Tuesday, 9 February 2016

Golden Rose : Color Expert Nail Lacquer ♥ 95.

Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer ♥ 95
Lakier Golden Rose z serii Color Expert w odcieniu 95 jest moim pierwszym lakierem tej marki. Swój egzemplarz dostałam od Kingi :) Dziękuję!
Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer ♥ 95
Kolor 95 to mój (od jakiegoś czasu już) ulubiony odcień lakieru - fioletowy róż.

Konsystencja lakieru jest dość gęsta i kremowa. Lakier ma wygodny szeroki pędzelek, którym ławo i gładko można pomalować paznokcie. Lakier ma świetne krycie, wystarczy jedna grubsza warstwa i gotowe. Zmywa się ekspresowo, bez brudzenia okolic paznokci. Moich paznokci trzyma się tak samo, jak każdy inny lakier - dwa dni i odpryskuje z końcówek, ale winię za to oczywiście moje cienkie i miękkie paznokcie, a nie właściwości lakieru. 
Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer ♥ 95
Tak prezentuje się na moich paznokciach.
Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer ♥ 95
Uwielbiam go za kolor oraz łatwą i szybką aplikację . ♥ Znacie lakiery  z tej serii?

16 comments:

  1. Replies
    1. jak będę w Polsce, muszę sobie zerknąc na inne kolory :)

      Delete
  2. Świetny kolor! Niestety nie miałam nigdy lakieru tej marki, ale wiem, że zbierają one świetne opinie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też wcześniej się nie skusiłam, ale teraz wiem, że warto :) wprawdzie na moich paznokciach nie ma rewelacji, jeśli chodzi o trwałość (choć Lakier Golden Rose się trzyma tak samo jak lekiery Essie, dwa dni)ale wybór kolorów jest niesamowity i bardzo mi odpowaida pędzelek!

      Delete
  3. Miałam 3 lakiery z tej marki i czym prędzej się ich pozbyłam. Niestety ale zraziłam się skutecznie do ich kosmetyków tym bardziej, że reklamowałam produkt i nikt nigdy się do mnie w tej sprawie nie odezwał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. poważnie? szkoda, że się zraziłaś. a czemu reklamowałaś? chętnie się dowem, bo jak będę w Polce, to planuję zorbić większe zakupy na stoisku Golden Rose i nie chciałabym trafić na buble. Podziel się :)

      Delete
  4. Sam kolor bardzo ładny. Kupuję GR, ale nie ze wszystkich serii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam tylko ten jedyny lakier, ale pewnie skuszę się na inne kolory i pewnie też coś z innej serii :) zobaczymy

      Delete
  5. Jest piękny! I chociaż ja raczej preferuję pastele, to chyba dałabym się skusić na takie szaleństwo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie :) miła odmiana od pasteli :)

      Delete
  6. Replies
    1. Szkoda, ja uwielbiam i dlatego dużo go na moim blogu... ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...