Wednesday, 17 February 2016

Maybelline : Better Skin Concealer.

Kilka miesięcy temu podjęłam decyzję, że czas wybrać sie do Maca po Pro Longwear Concealer. To miał być mój pierwszy korektor Mac w ogóle. Ruszyłam na wyprawę do "miasta". W centrum, do Maca, mam bardzo ciekawą drogę. I Boots, i Superdrug po drodze. Nie da się ich ominąć!  Zajrzałam do tego drugiego i w szafie Maybelline rzuciła mi się w oczy nowa (wtedy) seria produktów Better Skin. Szczególnie spodobał mi się korektor. Dostępny był w 3 odcieniach. Po kilku testach na ręce zdecydowałam się go kupić i wybrałam odcień Medium. Zapowiadał się ciekawie. (Do Maca koniec końcem po korektor nie dotarłam).
Maybelline Better Skin Concealer
Maybelline tak opisuje swój produkt:
"This lightweight, breathable formula is non-comedogenic and is formulated without perfume. In addition it is suitable for sensitive skin and has been tested under dermatological control. Better Skin concealer reduces the appearance of visible effects of stress including bumps, dullness and redness. It evens out discolouration and brightens dull areas, providing a healthy looking glow from day to night."
Maybelline Better Skin Concealer
Korektor Maybelline Better Skin jest zamknięty w małej miękkiej tubeczce zakończonej szerokim dziubkiem. Lubię taka formę opakowania. Wyciskam korektor w ilości, jaka mi odpowiada. Korektor ma lekką konsystencję. Wg producenta ma zmniejszać nierówności skóry, rozjaśniać, kryć zaczerwienienia, zapewnić zdrowy wygląd skóry itd. Ma również nie  zapychać skóry i pozwalać jej oddychać. Dodatkowo jest odpowiedni  dla skóry wrażliwej ponieważ nie zawiera dodatków zapachowych. Korektor zaaplikowany na skórę bardzo szybko zastyga. 
Maybelline Better Skin Concealer
Mój odcień, Medium, okazał się idealny, ale do stosowania na niedoskonałości. Świetnie stapia się ze skórą. W ogóle się nie odznacza.  Jeśli chodzi o krycie, to muszę przyznać, że ten korektor ma najlepsze krycie ze wszystkich korektorów do twarzy jakie mam i używałam do tej pory (nie biorę jednak pod uwagę kamuflaży oraz korektorów pod oczy).
Maybelline Better Skin Concealer
Korektor dokładnie spełnia moje wymagania - świetnie kryje i jednocześnie nie przesusza zakrytych miejsc. Trwałość korektora jest również na plus. Bardzo dobrze sie trzyma na niedoskonałościach np na żuchwie czy nad brwiami, czyli w miejscach ruchomych na twarzy, czy często dotykanych (szalik). Korektor nie zbiera się w załamaniach, zmarszczkach czy nierównościach. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Bardzo często nakładam go na twarz solo, bez podkładu. Na to puder Studio Fix z Mac, który ma niezłe właściwości kryjące i makijaż twarzy gotowy. Szczególnie polubiłam taką opcję latem.

Próbowałam też go nakładać pod oczy. Jednak, po pierwsze, kolor Medium tutaj się okazał za ciemny, a po drugie, w moim przypadku korektor okazał się za suchy, za kryjący, za treściwy i wysuszał mi skórę pod oczami (ja należę do osób lubiących pod oczami korektory kremowe, miękkie, nawilżające, rozświetlające). Wydaje mi się jednak, że osobom lubiącym korektor Collection czy Mac Pro Longwear jako korektory pod oczy, to korektor Maybelline Better Skin również się  tutaj sprawdzi. Dla mnie jednak jest on zbyt suchy, choć przyznać muszę, że kryje on pod zasinienia pod oczami nieźle.
Jeśli miałabym go porównać do sławnego korektora Lasting Perfection marki Collection, to Better Skin Concealer jest lżejszy i bardziej kremowy, ale krycie i trwałość mają właściwie jednakowe.
 
