Wednesday, 20 April 2016

Kwietniowe nowości.

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o kwietniowych nowościach. Już lada chwila będą się pojawiać u Was posty z zakupami, które zrobicie w polskich drogeriach na dużych promocjach, dlatego postanowiłam pokazać Wam co ja kupiłam w kwietniu już teraz, ponieważ nie planuję nic więcej kupować w tym miesiącu.
Kwietniowe nowości
Zacznę najpierw od akcesoriów. Kupiłam ścięty pędzelek marki Essence w celu nakładania pomady na brwi. Jest dość sztywny i jak na razie spisuje się świetnie. Dodatkowo zamówiłam kilka produktów z Chin : pomarańczowe mini gąbeczki (jakby miniaturki gąbeczki Real Technique), różowe mikro mini gąbeczki (na opakowaniu jest napisane "original beautyblender micro.mini", ale wiecie.. oryginalny z Chin) oraz duży owalny pędzelek, który jest po prostu genialny!
Kwietniowe nowości
Jeśli chodzi o włosy, to skończył się mój suchy szampon do włosów i tym razem skusiłam się Clay-to-spray marki L`Oreal z serii Extraordinary Clay. Z ciekawości też wrzuciłam do koszyka z zakupami maseczkę glinkową do skóry głowy z tej samej serii.
Kwietniowe nowości
Z polski przywiozłam sporo produktów do oczyszczania twarzy, ale na miejscu i tak musiałam uzupełnić braki płynu micelarnego oraz olejków. Tym razem postawiłam na nowość Garniera, Oil Infused Cleansing Water (drogi skubany, nigdzie nie było na niego promocji), myjący olejek  marki Una Brennan oraz Good Things (udało mi się znaleźć dwa, które mają całkiem przyjemny skład i nie są na bazie parafinowej). Z ciekawości kupiłam również Essence Lotion marki B.(sieć sklepu Superdrug), który się używa zamiast toniku do twarzy.
Kwietniowe nowości
Barry M wypuścił nową serię lakierów do paznokci o nazwie Coconut Infusion. Lakiery są droższe, kolory są przepiękne i oczywiście można je nabyć obecnie w promocji. Także skusiłam się aż na 5 z nowej serii. Jakby tego było mało, pojawiły się również nowe odcienie w pozostałych "starych" seriach i nie mogłam się oprzeć jeszcze jednemu lakierowi z serii Speedy Quick Dry. Niestety są jeszcze inne kolory, które mi się strasznie podobają, więc pewnie w majowych nowościach pojawią się kolejne...
Kwietniowe nowości
Do lakierów dawane były darmowe kosmetyczki. 3 lakiery= jedna kosmetyczka. Niby nic, ale przyda się :)
Kwietniowe nowości
Przejdźmy teraz do kolorówki, której mi ciągle mało, choć szufladki w których przechowuję kosmetyki do makijażu pękają w szwach. 

Z Maca oczywiście limitowanki nie dały mi spokoju. I tak pojawił się u mnie mozaikowy rozświetlacz Mineralize Skinfinish w odcieniu Nauce oraz puder mineralny Mineralize Skinfinish Natural w odcieniu Sunny Side. Udało mi się również kupić dwie paletki do twarzy Rimmel. Za dwie, w odcieniach Golden Bronze oraz Coral Glow, zapłaciłam dużo mniej, niż normalnie kosztuje jedna, także musiałam skorzystać.  Sobie zostawiłam tylko jedną z nich, w odcieniu Golden Bronze.
Kwietniowe nowości
Na końcu produkty do ust. Olejek do ust marki Essence okazał się kiepski, okropny, fuj i prawdopodobnie wyląduje w koszu. Pozostałe 4 produkty są za to cudne! Z Maca skusiłam się na nowość, stain do ust, Versicolour Stain w odcieniu Let`s Stay Together oraz błyszczyk Huggable Glass w odcieniu Snuggle Up. Pojawiła się również nowa seria pomadek Soap & Glory, w trzech wykończeniach i świetnych odcieniach. Ja skusiłam się na Pink Up, Girl o wykończeniu Satin. Po raz pierwszy też kupiłam pomadkę Smashbox w odcieniu Mauve Matte.
Kwietniowe nowości
To tyle w tym miesiącu. Oczywiście w łazience walają się również nowe żele pod prysznic, ale nie są ciekawe i sobie darowałam ich prezentację. Dajcie znać, czy coś Wam wpadło w oko z moich nowości.






