Monday, 30 May 2016

Makeup Geek : Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai.

Dzisiaj na moim blogu po raz pierwszy będziecie mogły się przyjrzeć bliżej cieniowi marki Makeup Geek z serii duochrome w odcieniu Mai Tai. Jest to na razie mój pierwszy duochrom Makeup Geek. Jeśli jesteście ciekawe, co mnie w nim zachwyciło, to zapraszam do dalszej części posta.
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Na samym początku jednak chcę zaznaczyć, że naprawdę ciężko jest uchwycić efekt tego cienia. Starałam się jak mogłam, pod różnymi kątami, różnym świetle i na różnym tle. Mam nadzieję, że choć trochę pokażę Wam, jak cudowny jest ten cień.
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Mai Tai to odcień morelowy, który mieni się na morelowo, różowo i fioletowo. Zależnie od światła przybiera inny efekt. Końcowy efekt, niezależnie od światła, jest dość błyszczący. Nie należy się jednak obawiać drobinek wielkości brokatu. Konsystencja cienia jest dość miękka, cień bardzo łatwo się nabiera na pędzel i aplikuje na powiekę. Cień jednak potrafi się osypywać, więc czasami muszę uprzątnąć osypany cień z policzka.
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Cień jest bardzo dobrze napigmentowany, jednak żeby wydobyć z niego jak najlepszy efekt, najlepiej nakłada mi się go na klejącą bazę. W tym celu nakładam bazę pod cienie, paintpota marki Mac czy matowy cień Colour Tatttoo Maybelline. Tak przygotowanej powieki nie przypudrowuję  i nie nakładam bazowego beżowego cienia. Mai Tai się zwyczajnie do takiej bazy przyklei i w ten sposób osiągam głębokie nasycenie koloru i przepiękny efekt duochromu. 
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Trwałość cienia na bazie jest wyśmienita, aż do demakijażu. Jeśli chodzi o wydajność cienia, to ze względu na jego miękkość, na pewno będzie ona mniejsza niż tradycyjnego satynowego czy matowego cienia. 
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Ja jestem zachwycona efektem i na pewno powiekszę mój zbiór cieni duochrome o kolejne sztuki, koniecznie marki Makeup Geek
Makeup Geek Duochrome Eyeshadow ♥ Mai Tai
Jak się Wam podoba? Znacie duochromy Makeup Geek lub innych marek?


19 comments:

  1. cudowny! zastanawiam sie nad nim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zastanawiaj się :) na pewno Tobie się spodoba :)

      Delete
  2. kocham duochromy. ten jest piękny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam teraz chęc na więcej kolorów z tej serii :)

      Delete
  3. Superaśny, kręci mnie taki zmienny efekt:) a taki odcień nawet by mi się przydał:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest świetny na wiosnę i lato :) przynajmniej w moim przypadku bo zima i jesienia wole ponuraki na powiekach :)

      Delete
  4. Śliiiiiiiiiiiiczny *-* kocham duochromy *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. zainteresuj się zatem tą serią Makeup Geek :) ja wprawdzie mam tylko jeden odcień ale widziałam na żywo też inne i są równie piękne!

      Delete
  5. Piękny jest! :) Dziękuję, że spełniłaś moją prośbę i pokazałaś go w pierwszej kolejności:).
    A powiedz mi czy przy mocniejszym rozcieraniu nad załamaniem powieki zmienia kolor na inny tak jak Secret garden, który z zieleni staje się fioletem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc nie widzę różnicy. Może tak się nie dzieje w przypadku jasnych odcieni?

      Delete
  6. Nie miałam jeszcze okazji stosować cieni tej marki, ale mam bardzo podobny odcień z Inglota.

    ReplyDelete
  7. Identyczny jest cień z kobo 206

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam go niestety więc nie mogę porównać :) ale dzieki za info! :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...