Wednesday, 16 March 2016

Ava : Aktywator Młodości Hydranov / Kwas Hialuronowy.

Mało ostatnio na moim blogu jest o kosmetykach do pięlęgnacji twarzy. A to dlatego, że pokończyłam wszystko, o czym pisałam na blogu, a nowym produktom musiałam dać trochę czasu na wykazanie się. Dzisiaj jednak już przychodzę do Was z notką o produkcie marki Ava, a dokładniej o Aktywatorze Młodości Hydranow / Kwas Hialuronowy.
Ava, Aktywator Młodości Hydranov / Kwas Hialuronowy
Aktywator Młodości Hydranow zaczęłam stosować po skończeniu Anti Age Super Power Mezo Serum marki Bielenda. Używam je już dobre 3 miesiące, także przetestowałam je w różnych sytuacjach i mam już wyrobione o nim opinię. 

 Producent tak opisuje swój produkt :
"Aktywator Młodości HYDRANOVTM
Epidermalny kwas hialuronowy
100% naturalnego nawilżenia
Działa 3 razy szybciej niż kwas hialuronowy - 1 dzień stosowania aktywatora – 14 dni stosowania kwasu hialuronowego
HydranovTM - 3-krotnie szybciej i wydajniej zwiększa poziom nawilżenia niż czysty kwas hialuronowy. Otrzymywany jest  z czerwonej Algi Fucellaria Lumbrilicalis. Aktywuje syntezę epidermalnego kwasu hialuronowego w skórze. Działając na wszystkie jej warstwy stymuluje produkcję ceramidów, odżywia i wzmacnia szczelność naskórka, wypełnia zmarszczki od wewnątrz. Zaawansowany technologicznie koncentrat wiąże cząsteczki wody również na powierzchni skóry, zwiększając poziom nawilżenia już po 4 godzinach od pojedynczej aplikacji. Skóra odzyskuje elastyczność, jędrność i  gładkość, zdrowy i młody wygląd.
Przeznaczony dla każdej cery wymagającej nawilżenia, regeneracji, z oznakami starzenia się.
Sposób użycia: Kilka kropli koncentratu nanieś na umytą i osuszoną skórę twarzy i szyi delikatnie wklepując. Okrężnymi ruchami wykonaj masaż. Stosuj rano i wieczorem samodzielnie lub pod ulubiony krem Ava."
Ava, Aktywator Młodości Hydranov / Kwas Hialuronowy
Opakowanie serum to szklana ciemna buteleczka. Aplikacja produktu odbywa się za pomocą sprawnie działającej pipetki. Dodatkowo buteleczka była oryginalnie zapakowana w kartonik, na którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Serum ma postać płynnego żelu. Bezzapachowego. Jest lekki, łatwo się na skórze roprowadza i szybko się w nią wchłania. Nie roluje się pod żadnym kremem, jaki na serum aplikuję / aplikowałam. 
Ava, Aktywator Młodości Hydranov / Kwas Hialuronowy
Po skończeniu serum Bielenda, moja skóra była w całkiem niezłej kondycji, więc bohater dzisiejszego posta nie musiał mojej skóry wybawiać z niewiadomo jakich kłopotów. Miał za zadanie efekt dobrej kondycji skóry utrzymać, ale jednocześnie musiał się zmierzyć z produktami złuszczającymi skórę (z kwasami), jakie używam zimą. Serum stosuję jedynie pod krem na dzień, na noc aplikuję właśnie inne produkty oczyszczające skórę, więc nie widzę sensu mieszania w to również serum. 

Serum jest produktem, który obowiązkowo musi sie znależć na mojej twarzy pod kremem na dzień. Stosuję kremy raczej lekkie i nieobciążające moją przetłuszczającą się skóre, dlatego dodatkowo wsparcie ze strony dobrego serum jest mile widziane. Wydaje mi sie również, że w pewnym wieku stosowanie tylko kremu na dzień już nie wystarcza i trzeba sięgać po bardziej skoncentrowane specyfiki. Moja cera bardzo dobrze reaguje na kwas hialuronowy. Mam wrażenie, że mniej się przetłuszcza i pojawia się mniej wyprysków.

