Sunday, 3 July 2016

Essie : Bridal Collection ♥ Brides No Grooms.

Essie, Bridal Collection ♥ Brides No Grooms
Dzisiaj zapraszam Was na post o kolejnym odcieniu lakieru Essie z zestawu Bridal Collection, który dostałam od Kingi. Kolor Brides No Grooms jest zdecydowanie moim ulubieńcem z całego zestawu. 
Essie, Bridal Collection ♥ Brides No Grooms
Brides No Grooms to przepiękny intensywny malinowy róż.
Essie, Bridal Collection ♥ Brides No Grooms
Lakier ma rewelacyjne właściwości. Poczynając od kremowej konsystencji i wygodnego pędzelka, do świetnego krycia. Lakier kryje nawet przy jednej grubszej warstwie. Na moich paznokciach (miekkich i cienkich) lakier utrzymuje się dwa dni i zaczyna standardowo odpryskiać z końcówek. Mimo swojego intensywnego koloru, lakier bardzo łatwo i szybko się zmywa, bez brudzenia/barwienia skóry wokół paznokci.

10 comments:

  1. też lubię go najbardziej z całej trójki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój sié juz niestety kończy, chyba go kupię w pełnowymiarowej wersji :)

      Delete
  2. Różowo :-) W sam raz na lato do opalonego ciała :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. róż fany jest :) dokładnie :)

      Delete
  3. Na lato jak znalazł :) A mnie zainteresował liliowy, więc czekam na prezentację.

    ReplyDelete
    Replies
    1. już go pokazywałam tutaj - http://justitia33.blogspot.co.uk/2015/10/essie-bridal-collection-hubby-for.html

      to Hubby For Dessert :)

      Delete
  4. Nie miałam nigdy lakierów Essie, ale kolor jest boski :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bardzo długo się im opierałam, ale w końcu skusiłam.
      najwięcej mam lakierów Barry M, je lubię najbardziej, Essie czasami dorwę taniej na promocji czy tkmaxx, bo kolory mają rewelacyjne

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...