22 comments:

  1. Ale szał! Ej no, chcę tą maseczkę do skóry głowy!:D Jak się u nas pokażę to kupię:) też coś nie mogę trafić na promo, na garniera:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta maseczka jest świetna! użyłam kilka razy i nie dość, że super oczyszcza skalp, to po jej zastosowaniumoje wlosy zaczynaja sie prztluszczac dopiero trzeciego dnia, kiedy normalnie już drugiego nadają się do mycia :) jeszcze ją potestuję bo nie wiem czy przy dluzszym stosowaniu nie przesuszy mi skalpa. Na razie nie podraznia, a ja mam ogromną zdolność do mokrego łupiezu

      Delete
    2. Brzmi fajnie:) kiedyś chciałam coś takiego z Phenome, ale drogo wychodzi.

      Delete
    3. maska Loreal na promo za 3.5 funta, więc spoko :)

      Delete
  2. He he he nabyłaś szczotę chochlę :-) Czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabyłam :) prze Landofvanity :) polecała na insta :)
      ja przywiozłam z Polski dwa pedzle do podkładu Hakuro,ale odkąd mam tą chochlę to się z nia nie rozstaję,jest świetna do każdego podkładu i nawet ładnie rozprowadza podkłady, które mają tendencję do smużenia ;) ale naklikam osobny post o niej, czemu nie :)

      Delete
  3. Świetne nowości! Mogłabyś dać namiar na sprzedawcę, od którego zamawiałaś pędzel do podkładu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kupiam tutaj : http://www.ebay.co.uk/itm/322017474122?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      ale mozesz znależć te pędzelki jeszcze taniej :)

      Delete
    2. Dziękuję za link! Mi zależy przede wszystkim na dobrej jakości, a nie na cenie, więc wolę wybrać sprzedawcę, który jest przetestowany :)

      Delete
  4. No to będę teraz czekać na recenzję pędzla do podkładu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z chęcią o niej napiszę, bo własnie ją testuję na kilku podkładach różnego typu :)

      Delete
  5. ten micel z garniera strasznie mnie podrażnia. Miałam o tym napisać, ale jeszcze recenzja jest niegotowa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? ja go jeszcze nie tknęłam, ale teraz będę się bała go użyć do demakijażu oczu :P

      Delete
  6. śliczne lakiery wybrałaś. akurat teraz ciągnie mnie do takich kolorów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie również :) ale taka pogoda super, więc co się dziwić! :)

      Delete
    2. Hej, a gdzie udalo Ci sie zalapac na taki deal na te paletki do konturowania rimmela? B&m bargains?

      Delete
    3. Boots. Robiłam zakupy online i mi okienko dodatkowe wyskoczyło że sa dwie za 4.99! Dodałam do koszyka i faktycznie :)

      Delete
    4. wow, to naprawdę była okazja :)

      Delete
  7. Super nowości, Justynko, zwłaszcza te malowidła do ust :)
    Bardzo jestem ciekawa tej serii do włosów z Elseve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) poza olejkiem Essence, to naprawdę dobrze trafiłam :)
      z tej serii mam jeszcze szampon do włosów i odżywkę - do mouch włosów świetne! i maseczka również. Pierwszy raz mam maseczkę, którą się nakłada na sam skalp i jej z nią sporo babraniny, ale warto :)tylko jeszcze ją potestować muszę dłużej i zobaczyć czy przy regularnym stosowaniu nie przesuszy mi skóry głowy :) na razie jest ok, bez łupieżu czy swędzenia, ale użyłam jej dosłownie kilka razy dopiero. A suchy szampon niestety słaby.

      Delete
  8. Mnie niesamowicie ciekawi ten pędzel- szczotka do podkładu, chyba w końcu nie wytrzymam i się skuszę :D Bardzo spodobały mi się kolorki produktów do ust, są świetne :D Interesująca jest też ta seria Loreal, u nas jej chyba nie widziałam, albo po prostu nie zauważyłam, bo zwykle nie rozglądam się za produktami tej marki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedzie osobny post o tym pędzlu. Jest w trakcie pisania, ale jeszcze go chcę przetestować doprwacowac na kazdym podkładzie, który mam, i wtedy opublikuję ;)

      mogę Ci już teraz jednak powiedzieć, że jest świetny i możesz brać w ciemno, na ebay go już można kupić za 99 pensów z przesyłką!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...