Jeśli chodzi o serum Ava, to zgadzam się  obietnicami producenta. Wprawdzie nie stałam się piękną bezzmarszczkową dwudziestką, ale serum pomaga moim kremom na dzień utrzymać skórę w dobrej kondycji. Skóra jest dobrze nawilżona, nie ma łuszczących się skórek, jest miękka i sprężysta w dotyku. 

Jestem zadowolona z tego produktu. Świadczy o tym przede wszystkim to, że zostało mi go w buteleczce niewiele i nie szukałam niczego innego. Serum ze mną przezimowało i sprawdziło się przy stosowaniu kwasów. Ale czy było w czymś lepsze, niż inne produkty tego typu? Nie widzę różnicy szczrze mówiąc, nie powaliło mnie jakoś specjalnie swoim działaniem na kolana, znam inne równie dobre produkty. 

Aktywator Młodości jest dla mojej skóry dobry, działa, i w żaden sposób jej nie zaszkodził. Dodatkowo cena jest przystępna (ok 20zł), także myślę, że w przyszłości sięgnę po niego znowu, albo po jakieś inne serum marki Ava.
Ava, Aktywator Młodości Hydranov / Kwas Hialuronowy
Skład Aktywatora Młodości jest również krótki i prosty. Znajdziemy tutaj: Aqua, Glycerin, Sodium Carrageenan, Sea Salt (Maris Sal), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium PCA, Sodium Carbomer.

Znacie produkty Ava? Może któryś w szczególności polecacie? Myślałam, żeby wiosną wypróbować serum Ava z witaminą C. Tak dla odmiany.



22 comments:

  1. ja mam ich serum z witaminą c w zapasach. na razie używam serum z witaminą c z bielendy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi mi po glowie żeby wypróbować serum z witamina C. Nigdy nie używałam ale mysle ze migloby sie sprawdzić

      Delete
    2. koniecznie spróbuj. witamina C pięknie rozświetla skórę :)

      Delete
    3. Ok:) przyda sie na wiosnę, Bo będę odstawiać wkrótce kwasy:)

      Delete
  2. O kosmetykach Ava czytałam wiele pochlebnych opinii, serum brzmi bardzo ciekawie, chętnie je wypróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie o tym serum sa różne opinie. Czytałam kiedys na wizażu, ze dziewczyny nie zauważyły żadnego działania.
      Ja jednak widzę :)

      Delete
  3. Chętnie przetestuję, zapowiada się ciekawie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie. Serum kosztuje niewiele a do tego w Hebe można go dostać jeszcze taniej na promocjach ;)

      Delete
  4. moja mama go używa i bardzo sobie go chwali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prosze ;) myślę ze czas docenić tą markę ;)

      Delete
  5. o tym kosmetyku czytałam już pełno pozytywnych recenzji i o nim myślę, ale nie wiem czy moja chyba jeszcze dość młoda skóra tego potrzebuje :D chociaż tutaj chyba nie ma żadnych "problemów" wiekowych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę że skoro nie czujesz potrzeby wspomagania kremu na dzień to spokojnie możesz sobie serum na razie odpuścić :)

      Delete
  6. Słyszałam o kosmetykach tej marki same pochlebne opinie, więc kiedyś na pewno coś wypróbuję. Muszę przejrzeć ich ofertę:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem właśnie w drodze do Polski i tez mam zamiar przyjrzeć się tan innym produktom tej marki :)

      Delete
  7. Bardzo lubie kosmetyki tej marki, choć nie wszystkie są równie skuteczne. Ale większość zdecydowanie jest warta uwagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A które w takim razie możesz polecić? :) z chęcią wypróbuję :)

      Delete
    2. Mają świetną maskę liftingujacą i niezłe serum na przebarwienia, czy raczej przeciw przebarwieniom. Wiele ich kosmetyków bardzo mnie kusi :)

      Delete
    3. Maska liftingującą brzmi ciekawie :) wpisze na listę zakupów na ten j kolejny wyjazd do Polski. Dzięki!

      Delete
  8. Lubię kwas hialuronowy w kosmetykach, to serum może być świetne. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować. Kosztuje niewiele :)

      Delete
  9. Świetny wpis ! Ava to jedna z lepszych marek na dziś dzień
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam inny produkt tej marki, mam nadzieję, że będzie fajny :)
      również pozdrawiam

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...