Sunday, 26 June 2016

New Look : Pure Colour Baked Highlighter Powder.

New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
Kolorówką New Look zainteresowałam się jakiś czas temu. Na swoim blogu pokazywałam Wam cudną pomadkę w odcieniu Deep Pink oraz złoto miedziany lakier do paznokci w odcieniu Gold. Ponieważ oba produkty przypadły mi do gustu, sięgnęłam po następne, ale akurat bohatera dzisiejszego posta dostałam w prezencie. Nówka, nietknięta, świeża. 
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
Producent tak opisuje swój produkt:
"- Baked for rich, long lasting colour
- Full of illuminating pigments and multifaceted pearls
- Suitable for all skin types"
Krótko i na temat.
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
Rozświetlacz oryginalnie zapakowany był w kartonik, który już dawno wyrzuciłam. Opakowanie jest plastikowe i czarne, z przeźroczystym wieczkiem, przez który widać pięknie produkt znajdujący się w środku. W przypadku tego rozświetlacza, mamy doczynienia z produktem wypiekanym.
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
Produkt jest typowo złotym rozświetlaczem, który idealnie sprawdzi się przy ciemniejszych / ciepłych karnacjach. Jest bardzo dobrze zmielony i nie znajdziecie w nim błyszczących drobinek czy brokatu. Na skórze otrzymuję piękną taflę połysku. Pigmentacja rozświetlacza jest wyśmienita, wystarczy niewielka ilość, by uzyskać zadowalający efekt. I jednak lepiej nabać mniej na pędzel, niż więcej, ponieważ można z połyskiem przesadzić, taki jest intensywny! Konsystencja produktu przypomina mi trochę rozświetlacz My Secret. Jest dość miękka i jednak trochę pyli przy nabieraniu na pędzel. Ja po zamoczeniu w nim pędzla delikatnie strzepuję ewentualny nadmiar produktu. Rozświetlacz rozprowadza się na skórze wyśmienicie i z łatwością rozciera. Trwałości nie mam nic do zarzucenia, tafla połysku widnieje na skórze od aplikacji aż do demakijażu. Jest to również produkt niezmiernie wydajny, więć wystarczy na baaardzo długo.
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
W porównaniu do rozświetlacza My Secret rozświetlacz New Look wypada jaśniej i wpada trochę w różowe złoto. Jest jednak ciemniejszy od rozświetlacza Wibo i zdecydowanie cieplejszy. Jeśli lubicie produkt My Secret, to Baked Highlighter marki New Look też przypadłby Wam do gustu. Nie mam co do tego wątpliwości.
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
New Look, Pure Colour Baked Highlighter Powder
Cena rozświetlacza to £6.99. Za taki efekt, pigmentację, intensywność, trwałość oraz łatwość aplikacji, rewelacja. Myślę, że New Look powinien wprowadzić również jaśniejszą / chłodną wersję tego produktu, dla jaśniejszych karnacji.

Jak się Wam podoba?

11 comments:

  1. fajny, ale ze słocza wibo najbardziej mi odpowiada

    ReplyDelete
    Replies
    1. wibo swojego czasu był moim ulubieńcem :) naprawdę świetny produkt!

      Delete
  2. Efekt śliczny, choć nie jestem przekonana do tego koloru różowego złota, bo na mojej żółtej karnacji mógłby się trochę odcinać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) moja skora zima własnie jest chłodna, więc świetnie się wtedy sprawdza :)

      Delete
  3. widziałam ich kolorówkę, ale jakoś nic nie kupiłam tak póki co;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja znam jedynie pomadki, lakiery i ten rozświetlacz:) nic mnie więcej nie skusiło :)

      Delete
  4. piękny, ale dla mnie właśnie móglby być za ciemny

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      Tobie polecam zatem pomadki New Look :)

      Delete
    2. jedną dzięki Tobie już mam, ale jeszcze jej dobrze nie testowałam :)

      Delete
    3. Słońce Ty masz pomadkę Top Shop :D

      Delete
    4. aaaa, no tak. tak to jest jak się ma sporą kolekcję ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...