Wednesday, 27 April 2016

Rimmel : Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze.

Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Producenci kosmetyków do makijażu zasypują nas obecnie paletkami do twarzy typu 3 w 1. W takiej paletce znajdziemy róż do policzków, bronzer oraz rozświetlacz. W angielskich drogeriach są dostępne tego typu paletki różnych marek - Sleek, Collection, Barry M, Makeup Academy czy Makeup Revolution.  Jest w czym wybierać i nie trzeba wydawać na taki produkt góry pieniędzy, ponieważ każdy kosztuje naprawdę niewiele.  Przez jakiś czas do mnie najbardziej kolorystycznie przemawiała paletka Zoeva, ale ostatecznie w moje ręce wpadł produkt Rimmel - Conturing Palette w odcieniu Golden Bronze. Nie będę ukrywać, że skusiłam się na nią ze względu na odcień różu. Produkt pochodzi z serii kosmetyków Kate Moss.
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Opakowanie produktu jest nieciekawe. Wręcz tandetne, z taniego plastiku, który bardzo łatwo się rysuje. Jestem pewna, że jeśli paletka spadnie mi w łazience na podłogę, to opakowanie się rozpadnie. Wieczko, zamykane na zatrzask, jest przeźroczyste, więc widać odcienie zawartych w paletce trzech produktów. 
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Tak jak już wspominałam wyżej, produkt  składa się trzech produktów, z których każdy ma spełniać inne zadanie na twarzy : bronzer konturować / ocieplać twarz, rozświetlacz dodawać blasku, a róż zdobić policzki. 
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Zajrzyjmy zatem do środka opakowania i zobaczmy co kryje w sobie paletka Rimmel. Zaczynając od góry:
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Rozświetlacz. Złoty. Średnio zmielony. Zawiera drobinki, które cale szczęście nie są na twarzy widoczne. Produkt jednak nie daje mi takiego efektu na twarzy jaki lubię. Nie ma po jego użyciu "tafli" połysku. Jest zwyczajnie błyszczącą się skóra. Rozświetlacz ma przyjemną konsystencję. Nie za suchą, a produkt nabierany na pędzel nie pyli i nie osypuje się. Ta część paletki zupełnie mi sie nie podoba i totalnie mi nie odpowiada jako rozświetlacz na kości policzkowe. Ładnie jednak wygląda w wewnętrznym kąciku oka. Ta część paletki bardziej służy mi jako złoto beżowy cień do powiek niż produkt rozświetlający.
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Bronzer. Dość ciemny i ciepły, ale matowy. Mocno niepigmentowany. Łatwo z nim przesadzić, dlatego najlepiej mi sie go nakłada miękkim pędzlem i muszę go porządnie rozetrzeć. Bronzer ma dość suchą konsystencję ale rewelacyjnie się na skórze rozciera. Jest jednak dość ciemny. Obecnie to najciemniejszy odcień bronzera, jaki posiadam. Dlatego nabieram go w ilości ociupinkowej. Ewentualnie dokładam więcej.
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Róż. Róż jest zdecydowanie moim ulubieńcem z całej paletki. Śliczny brzoskwiniowy róż ze złotym połyskiem. Uwielbiam takie! Cudo! Jest to róż błyszczący, więc po jego użyciu nie mam potrzeby dokładania dodatkowo na twarz rozświetlacza. 
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Trwałość produktów na mojej przetłuszczającej się cerze nie powala na kolana. Jest zaledwie kilkugodzinna. Najdłużej utrzymuje się róż do policzków. Według mnie najsłabszą częścia paletki jest zdecydowanie rozświetlacz, najlepszą róż do policzków. Bronzer według mnie powinien być jaśniejszy przynajmniej o ton/dwa. Biorąc pod uwagę ton rozświetlacza i różu, bronzer naprawdę wygląda na ciemny. Dwa produkty z trzech w paletce zupełnie nie zrobiły na mnie wrażenia, ale ze względu na ten przepiękny róż paletka zostanie ze mną. Taki sobie ten produkt. Nie mam porównania do innych tego typu produktów, ale spodziewałam się czegoś lepszego jeśli chodzi o zawartość (na opakowanie mogę przymknąc oko). Sama nie wiem...
Rimmel Sculpting Palette by Kate ♥ 003 Golden Bronze
Znacie te paletki Rimmel? Albo inne tego typu produkty? Co o nich sądzicie? Mi w głowie nadal siedzi trio Zoeva :)

Widzę, że w Polsce ta paletka jest dostępna w 3 odcieniach, w Anglii są jak na razie tylko 2.

12 comments:

  1. Brałam pod uwagę zakup, ale jakoś tak czułam, że szału nie będzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma szału. Ja skusiłam się na tą paletkę ze względu na róż :) i liczyłam, że pozostałe dwie części też będą fajne :)

      Delete
  2. ja mam to trio Zoevy i nie uzywam teraz nic innego :D no chyba,ze od czasu do czasu przerzucam się teraz na rozświetlacz z my secret :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :) masz fajne wpisy na temat tej Zoevy! :)myślę, że przy okazji zakupów w Mintishop dorzucę ją do koszyczka :)

      Delete
  3. swojej paletki jeszcze nie testowałam, ale wkrótce to nadrobię :) mam nadzieję, że rozświetlacz w mojej wersji będzie dawać taflę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. daj koniecznie znać :) mam nadzieję, że chociaż róż i bronzer Ci przypadnie do gustu :)

      Delete
    2. zobaczymy. trochę niepokoją mnie Twoje doniesienia o braku trwałości...

      Delete
    3. może u Ciebie będzie lepiej :)

      Delete
  4. U mnie ich nie ma :( ale chyba dobrze bo szału widzę że nie robi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie nie ale nie mam tego typu produktów innych marek, wiec nie mogę porównać. Cena jednak niska wiec dla samego różu warto było się skusić :)

      Delete
  5. o takim trójkącie też marzę^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest wiele produktów tego typu, więc możesz wybierać do woli :)
      ja obecnie mam dwa :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...