Monday, 1 February 2016

Mac : Huggable Lipcolour, Lipstick ♥ What A Feeling!

Witajcie po krotkiej przerwie spowodowanej awaria mojego laptopa. Jeszcze nie wszystko okej, ale dam rade opublikowac notke!
     xxx
Jeżeli dobrze kojarzę, to seria pomadek Huggable pojawiła się jakiś czas temu jako limitowanka. Nie skusiłam się wtedy na żadna. Seria wprawdzie powróciła, tym razem wraz z błyszczykami do kompletu. Niestety z informacji na stronie wynika, że seria znowu będzie dostępna tylko przez jakiś okres. Jeśli chodzi o pomadki, to mamy obecnie do wyboru aż 15 soczystych odcieni! Mi spodobały się dwa : What A Feeling! oraz Love Beam, ale jako pierwszą kupiłam What A Feeling!.
Mac, Huggable Lipcolour, Lipstick ♥ What A Feeling!
Mac tak opisuje swój produkt:
"Na Waszą prośbę, pomadka M•A•C Huggable Lipcolour będzie ponownie dostępna w sprzedaży przez krótki okres czasu. Łagodząca, kremowa formuła w odcieniach, które pięknie utrzymują się na ustach aż do sześciu godzin. Pomadka o długotrwałym efekcie, z bogatym, pełnym blasku połyskiem pomaga odbudować kolagen i sprawia, że usta są gładkie, miękkie i wymodelowane. Wyjątkowa, żelowa baza topi się pod wpływem dotyku warg, a każdy odcień pomadki łatwo rozprowadza się po ustach, dając lekkie jak piórko, nawilżające wykończenie."

Mac, Huggable Lipcolour, Lipstick ♥ What A Feeling!
Ponieważ nie wiedziałam za bardzo czego się po tej pomadce spodziewać, wybrałam dla siebie najbezpieczniejszy dla mnie kolor, What A Feeling!, który jest średnim chłodnym zgaszonym różem z fioletowymi tonami. Nie zawiera żadnych drobinek. Mac go opisuje jako "Midtonal cool pink cream ".
Mac, Huggable Lipcolour, Lipstick ♥ What A Feeling!
Opakowanie pomadki jest bardzo eleganckie. Metaliczna szara czerń. Zamyka się na zatrzask. W środku znajdziemy ukośnie ściety sztyft. Zapach jest typowy dla pomadek Mac, czyli jest to smakowity waniliowy budyń. Szyft pomadki jest dość twardy, ale tak jak zapewnia producent, od wpływem ciepła ust sztyft miękknie i gładko sunie po ustach. Pomadka jest żelowa, na ustach wyjątkowo lekka i nawilżająca. 
Mac, Huggable Lipcolour, Lipstick ♥ What A Feeling!
Wykończenie na ustach jest półprzeźroczyste, jednak kolor jest widoczny. Coś w typie pomadek Mac o wykończniu Lustre, jednak tutaj pomadka ma zupełnie inną formułę, konsystencję oraz trwałość. Spodziewałam się trwałości podobnej do pomadek Lustre, jednak pomadka Huggable bardziej stapia się z ustami, jakby przykleja do nich, przez co bije trwałością pomadki Lustre na głowę! Trwałość pomadki Huggable na moich ustach jest kilkugodzinna. Tego zupełnie się nie spodziewałam. Po aplikacji pomadki usta są ładnie pokryte kolorem, a wykończenie jakie daje pomadka sprawia, że wyglądają na gładkie, miękkie, zadbane, nawilżone oraz większe i pełniejsze. Soczyście po prostu. Kolor po kilku godzinach znika z ust równomiernie. 
Muszę przyznać, że te pomadki są rewelacyjne. Chcę też koniecznie sobie wkrótce zamówić jeszcze Love Beam zanim seria Huggable zostanie znowu wycofana ze sprzedaży. Jeśli chodzi o błyszczyki z tej serii, to chyba je sobie odpuszczę tym razem.
Jak się Wam podoba pomadka i efekt? Znacie tą serię?

16 comments:

  1. bardzo Twój kolor :) wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bardzo mój ale w serii jest też kilka bardzo Twoich kolorów :) naprawdę kolory są wyśmienite! W innych nowościach Mac np matach w plynie czy w kredce niby mnóstwo kolorów, a bez przekonania wybrałam dla siebie jeden odcień matowej kredki. Ulga dla portfela ale chodzi mi o sam fakt i dostępne odcienie :)

      Delete
  2. Piękna pomadka, śliczny kolor! Aż szkoda, że to limitka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może w przyszłości się znów ukaże, albo co lepsze, wróci na stale :) tymczasem pomadka ma długi sztyft więc powinna mi długo służyć :)

      Delete
  3. Bardzo mi sie podoba i odcien, jak i efekt na ustach :) Nie dziwie sie, ze jestes zadowolona z produktu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam jak nowy produkt sprawia mi niespodziankę i okazuje się super. Niestety inny produkt z nowości Mac mnie jak na razie totalnie rozczarował :/

      Delete
  4. Replies
    1. Bardzo mój :) może się wydawać że mam mnóstwo podobnych ale NAPRAWDĘ kazda pomadka jest inna! :D

      Delete
  5. Ta seria zostaje na stałe, już nie jest limitowana. Tylko błyszczyki są limitowane :)
    Mnie z tej serii się podoba Feeling Amorous, ale nie wiem, czy ją kupię, bo teraz tyle innych nowości wyszło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi pani w Mac powiedziała ze ta seria nie wchodzi do stałej. Ale wcale bym się nie zdziwiła, gdyby się pomyliła, bo mam wrażenie że obsługa w sklepie jest zupełnie niezorientowana co gdzie kiedy jak, jeśli chodzi o kolekcje.... :)
      Na stronie Mac też jest napisane że to limitka :)

      A skąd wiesz, że wchodzi ta seria do stałej sprzedaży? :) ja bym się cieszyła z tego :)

      Feeling Amorous jest cudowny ale ja jednak wolę pozostać przy bezpiecznych dla mnie nudnych kolorach :) choc chyba przy limit w Flamingo zaszaleje :D

      Nowości Mac masz na myśli? Czy ogólnie? Ja ogólnie nie jestem zorientowana co i gdzie, jedynie Mac. :) a tutaj faktycznie ostatnio nowości się posypały ze hej!

      Delete
  6. przepiękny kolor, nigdy o niej nie słyszałam ale jest piękna :)jeszcze nie mam żadnej pomadki z MAC za to listę co raz dłuższą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najbardziej popularne to te standardowe :) ale Mac ma też inne fajne pomadki :) naprawde jest w czym ybierac, ale radzę sie zorientowac w temacie, bo zdarzaja sie buble :(

      Delete
  7. Pzepiękny kolor. Widzę, że gustujemy w podobnych odcieniach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...