kremów do rąk dodatkowo potrafi je podrażnić i powodować jej szczypanie. Moisture Mask & Hand Cream tego nie robi. Jest łagodny i przynosi ulgę po całym dniu cieżkiej pracy gospodyni domowej, która nie ma w domu zmywarki do naczyń :)
Czy kupię ten krem ponownie? Nie. Mam też inny krem Soap & Glory, który jest tańszy, ma cudowny zapach, wchłania się nie pozostawiając na skórze ochronnego filmu, ale równie dobrze koi i nawilża moją skórę rąk. I to do niego waśnie planuję ponowny powrót. 


skład : Aqua (Water), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Urea, Phenoxyethanol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance), Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Methylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Propylparaben, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Allantoin, Dipropylene Glycol, Limonene, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Sodium Hydroxide, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Coumarin, CI 19140 (Yellow 5), CI15985 (Yellow 6), CI 14700 (Red 4)

8 comments:

  1. też nie mam zmywarki... a czasem po śniadaniu hotelowym naczyń jest co niemiara

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej to faktycznie masz co robic!
      mi się marzy zmywarka, ale niestety nie mam na nia miejsca, moze kiedys, w innym domu :)

      Delete
  2. oj ja też nie mam zmywarki niestety. Kosmetyków tej marki nie znam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak będzesz mieć okazje, to polecam coś wyprobować, szczególnie jeśli chodzi o pięlęgnację ciała :)

      Delete
  3. Zazwyczaj produkty tej marki ślicznie pachną, a tu proszę, taki śmierdziuch ;-) Szkoda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się zapach nie podoba,ale może są osoby, którym się podoba :) działanie kremu jest niezłe w każdym razie :)

      Delete
  4. Muszę w końcu wypróbować coś tej marki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wybór kosmetyków jest spory - od makijażu, przez pielęgnację ciała, do pielęgnacji twarzy :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...