Wednesday, 20 July 2016

Inglot : Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16.

Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat mojego czerwcowego ulubieńca - matowej pomadce w płynie marki Inglot w odcieniu 16.
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Kiedy po raz pierwszy w internecie zobaczyłam odcień 16, wiedziałam że musi on być mój. Nie mogłam się doczekać, kiedy pojadę do Polski i go sobie kupię! Pech chciał, że na czterech stoiskach Inglot tego odcienia nie było.  Z pomocą jednak przyszła mi kolejny raz Kinga, która znalazła numer 16, kupiła go i podarowała w prezencie! :)
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Inglot tak opisuje swój produkt:

"Pomadka w płynie HD Matte, to doskonały sposób na jedwabiście matowe wykończenie ust. Pomadka o długotrwałym efekcie zapewnia mocne krycie, nie ściera się i nie rozmazuje, pozostając na ustach przez wiele godzin.
Wygodny aplikator w postaci gąbeczki ułatwia równomierną aplikację produktu, a intensywne kolory będą doskonałym uzupełnieniem każdego makijażu.
Produkt dostępny w 10 modnych odcieniach – od naturalnych, poprzez klasyczną czerwień, aż po wyraziste, ciemne kolory.
Wszystkie produkty INGLOT z serii HD zawierają pigmenty HD. Niezastąpione jako element codziennego makijażu, sprawdzą się też doskonale na planie filmowym oraz podczas sesji fotograficznych."
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Numer 16 to różowy zgaszony róż. Jeżeli zaglądacie na mojego bloga, to wiecie, że bardzo lubuję się w tej rodzinie kolorów.
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Pomadka od pierwszego użycia skradła moje serce. Zarówno jeśli chodzi o kolor jak i właściwości. Pomadka ma ładne opakowanie, typowe dla tego rodzaju produktów. Aplikator jest poręczny i łatwo nim rozprowadzić pomadkę na ustach. Pomadka ma bardzo lekką konsystencję, wręcz wodnistą. Jest jednak bardzo mocno napigmentowana i równomiernie pokrywa usta kolorem. Kolor na ustach po chwili zastyga i staje się matowy. Jest to jednak przyjemny mat. Usta nie są ściągnięte. Pomadkę nosi się na ustach komfortowo. Trwałość koloru na ustach jest kilkugodzinna. Kiedy zaczyna się ścierać, od środka ust, lubię ja zetrzeć i zaaplikować od mowa.
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Moje usta nie są problematyczne i dobrze znoszą różne szminkowe eksperymenty, dlatego z tą pomadką bardzo dobrze się dogadują i pomadka im w żaden sposób nie szkodzi. Wiadomo jednak, że należy ją aplikować na zadbane usta, żeby osiągnąć najładniejszy efekt. 

Tutaj Inglotowa Pomadka w płynie HD Matte w porównaniu do innych matowych pomadek w płynie. 
Inglot Pomadka wpłynie HD Matte ♥ 16
Czy polecam? Jeśli lubicie tego typu pomadki zastygające to jak najbardziej. Do wyboru mamy sporo pięknych odcieni i na pewno znajdziecie coś dla siebie.

21 comments:

  1. Nie mam żadnej matowej pomadki z Inglota i raczej się nie skuszę, bo moja kolekcja matowych pomadek już w tej chwili jest nie do zużycia. Ale kolor jest absolutnie piękny <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      ja akurat bardzo lubię swoje pomadki mieć i nie staram się ich zużyć :)
      dzięki <3 świetnie się czuję w tym kolorze!

      Delete
  2. Ale piękny odcień! Ostatnio głównie wybieram matowe pomadki, więc może dam się skusić Inglotowi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam sobie zobaczyć :)są naprawdę świetnie odcienie do wyboru!
      szkoda, że nie lubię siebie za bardzo w mocnych kolorach, bo skusiłabym się na wiecej. Ja ewentualnie widzę siebie jeszcze w odcieniu 17.

      Delete
  3. Replies
    1. wiem :) u Ciebie podziwiałam ten kolorek zanim Kinga przysła go dla mnie :)

      Delete
  4. Replies
    1. dzięki :)
      a Tobie który się z tej serii najbardziej podoba?

      Delete
  5. ja juz znalazlam 17 <3 bardzo lubie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 17 również bardzo mi się podoba i chyba ją sobie w sierpniu kupię :)

      Delete
    2. no pewnie! czekam na zdjęcie :*

      Delete
  6. Śliczny kolor, wygląda cudownie na ustach:) Ja z Inglota miałam i nadal mam tylko cienie:)- bardzo dobre zresztą:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedyś miałam sporo cieni Inglot ale ostatecznie zostawiłam sobie jedynie 3 :)

      Delete
  7. Replies
    1. no całkiem niezły :)
      wydaje mi się, że 16 i 17 są najbardziej popularne, choć same pomadki nie są tak popularne jak np te od Golden Rose.

      Delete
  8. kiedyś się skuszę na jakiś kolorek :)
    gdzie kupiłaś pomadkę Gerard Cosmetics?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi sie podoba jeszcze 17 :) chyba ja kupię za miesiąc!
      na Beauty Bay :)

      Delete
  9. Nie mój kolor, ale jest bardzo ładny :) Oglądałam te pomadki Inglotowskie, ale żaden kolor mnie nie zachwycił, więc się nie skusiłam na żaden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o szkoda, mi się wydawało, że kolory z tej serii są dość intensywne, a nudziaków mało dla mnie :)ale pewnie, nic na siłę :)

      Delete
  10. och szkoda że jest matem,bo kolorek idealny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana ja to Cie widzę w numerku 17 :)zobacz sobie u kargawr, pokazywała na blogu u siebie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...