Thursday, 21 April 2016

Zoeva : Lip Crayon ♥ Tender Rose.

Z produktami marki Zoeva mam doczynienia od niedawna. Od bardzo dawna jednak byłam ich ciekawa, ale jakoś nie było mi z nimi po drodze. Zoeva kojarzy się przede wszystkim z pędzlami do makijażu oraz paletkami cieni do powiek. Ja natomiast dzisiaj chcę Wam pokazać pomadkę w kredce, którą dostałam od Kingi na urodziny. Kinga wybrała dla mnie odcień Tender Rose.
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Pomadki w kredce marki Zoeva mają mieć intensywne i trwałe kolory oraz wygładzać i nawilżać usta. Zawierają witaminę E, olejek jojoba oraz rumianek.
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Odcień Tender Rose to śliczny róż o lśniącym wykończeniu. Nie zawiera żadnych drobinek.
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Pomadka ma postać kredki. Średniej grubości, w stylu matowych pomadek w kredce marki Golden Rose. Kredka nie jest wykręcana, trzeba do niej mieć temperówkę, ale mam kilka kredek w takiej formie i mi to zupełnie nie przeszkadza.
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Sztyft ma przyjemną kremową konsystencję i sunie po ustach jak masełko. Ładnie i równomiernie pokrywa usta kolorem, jednocześnie nadając im połysk. Usta wyglądają na nawilżone, wygładzone i optycznie pełniejsze. Najbardziej zdziwiło mnie w tej kredce to, że mimo swojego lśniącego i nawilżającego wykończenia, jest całkiem trwała. Bardzo dobrze trzyma się ust, nie wylewa poza ich kontur i równomiernie z ust ściera. Na ustach nosi się bardzo komfortowo. Pomadka jest lekka i otula usta jak balsam. Bardzo przyjemne uczucie.
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Kredka bardzo przypadła mi do gustu! Zarówno jeśli chodzi o kolor oraz właściwości. Co tu dużo mówić, czuję się zachęcona do kupna kolejnych kolorów..
Zoeva Lip Crayon ♥ Tender Rose
Znacie produkty do ust Zoeva?



20 comments:

  1. Z Zoevy miałam do ust jedynie kredkę do konturowania (nawet w podobnym kolorze) i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyznam szczerze, że jeszcze się nie spotkałam z negatywną opinią na temat jakiegokolwiek produktu Zoeva, więc nie jestem zaskoczona, że byłaś z niej zadowolona :) ja obecnie zawzięcie użyam paletek róży i paletkę cieni Zoeva, i moim zachwytom nie ma końca.
      Tak jak zaspokoiłam swoje chciejstwo odnośnie róży, tak cienie (inne paletki) bardzo mnie kuszą

      Delete
  2. Wygląda bardzo ładnie na ustach, podoba mi się zarówno wybrany przez Ciebie odcień, jak i wykończenie. Muszę się im przyjrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kinga go wybrała dla mnie :) ale dobrze zna mój gust i świetnie trafiła!

      Delete
  3. Replies
    1. oj tak, nie mogę się nie zgodzić :)

      Delete
  4. heh, tylko że ten odcien to był jedyny w ich ofercie, który wydawał mi się "Twój". ale mogę się mylić :) cieszę się, że kredka przypadła Ci do gustu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zamawiałam sobie róże i cienie zoeva, to właśnie najbardziej podobała mi się Tender Rose :) więc się nie mylisz :P przeglądam sobie jeszcze swatche tych pomadek na necie, i szukam jakiegoś chłodnego różu, ale chyba nie ma w ofercie

      Delete
  5. Ładnie się prezentuje na ustach:) ja z zoevy mam tylko akcesoria i to niewiele:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to lusterko Zoeva jest świetne!
      ja niedawno kupilam sobie jakieś w Ikeii, i gdyby nie to, to z checią sama bym się skusiła na to Twoje :P

      Delete
  6. Miodzio:) przepięknie się prezentuje... :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. mnie również, chociaż ja dopiero teraz odkrywam tą markę :)

      Delete
  8. Kolor rzeczywiście świetny, konsystencja też wydaję się przyjemna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konsystencja również jest przyjemna :) maselkowa :)

      Delete
  9. Ale ładny odcień:). Nie miałam jeszcze ich szminek w kredce, ale widać, że mają bardzo przyjemną formułę.
    Z Zoevy chciałabym przetestować błyszczące kredki do oczu, bo czytałam, że są bardzo trwałe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę że ja dostałam :) z Zoeva znam ta kredkę, paletkę cieni oraz paletki róży : o tych kredkach nie słyszałam ale ja sie za bardzo kredkami nie interesuję, bo nie używam :)

      Delete
  10. Czym temperujesz tą kredke? Może to dziwne pytanie, ale nie mogę znaleźć strugaczki, która by zastugała tą kredkę, nerwica mnie już bierze, kredka leży i nie mogę jej użyć...

    ReplyDelete
  11. Mam taka podwójną temperówkę. Ona ma wejście na cienka kredkę typu konturówka do ust i na grubą. To właśnie w tej grubej ja ostrze :)moja temperówka jest chyba z essence, albo Catrice. Buz nie pamietam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...