Friday, 20 May 2016

Mac : Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free.

Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free (fot. maccosmetics.com)
Długo zastanawiałam się, czy kupić tą pomadkę. Odkąd kilka miesięcy temu zobaczyłam po raz pierwszy jej zapowiedź. Nie jestem fanką tej "znanej" rodzinki, ale co tu dużo mówić, pomadka bardzo mi się podobała, należy ona do serii wspierającej fundację Mac Aids Fund, a ja mam słabość do pomadek Mac. 
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Myślę, że każda z Was zna historię Caitlyn Jenner, ale Mac tak opisuje jej pomadkę w odcieniu Finally Free:
"Caitlyn Jenner bez lęku podzieliła się ze światem swoją przemianą. Jej nowa pomadka M·A·C - Finally Free uosabia motto MAC w każdym wieku, dla każdego koloru skóry oraz każdej płci. 100% środków ze sprzedaży tego artykułu przekazywane jest na fundację M·A·C - AIDS Fund Transgender Initiative wspierającą społeczność transgender. M∙A∙C Caitlyn Jenner – Pomadka Finally Free uosabia motto MAC w każdym wieku, dla każdego koloru skóry oraz każdej płci."
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Finally Free ma wykończenie Cremesheen i jest to średni różowy nudziak, z którego będą się przebijać tony różowe lub brązowe, w zależności od naszego naturalnego koloru ust i światła. Ja bym go określiła mianem "marsala". Brąz, beż, róż, odrobina bordo. Dla mnie osobiście jest to kolor jesienny i zupełnie nie wpisuje się w mój wiosenny i letni gust, ale pomadka przecież może spokojnie do jesieni poczekać.
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Pomadka ze względu na swoje wykończenie jest kremowa i przyjemnie rozprowadza się na ustach pokrywając je równomiernie kolorem. Jest bardzo dobrze napigmentowana, więc aplikacja jest prosta. Kolor na ustach jest widoczny, a wykończenie lekko lśniące. Po aplikacji czuć na ustach przyjemną gładkość i nawilżenie. Trwałość pomadki na moich ustach to średnio 3 godziny, ale kolor schodzi z ust ładnie i równimiernie. 
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free

Tutaj dla porównania z dwoma innymi pomadkami o innych wykończeniach.
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Mac Caitlyn Jenner Cremesheen Lipstick ♥ Finally Free
Jak się Wam podoba kolor?

26 comments:

  1. Bardzo podoba mi sie ten odcien ;)Przypomina mi troszke moja Crosswires, tylko Crosswires jest mniej intensywna i bardziej idzie w strone koralu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam Crosswires i to sa zupełnie inne odcienie :) tamta jest bardziej żywa i różowa :)
      Crosswires mi sie bardziej podoba zresztą :) Funally Free jest trochę nudna a Crosswires ladnie ożywia twarz :)

      Delete
  2. Bardzo ładny kolor, gdyby była matowa, to chyba bym się skusiła ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdyby była matowa to kolor byłby ciemniejszy j bardziej intensywny :) wtedy z kolei nie byłaby dla mnie :)

      Delete
  3. ładna. wszystkie trzy ładne :)

    a wiesz, nawet nie wiedziałam, jak teraz ma na imię były pan Jenner :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety mam nawyk czytania plotkarskiego pudelka :) stąd wiem :)

      Delete
  4. Kolor na ustach prezentuje się obłędnie. W sztyfcie wydaje się ciemniejszy ale na ustach jest genialny :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda. Zamawialam ta pomadkę online, jak ja zobaczyłam pierwszy raz to się trochę obawiałam ze będzie dla mnie za brązowa i za ciemna. Jednak nie jest choć to jedna z ciemniejszych pomadek jakie mam :)

      Delete
  5. Teoretycznie mogłabym ją kupić, bo to bardzo moje klimaty, ale dziś właśnie zrobiłam zdjęcia do wpisu o całej mojej kolekcji maczków i... hmmm... chyba takiego odcienia nie potrzebuję, bo mam sporo podobnych ;)). Ale ciekawy pomysł MAC-a z zaproszeniem do współpracy tak gorącego w show-biznesie nazwiska.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dobry pomysł z tymi zdjęciami :) powinnam zrobić to samo choć ja dobrze wiem, że nic podobnego nie mam :)

      No nigdy bym się nie spodziewała tej pani, prędzej jej dwóch córek :) szczególnie tej najmłodszej która zajęła się biznesem pomadkowym :) swoja droga, bardzo bym chciała coś od niej wypróbować :)

      Delete
  6. Też mnie ta rodzina nie kręci, ale nie da się ukryć, że mają wzięcie hihi:D Odcień całkiem ładny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wie jak zgarniać grubą kasę :)

      Delete
  7. Replies
    1. Nie mogę się nie zgodzić :)uwielbiam je i ciągle mi ich mało :)

      Delete
  8. Mnie kolor średnio się podoba, ale nie mogę się doczekać mojej pierwszej MAC-ówki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na szczęście jest w czym wybierać i na pewno znajdziesz kolor dla siebie :)

      Delete
  9. Na ustach wygląda na bardziej różową niż na przedramieniu, ale kolor mi się nawet podoba. Swoją drogą odważny ruch ze strony MAC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci, że u mnie bardzo wiele pomadek na ustach wychodzi bardziej różowo niż beżowo. Tak samo jest np w przypadku odcienia Faux, też z Maca.Jest mi to bardzo na rękę, bo zdecydowanie wolę różowe tony :) u mojej mamy dla odmiany wszystko wpada w beż ;)

      Delete
  10. Kolor całkiem spoko, tylko wykończenie już nie do końca moje.
    Zresztą to dobrze, bo szminek mam o wiele za wiele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cremeheen też nie jest moim ulubionym, ale ujdzie :)
      ja również, ale cóż ;)

      Delete
  11. przyznam szczerze, że mnie ta rodzina też jakoś wyjątkowo nie kręci, zatem nawet nie wiedziałam, że Mac cośtam kombinuje, jednak kolor pomadki sam w sobie bardzo mi się podoba. Kochana, ona jest w regularnej sprzedaży, czy to limitowana akcja? Podejrzewam, że do jesieni wykończę Plumful i będę rozglądała się za jakimś zastępstwem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Limitowanka :( do tego online exclusive... Przynajmniej w Uk. Nie wiem jak w Polsce. :)

      Jak pierwszy raz usłyszałam, że ma się pojawić ta pomadka to myślałam ze to zwykła plotka :) a tu proszę ;)

      Delete
  12. ładna, ale zbyt podobna do tego co mam i jakoś nie przepadam z K family.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja za tą rodziną również nie przepadam, ale podobała mi się pomadka :) więc kupiłam. Zresztą kupuję większość pomadek z tej serii :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...