Sunday, 5 June 2016

Mac : Huggable Glass ♥ Snuggle Up.

Witajcie nocną porą. Ja właśnie wróciłam z pracy, wzięłam prysznic, nałożyłam maseczkę na twarz i walnęłam się na kanapę. Tak mnie naszło, by jeszcze dzisiaj napisać kilka słów o Macowym produkcie do ust z serii Huggable. Już jakiś czas temu, pokazywałam Was pomadkę z tej serii, w odcieniu What A Feeling. Błyszczyk Huggable Glass planowałam sobie odpuścić, ale... chyba nie byłabym sobą ;) Pewnego dnia do domu wróciłam z błyszczykiem w odcieniu Snuggle Up.
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Na stronie Mac znajdziemy taki opis produktu :
"Unikatowy błyszczyk dostępny w szerokiej gamie kolorów, który pozostawia na ustach wykończenie o wysokim połysku niczym powierzchnia szkła. Zaprojektowany tak, by aplikować go bezpośrednio na usta, na kredkę do ust lub szminkę. Tinted Lipglass to perfekcyjny produkt do stworzenia długotrwałego blasku. Napigmentowany, bardzo błyszczący - możesz uzyskać delikatny lub spektakularny efekt. Zawiera olejek jojoba, który zmiękcza i odżywia skórę. Produkt znajduje się w wygodnej buteleczce, posiada aplikator z gąbeczką, który umożliwia szybką, delikatną i łatwą aplikację."
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Snuggle Up to ... fiolet, dość jaskrawy i chłodny. Zdecydowanie nie dla każdego. Ja chciałam kupić Love Buzz, ale akurat go w sklepie nie było i na szybko wybrałam właśnie Snuggle Up. Jest to odcień dla mnie zupełnie nowy, ponieważ nie mam zupełnie nic podobnego kolorystycznie w swojej kosmetyczce, a już dawno chciałam coś w tym stylu przetestować. 
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Błyszczyk ma bardzo ładne opakowanie. Aplikatr to ścięta po obu stronach pacynka. Wygodna, łatwa w użyciu. Błyszczyk ma przyjemną i miękka konsystencję. Rozprowadza się na ustach przyjemnie, równomiernie i otula je jak balsam. Usta natychmiast stają się miękkie i gładkie. Kolor na ustach jest półtransparentny, nie jest to błyszczyk kryjący, ale odcień jest widczny. Efekt na ustach jest lśniacy. Błyszczyk lekko się klei, ale nie jest to uczucie typowego klejącego się błyszczyka. Błyszczyk jest bardzo komfortowy w noszeniu. Dodatkowo sprawia, że usta są nawilżone i wygładzone.
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Tak prezentuje się na moich ustach.
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Trwałość błyszczyka nie jest nadzwyczajna. Błyszczyk ładnie wygląda średnio 3 godziny i z moich ust znika. Robi to jednak w dyskretny i bezproblemowy sposób. 
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Trochę się obawiałam tego ryzykownego koloru, ale niepotrzebnie. Dodatkowo błyszczyk jest zdecydowanie przyjemniejszy w użyciu niż Macowe Lipglassy czy błyszczyki Mineralne. Natomiast jeśli chodzi o serię produktów do ust Huggable, to jednak pomadki są mi bliższe i z tego powodu nie planuję kupić błyszczyka ponownie lub w innym odcieniu. 
Mac Huggable Glass ♥ Snuggle Up
Znacie tą serię? Jak się Wam podoba kolor mojego błyszczyka?  Kolor jest zupełnie czymś innym niż zazwyczaj na swoim blogu pokazuję. Mi się podoba ;)

14 comments:

  1. kolor jest odważny, podoba mi się bo ja lubię mocno i charakterystycznie podkreślać usta

    ReplyDelete
    Replies
    1. wbrew pozorom on nie jest intensywny, w koncu to byszczyk a nie kryjąca pomadka :) ale kolor na ustach jest zdecydowanie widoczny :)

      Delete
  2. Bardzo odważny kolor, ja bym takiego nie wybrała :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja natomiast chciałabym wypróbować pomadkę w tym temacie i mam nawet jedną na oku - Mac Men Love Mystery o wykończeniu Matte, ale nie wiem czy się odważę :)

      Delete
  3. Kolor bardzo unikatowy, niezwykle ciekawy! Podoba mi się na ustach - myślałam, że będzie bardziej jaskrawy, a tu efekt jak najbardziej ciekawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście na ustach kolor trochę łagodnieje. Patrząc na kolor błyszczyka w opakowaniu, można się spodziewać jaskrawego fioletu. No ale to błyszczyk, pewnie pomadka byłaby intensywna i dawała po oczach :D

      Delete
  4. coś innego, podoba mi się na Tobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) ja się w tym kolorze naprawdę lubię :)

      Delete
  5. Wygląda świetnie na ustach, takie kolory mi brakuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nabrałam też ochoty na pomadkę Mac w odcieniu Men Love Mistery, no ale nie wiem... Ma wykończenie Matte, będzię bardo intesywana. Strasznie mi się podoba, ale czy się odważe? :)

      Delete
  6. Ciekawie wygląda na ustach, ale kolor zdecydowanie nie dla mnie. No i ostatnio gustuję raczej w matowych produktach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) ja w pracy bardzo dużo musze gadać i najlepiej sprawują się u mnie niematy obecnie. Najładniej z ust znikają a ja nie zawsze mogę kontrolować stan matowych pomadek na ustach :)

      Delete
  7. Uwielbiam fiolety:). Chyba go chcę;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zerknij sobie jeszcze na Love Buzz :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...