Thursday, 12 May 2016

Catrice : Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino.

Uwielbiam róże do policzków. Serio! Mogę mieć ich każdą ilość. Stąd mój zbiór róży do policzków jest ogromny! Tak, wiem, nigdy nie uda mi się wszystkiego zużyć. Chociaż muszę przynać, że jak się uczepię jakiegoś różu, to potrafię go zdenkować ;) Dzisiejszego bohatera posta, Multi Colour Blush, marki Catrice dostałam od Kingi. Dziękuję Ci kochana, kolor jest trafiony idealnie.
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Z tego co się orientuję, to produkt nie jest już dostępny w regularnej sprzedaży i był dostępny w dwuch wersjach kolorystycznych. Ja dostałam Strawberry Frappucino.
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Opakowanie różu jest całkiem porządne. Plastik jest solidny. Róż niestety już nie raz mi upadł i nic mu się nie stało. Róż składa się z 4 odcieni róży w tonacji ciepło różowej.  Można oczywiście mieszać je w dowolny sposób, lub używać każdego osobno. Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu mieszanina 3 odcieni, bez najjaśniejszego. Róż jest całkowicie matowy. 
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Pigmentacja różu jest całkiem niezła, ale na skórze daje bardzo delikatny efekt, więc nie da się sobie tym różem zrobić krzywdy. Najlepszy efekt uzyskuję nim, gdy go zaaplikuję zbitym pędzlem. Im bardziej miękki i puszysty pędzel, tym efekt delikatniejszy. Efekt można jednak delikatnie budować. Róż ma dość suchą konsystencję i trochę się osypuje przy nabieraniu na pędzel. Zaaplikowany na policzki pozostaje jednak na miejscu.
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino

Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na policzkach. Delikatny rumieniec. Idealny do szybkiego dziennego makijażu, gdy chcę lekko ożywić twarz kolorem i nadać jej świeżości. 
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Niestety zdecydowaną wadą tego różu jest jego trwałość. Na mojej cerze przetłuszczającej się w strefie T róż widnieje do 3 godzin. Według mnie to dość krótko, ale by wyskoczyć w szybkim makijażu do sklepu czy na spacer wystarczy. Przyznam jednak, że nie próbowałam nigdy jakoś przedłużać jego trwałość bazami czy czymkolwiek. Nigdy tak z różami nie kombinuję. Róż znika z twarzy jednak ładnie i w całości, bez plam.
Catrice Multi Colour Blush ♥ Strawberry Frappucino
Znacie róże Catrice? Jak u Was z ich trwałościa?




21 comments:

  1. Wygląda pięknie!
    W sumie to nawet nie przeszkadzałoby mi to, że utrzymuje się tylko do 3 godzin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też nie przeszkadza :) a kolor jest śliczny więc lubię ten róż :)

      Delete
  2. miałam kiedyś ich róż z innej serii i stąd wiem, że u mnie one też nie grzeszą trwałością :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy to wina różu czy cery, ale obstawiam w moim przypadku cerę.

      Delete
    2. ja u siebie też. mimo wieku nadal się mocno przetłuszcza, więc rzadko kiedy jakiś róż trzyma się cały dzień...

      Delete
  3. Nie lubie, gdy produkty tak szybko znikają z twarzy. Preferuje raczej takie, ktore trzymają sie cały dzien :) akurat żadnego rozu z Catrice nie miałam, wiec nie moge sie sama na ich temat wypowiedzieć :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również takie preferuję i mam sporo takich :) to mój pierwszy róż Catrice, wiec tez nie wiem jakby było z innymi

      Delete
  4. Szkoda, ze tak szybko znika :/ Ma bardzo ładny kolor z tego co widzę :D

    ReplyDelete
  5. Kolor jest przepiękny! Ale szkoda, że tak nietrwały...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No trudno :) i tak go używam jak potrzebuję makijażu na krótki czas :)

      Delete
  6. piękny kolor! taki naturalny jak lubię :) sama mam przetłuszczajcą się cerę więc nie wiem jakby było z trwałością,nie miałam go jeszcze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podejrzewam, ze byłoby u Ciebie podobnie. U mnie z drogeryjnych róży dobrze trzyma się wypiekany róż Max Factor :)

      Delete
  7. Ja nigdy nie miałam różu tej marki :) Jak wiesz zbieram na MAC i jeszcze troche i sobie sprawie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :) myślę, że z Mac będziesz zadowolona :)

      Delete
  8. Cudny odcien <3 Moglby sie jedynie dluzej trzymac na buzi :/

    ReplyDelete
  9. Mam jeden róż Catrice, ale jakoś tak nie należy do moich ulubieńców:) najcześciej katuje ArtDeco:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha chyba nawet wiem który :P

      Delete
  10. Nie znam tego produktu, ale nie przepadam za takimi łączącymi kolory różami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ich nie mam za wiele, ale lubię, bo można ciekawe kolory uzyskać :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...