Thursday, 10 March 2016

Too Faced : Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe.


Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Od dawna chciałam mieć jakiś róż Too Faced. Tak samo jak róż Benefit, Nars.... Musze przyznać, że zarówno opakowania jak i odcienie samych róży Too Faced są cudowne. Z całego asortymentu marki Too Faced podoba mi się ich wiele, najchętniej przygarnęłabym je wszystkie.  
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Ku mojej radości Too Faced postanowiło wypuścić limitowaną paletkę Blush Wardrobe, która zawiera aż 6 odcieni róży z serii Love Flush. Zdobycie jej kosztowało trochę wysiłku, ponieważ zamówiona była ona w hameryce, ale cała transakcja poszła szybko i sprawnie, a paletka dotarła do mnie długo przed urodzinami. Tak, jak pewnie się orientujecie, dostałam ją w prezencie urodzinowym ;)
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Paletka oryginalnie jest zapakowana w kartonik. Sama paletka jest wykonana z papieru, dokładnie na tej samej zasadzie co kosmetyki The Balm. Szata graficzna paletki przypadła mi bardzo do gustu. Utrzymana jest w tonacji różowo serduszkowej! Wewnątrz paletki znajduje się 6 róży do policzków, które mają kształt serduszek. Czyli wszystkie odcienie róży z serii Love Flush. Każdy róż ma gramaturę 2g, co daje w sumie 12g produktu. W sam raz na zapoznanie się z każdym odcieniem. Szczerze mówiąc ostatnio bardzo mi się podoba idea miniaturek produktów w paletkach. Całość wygląda po prostu uroczo! Dodatkowo paletka zawiera sporej wielkości lusterko.
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Znajdujące się w paletce róże to :
Love Hangover - ładny neutralny róż o wykończeniu satynowym. 
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Baby Love - ciepły brzoskwiniowy róż z domieszką beżu o wykończeniu satynowym
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
I will always love you - typowy rose gold , brzoskwiniowy róż ze złotym shimmerem
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
How deep is your love - intensywny chłodny róż, matowy
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Justify my love - chłodny baby pink, matowy ale zawiera srebrny shimmer
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Your love is king - ciemniejszy fioletowy róż, satynowy.
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Wszystkie odcienie mają świetną pigmentację. Nabierają się łatwo na pędzel i rozcierają na skórze bajecznie. Intensywność kolorów na skórze można budować. Jeśli chodzi o trwałość 16 godzinną, jaką sugeruje producent, to niestety nie mogę potwierdzić, ponieważ nigdy nie mam na twarzy makijażu tak długo. Ale róże świetnie się utrzymują na policzkach cały dzień od aplikacji aż do demakijażu twarzy. Po prostu perfekcja ;) Jeśli chodzi o konsystencję róży, to najbardziej pudrowy jest odcień How deep is your love, natomiast reszta jest w dotyku satynowa. 
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Odcienie serii Love Flush bardzo przypadły mi do gustu i używam ich z wielką przyjemnością. Ok, może najmniej Justify my love, ponieważ obecnie do mojej potraktowanej samoopalaczem facjaty nie do końca pasuje. Ale to nie zmienia faktu, że sam odcień jest śliczny, jak pozostała piątka! Muszę przyznać, że dostępne w serii Love Flush odcienie róży są naprawdę ładne i ciężko jest wybrać jeden ulubiony. 
Too Faced, Love Flush Long Lasting 16 hour Blush Wardrobe
Co sądzicie o paletkach tego typu? I jak się Wam podoba sama paletka róży Love Flush od Too Faced?








22 comments:

  1. Replies
    1. nie mogę się niezgodzić :) na chwilę obecną wszystkie inne moje róże poszły w odstawkę :)

      Delete
  2. Och cudna jest ta paletka róży do polików! Ja dopiero wczoraj dobrałam się do nich i jestem bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to i tak długo wytrzymałaś, bo pokazywałaś ją na insta już wcześniej :)
      świetny produkt, nie mam wątpliwości :)

      Delete
  3. Piękny jest róż Justify My Love:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. tego używam najmniej, ale jakbym była mniej "żółta" (samoopalacz) na twarzy, to byłyby super:)

      Delete
  4. Przepiękna jest ta paletka! Każda miłośniczka róży byłaby usatysfakcjonowana :-) Kolorystycznie przypominają mi róże Urban Decay :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam róży Urban Decay ;)
      ja mam mnóstwo róży Mac, ale Macowe i Too Faced są zupełnie inne! i kolorystycznie, i wykonczniem i konsystencją :)

      Delete
  5. Replies
    1. szkoda mi używać :) ale trzeba!

      Delete
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Jeszcze nie zdarzyło mi się zużyć całego różu, więc jest to dla mnie idealne rozwiązanie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się udało :D ale to jest świetne rozwiązanie, jak się chce mieć więcej róży niż jeden :)jestem pod wrazeniem i pomyslu i wykonania, i jeśli w taki sposób ukaze się inna seria róży to spróbują ją równiez zdobyć :)

      Delete
    2. Mnie też się nie udało :O

      Delete
    3. No to bylo w czasach kiedy miałam trzy róże tylko. Teraz mam ze dwadzieścia plus paletka więc nie ma szans bym je wszystkie zużyła... :)na pewno będzie to nieprędko. Ale cóż. Kocham róże!

      Delete
  7. Bardzo mi sie podoba ta paletka i widzialabym ja u siebie :D Ja wlasnie lubie paletki rozy typu Benefit, NARS czy wlasnie Too Faced, bo mozna pare odcieni przetestowac na raz i gramatura jest mniejsza niz regularne roze, wiec jest szansa na zuzycie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie :) Tobie świetnie idzie zużywanie takich paletek :)

      Delete
  8. też uwielbiam takie miniaturki. cudna paletka i daje fajny wybór. tylko justify my love na pewno bym nie używała, za chłodny dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę właśnie ze ten odcień jest jedynym w paletce, który nie będzie każdemu pasował. Pozostałe 5 są uniwersalne. :)

      Delete
  9. Fikuśne, słodkie i urocze <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokadnie :) ktoś miała niezły pomysł!

      Delete
  10. O mamo, te róże sa cudowne! Widziałam je kiedys w filmiku Maxineczki i strasznie wtedy nimi kusiła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest czym kusić :) świetny pordukt!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...