Korektor jest wedłg mnie wart uwagi i wypróbowania jesli szukacie trwałego korektora na niedoskonałości lub lubicie kryjące i treściwe korektory pod oczy. Szkoda tylko, że ta seria nie jest dostępna w Polsce. Podkład z tej serii nie zbiera najlepszych opinii, ale korektor w tubce jest naprawdę niezły.
 

Cena £5.99 za 11ml tubkę jest również zachęcająca. Nie wiem, czy wrócę ponownie do tego korektora, ponieważ w drogeriach jest mnóstwo nowych korektorów, które chcę wypróbować (i w końcu tego Macowego Pro Longweara też!).

21 comments:

  1. Oglądałam kiedyś podkłady z serii Better Skin, ale kolorystycznie nic mi nie pasuje :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście, z tego co się orientuję to wybór kolorów jest średni, szczególnie dla takich osób jak ja, którym ciężko przypasować odcień. A co do korektorów, to są niby odcienie trzy, ale ten najjaśniejszy też jest dość ciemny.

      Delete
  2. Wygląda naprawdę interesująco :)

    ReplyDelete
  3. będę go mieć w przyszłości na uwadze, chociaż bardziej chciałabym przetestować instant age rewind :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to są dwa różne korektory :)
      właśnie też muszę o nim znów napisać, bo kiedyś go zjechałam, a mam teraz inny odcień i to jest jak zupełnie inny produkt!

      Delete
    2. zdaję sobie z tego sprawę, ale mam już ulubieńca na niedoskonałości (Collection), ale lubię testować coraz to inne korektory pod oczy :]

      Delete
    3. A widziałaś nowe korektory Bourjois?? Nawilżające z kwasem hialuronowym :)

      Delete
  4. Na zdjęciu wygląda nieco ciemno... a ja jestem okropnym bladziochem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację, a to odcień medium. Medium jest dla mnie dobre na twarz, pod oczy przydałby się nude, który wcale nie jest taki jasny. Jeśli jesteś bladziochem,to chyba najjaśniejszy odcień mógłby być za ciemny :(

      Delete
  5. Też tak czasem mam z zakupami;) ja korektorów używam właściwie tylko pod oczy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. te korektory, co mam pod oczy nie nadają się na twarz i odwrotnie :) inne wymagania :)
      masz ładną cerę, więc nie masz co ukrywać :)

      Delete
  6. Też mi się zdarzają takie przygody, że wychodzę po coś i wracam z czymś innym. I jestem zadowolona. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie jakbym trafiła na bubel, to bym się wściekła... :)

      Delete
  7. oj tez mi się tak zdarza z zakupami co zrobić :D a co do korektora, jak nie jest dostępny w Polsce to mały problem jakby był wow to może bym go próbowała szukać w necie, a tak pozostaje przy catrice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korektor jest w porządku ale spokojnie można go zastąpić innymi produktami, więc tak jak piszesz, nie ma co się stresować i szukać :) ja właśnie teraz będę korektor Catrice otwierać :) tzn płynny kamuflaż :)

      Delete
  8. U mnie chyba by sie nie spisal, bo ja korektora uzywam jedynie pod oczy ;) Z Maybelline super jest Age Rewind pod oczy - spisywal sie u mnie tak dobrze jak wysokopolkowe korektory Diora czy HR... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HR mam w planie wypróbować kiedys :) age rewind znam. Miałam w dwóch odcieniach i tak jak Nude mi zupełnie nie podpasował to Light uwielbiam :)

      Delete
  9. hmmm w Polsce zdaje się go nie ma, wyszedł tylko podkład, ale raczej cichutko i o nim było...

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie wiem jak jest z dostępnością w Polsce. Korektor jest wprawdie bardzo dobry, ale łatwo mozna go zastapić innym :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...