Sunday, 3 April 2016

Ulubieńcy marca.

Ulubieńcy marca
Witajcie po długiej przerwie! Niestety spowodowana ona była awarią laptopa, który uszkodziłam tuż przed wyjazdem do Polski, a przez to naprawić go mogłam dopiero po powrocie z wyjazdu. Ale już jestem i dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami marca. Jeśli jesteście ciekawe, co używałam z największą przyjemnością, to zapraszam do dalszej lektury. 
Ulubieńcy marca
Zacznę dzisiaj od pielęgnacji, ponieważ mam tutaj tylko jeden produkt. Jest to Cetaphil Moisturising Cream. Krem należy wprawdzie do mojego synka, ale sięgnęłam po niego z desperacji. W Polsce byłam u kosmetyczki na kwasach, dwa razy. Pojawiły się zatem na mojej cerze odstające suche skórki, z czym mój krem na dzień, który zabrałam do polski, zupełnie sobie nie radził. Ulgę natomiast przynosił mojej cerze krem Cetaphil. Ładnie łagodził podrażnienia i świetnie ją nawilżał. Jednocześnie nie obciążał jej w żaden sposób, nie zapchał oraz nie powodował większej produkcji sebum. Dodatkowo świetnie się nadawał pod makijaż! Ma lekką nietłustą konsystencję i jest bezzapachowy. Zastanawiam się czy nie wprowadzić tego kremu na stałe do pielęgnacji twarzy. 
Ulubieńcy marca
Jeśli chodzi o kolorówkę, to ponownie najczęściej i najchętniej sięgałam po podkład Bourjois City Radiance. Podkład był również wśród ulubieńców lutego, a osobny post o podkładzie znajdziecie tutaj. Chcę jednak wspomnieć dodatkowo, że podkład świetnie się sprawdził na mojej cerze po kwasach robionych u kosmetyczki. Zanim sięgnęłam po krem Cetaphil, nie było mowy abym na łuszczącą się skórę twarzy mogła zaaplikować inny podkład niż właśnie City Radiance, który świetnie skórę nawilżał i powodował, że cera wyglądała ładnie. Jak dobrze, że zabrałam go ze sobą na wyjazd!
Ulubieńcy marca
Kolejnym ulubieńcem jest pomadka Mac w odcieniu Faux. Zdecydowałam się na nią w ramach akcji B2M. Wprawdzie mam ja dopiero od drugiej połowy marca, ale stała się ona natychmiast moim ulubieńcem i się z nią nie rozstaję. 
Ulubieńcy marca
W marcu nie rozstawałam się również z paletką róży Too Faced. Na moim blugu już jest osobna notka na temat tej paletki (klik). Jest cudowna pod każdym względem! 
Ulubieńcy marca
Na powiekach natomiast królowała paletka cieni Mac z kolekcji Zac Possen. Wiedziałam, że będzie ona w moich ulubieńcach już po pierwszym użyciu. Szykuję na jej temat również osobny post.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o moich marcowych ulubieńców.  Na Waszych blogach już ulubieńcy marca też się pojawiają i z przyjemnością o nich czytam. Mam nadzieję, że wpadło Wam w oko coś z moich ulubieńców.

Następny post będzie o tym, co przywiozłam ze sobą z Polski. Skupiłam się głównie na produktach do pielęgnacji, które potrzebuję, ale znalazły się również produkty nadprogramowe i oczywiście trochę kolorówki :)

24 comments:

  1. Paletka róży wygląda wspaniale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) naprawdę świetny zakup!

      Delete
  2. Piękna jest ta paletka róży, niestety jak miałam możliwość kupienia z ich strony to była już wykupiona, a z tego co pamiętam do Polski nie dotarła :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ja widziałam jakieś dwa tygodnie temu na stronie internetowej Sephora :)

      Delete
  3. mam nadzieję, że wyjazd do Polski był bardzo udany, i że sobie odpoczęłaś :)

    szykuje się wiele ciekawych wpisów, can't wait :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyjazd się udał bardzo, ale niestety wróciłam totalnie padnięta. Wielkanoc, jeżdzenie od jednych do drugich. Ale warto było :)

      mam nadzieję, że będą ciekawe ;)

      Delete
  4. No nareszcie!
    Ja z Cetaphilu dobrze wspominam balsam:) poza tym nic nie znam, ale paletkę róży chętnie bym przygarnęła:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)

      nie miałam balsamu :) ale ten krem naprawdę polecam!

      Delete
  5. zazdroszcze tej paletki rozy :D masz moze gdzies wpis o mac warm soul? :D bo sie nad nim ciagle zastanawiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam jeszcze....
      ale obejrzyj sobieu callmeblondiee na yt filmiki z minionego lata, ona go często pokazuje :)

      Delete
  6. Cetaphil kiedyś mój ulubieniec przez lata, chyba muszę do niego wrócić

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto wracać do sprawdzonych ulubieńców :) u mnie ten krem dopiero jest odkryciem, ale zostanie na dłużej.

      Delete
  7. O, a ja używałam Faux przez wszystkie zimowe miesiące i teraz zaczyna mi się wydawać za blada, sięgam po żywsze odcienie :)
    Paletka cieni wygląda super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja pewnie latem będę też sięgać po coś bardzo kolorowego :)
      w pozostale pory roku wolę nudziaki :)

      paleka jest świetna, naprawdę ma wszystko co trzeba : matowy beż, cień rozświetlający, dwa akcentujące. Szkoda, że to limtowanka!

      Delete
  8. Nie wiedziałam, że ten Cetaphil jest tak fajny, dobrze wiedzieć!
    A ta paletka róży jest przecudna ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co sie orientuję to jeszcze jest fajna emulsja do mycia twarzy ;)

      Muszę ja odstawić teraz i wziac sie za inne róże. Inaczej szybko dobije ona dna ;)

      Delete
  9. Cienie mają takie bardzo moje kolory :D a te róże - ah i oh :D tyle w temacie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta paletka cieni jest wyjątkowo udana :) haha dzięki :)

      Delete
  10. Piękną kolorystykę ma paletka MAC - całkowicie w moim guście. Wpadła mi też w oko pomadka. Tak się składa, że mam kilka kosmetyków B2M, więc przyjrzę się jej przy najbliższej okazji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faux to chyba odcień pasujący każdemu. I na każdym wygląda inaczej :)

      Delete
  11. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki ;) Mam też ochotę wypróbować ten podkład, ale boję się że nie dogada sie z moją mieszaną cerą :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam na blogu osobny post o tym podkładzie. Ja mam cerę przetłuszczającą się i ten podkład spradza się super! jest trwały, nawilżający, dobrze kryje i daje bardzo ładne wykończenie :)

      Delete
  12. Kusi mnie pomadka z MAC'a. Kiedyś się w końcu na jakąś zdecyduję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z mojej strony pomadki Mac gorąco polecam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...