Thursday, 9 June 2016

Mac : Frost Lipstick ♥ Bombshell.

Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
W ulubieńcach maja wspominałam Wam o pomadce Mac w odcieniu Bombshell. Pomadka ta z jakiegoś powodu nie doczekała się jeszcze posta na swój temat. Obecnie mam jej już drugie opakowanie, więc chyba czas najwyższy ją pokazać!
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Bombshell jest opisany na stronie Mac jako żywy różany róż z blaskiem. Odcień ma wykończenie Frost. Rzeczywiście pomadka to piękny żywy różowy róż ze złotym shimmerem! Jak się już pewnie domyślacie, jest to piękny rose gold. Kolor, o którym dość "głośno" u mnie na blogu. 
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Pomadka ma bardzo przyjemną konsystencję i budyniowy zapach. Bezproblemowo rozprowadza się na ustach pokrywając je równomiernie kolorem. Połyskujące drobinki są drobniutki i na ustach niewyczuwalne. 
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Kolor na ustach utrzymuje się średnio 3 godziny. Pomadka bardzo ładnie z ust znika, nie trzeba jej kontrolować. Wykończenie Frost jest dla niektórych osób wysuszające ze względu na drobinki, ale pomadka w żaden sposób moim ustom nie szkodzi. Po aplikacji pomadki usta są miękkie i nawilżone. Wyglądają również na bardziej pełne.  
Mac Frost Lipstick ♥ Bombshell
Pokazywałam Wam już cień Clinique w tej tonacji oraz róż do policzków marki Mac. Pomadki jeszcze nie było :) Jak się Wam podoba taki odcień na ustach?


22 comments:

  1. ladna szminka ale wiadomo ze cena wysoka :) obserwuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena wysoka i co jakiś czas rośnie niestety. Ja jednak pomadki Mac uwielbiam i dla mnie są naj naj naj i mimo ceny kuszę się na kolejne sztuki :)

      Dziękuję, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

      Delete
  2. A powiem Ci, że po sztyfcie spodziewałabym się innego koloru, a tu niespodzianka:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wykończenie pomadki, Frost, ma tutaj kluczowe znaczenie :)

      Delete
  3. Ładny ma odcień, mnie zawsze odpycha ich cena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) cena wiele osób odpycha. Według mnie te pomadki są stanowczo za drogie ale i tak sporo tańsze niż np pomadki Chanel czy Dior. :)

      Delete
  4. nie podoba mi się to wykończenie :/ kolor tak, ale wykończenie nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. To w takim razie wykończenie Frost pomadek Mac jest nie dla Ciebie :)mam jeszcze kilka Frostów i wykończenie podobne jest :)

      Delete
  5. Piękna, jednak cena mnie skutecznie zniechęca :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety w całym swoim ogromnym zbiorze pomadek nie mam nic dającego podobny efekt. Mam jednak świetny błyszczyk z Avonu, własnie typowy Rose Gold. Pokazywałam go na razie jedynie w majowych nowościach. Kosztuje niewiele a efekt jaki daje ♥♥

      Delete
  6. Miałam, ale kolor był dla mnie zbyt różowy i puściłam dalej w świat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja się w nim świetnie czuję i jak tylko skończę ten egzemplarz, na pewno kupię ponownie :)

      Delete
  7. Ładny kolor:).
    Jak wiesz, ja nie jestem fanką wykończenia Frost i na 100% do niego nie wrócę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wiem :) to wykończenie wielu osobom sie nie podoba. Trudno :)

      Delete
  8. Jest na mojej liście rezerwowej, na której mam spisane kosmetyki, które kupie jeśli na żywo je obejrzę lub porównam z tym co mam. Obawiam się, że będzie zbyt podobna do Sweetie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam Sweetie, ale kupująć Bombshell swatchowałam ją ze Sweetie i jednak się różnią :) Sweetie jest bardziej błyszcząca i inną tonację różu :)

      Delete
  9. Ładny kolor, ale wykończenie już mi się nie podoba. Wolę produkty kremowe i matowe, bez połysku czy perły.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie wykończenie Frost pomadek Mac jest nie dla Ciebie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...