Thursday, 19 May 2016

Mac : Veluxe Pearl Eyeshadow ♥ Da Bling.

Mac, Veluxe Pearl Eyeshadow ♥ Da Bling
Dzisiaj przyjrzymy się bliżej kolejnemu cieniowi Mac, tym razem w odcieniu Da Bling. Nie ukrywam, że lubię różowe cienie do powiek, a szczególną sympatią darzę te, które mają złoty shimmer. Cień Da Bling zwrócił moją uwagę, mimo, że jednak złotego shimmera nie posiada.
Mac, Veluxe Pearl Eyeshadow ♥ Da Bling
"Róż ze złotą perłą" - tak opisuje Mac kolor Da Bling. Według mnie jest to perła jednak srebrna, a sam róż jest chłodny.
Mac, Veluxe Pearl Eyeshadow ♥ Da Bling
Jestem pewna, że nie jest to kolor dla każdego i można sobie nim zrobić krzywdę. Pewnie też dlatego jest on mało popularny. Ja jednak bardzo dobrze się w nim czuję i sięgam po niego z przyjemnością. 

Tutaj Da Bling w użyciu. Zwykły dzienny makijaż.
Mac, Veluxe Pearl Eyeshadow ♥ Da Bling
Właściwosci cienia są bez zarzutu- świetna pigmentacja, krycie, rozcieranie i trwałość (oczywiście w moim przypadku na bazie pod cienie). Nie mam się czego przyczepić, ponieważ właśnie za to cenię sobie cienie Mac.

Jak się Wam Da Bling podoba?

18 comments:

  1. Ale piękny róż!
    Pięknie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  2. pięknie wygląda u Ciebie na oku :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. powinien by bardziej doceniany :)

      Delete
  4. pasuje do brązowej tęczówki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziéki :) ja sié bardzo dobrze czuję w rozowych cieniach :)

      Delete
  5. Bardzo ładnie wygląda w makijazu! Jakościowo cienie MAC są super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem tego samego zdania :) ostatnio jednak odkryłam cienie Makeup Geek i sa rownie swietne i polowę tańsze :)

      Delete
  6. Sliczny odcien <3 Widze, ze lubimy podobne odcienie cieni na oczach :D

    ReplyDelete
  7. Skoro podoba Ci się róż ze złotym shimmerem, to powinnaś być zachwycona cieniem Benefit z zestawu Most Famous Neutrals o nazwie It's Complicated. Tam to już chyba nawet więcej złotego połysku niż różu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę go sobie zobaczyć czy sprzedają jako pojedynczy. Rzeczywiście ładny!

      Delete
  8. Bardzo lubię różowe cienie :3

    ReplyDelete
  9. Zdecydowanie odcień nie dla mnie. Mam bardzo jasną karnację i obawiam się, że wyglądałabym w nim jak Barbie. O ile pomadki tej marki, jak już wiesz, kuszą mnie szalenie, o tyle cienie mogłyby w zasadzie nie istnieć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie jest to odcień dla każdego :)
      rozumiem :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...