Friday, 15 July 2016

Maseczki w płatach - dłonie, pod oczy, twarz - co ciekawego znalazłam.

Maseczki w płatach
Temat maseczek w płatach to temat woda. Pojawiają się one w drogeriach jak grzybki po deszczu i obecnie jest naprawdę w czym wybierać. Jeszcze kilka miesięcy temu w ogóle się tym tematem nie interesowałam. Stosuję przecież tradycyjne maseczki, ale tak to jest, że ciekawość wzięła górę. Poza tym lektura książki pewnej Koreanki również ma tutaj swój udział. Postanowiłam sprawdzić, co w trawie piszczy i jakie ciekawe maseczki uda mi się znaleźć, ale w zwykłych drogeriach. Rynek azjatycki na razie sobie odpuściłam i zajrzałam do sklepów, które mam pod nosem.
Maseczki w płatach
Największy wybór jest oczywiście wśród maseczek do twarzy. 
Maseczki w płatach
Z Polski przywiozłam sobie Hydroplastyczny płat 3D Super Power Mezo Maski marki Bielenda. Super Power Mezo Maska na noc tej marki jest moim ulubieńcem, ale płat 3D jest również skuteczny. Przeznaczony jest on do cery z niedoskonałościami i zawiera kwas migdałowy, kwas laktobionowy oraz witaminę B3. W każdym opakowaniu znajduje się jeden płat.
Maseczki w płatach
Maseczki w płatach
W TKMaxx dorwałam dwa zestawy maseczek marki By Nature : Nourishing & Firming oraz Moisturizing. Ta "zielona" wersja zawiera olejek z nasion róży, manuka honey, kwas hialuronowy (moja skóra go uwielbia) olejek arganowy oraz aloes. Wersja "niebieska" jest natomiast bogata w olej kokosowy, olejek z nasion róży, kwas hialuronowy, olejek arganowy oraz aloes. Każde opakowanie zawiera 5 osobno zapakowanych płatów. 
Maseczki w płatach
Przy okazji zakupów w drogerii Savers do koszyka wrzuciłam również maseczkę Beauty Formulas z ekstraktem z ślimaka. Jeszcze się psychicznie nie nastawiłam, żeby ją nałożyć na twarz, ale maseczka jest dwuetapowa. Należy najpierw rozprowadzić na skórze załączone regenerujące serum, a na tak przygotowaną twarz nałożyć płat.
Maseczki w płatach
Jeśli chodzi o poszczególne części twarzy, to obecnie mam maseczkę w płatkach pod oczy, na usta oraz płatki oczyszczające na nos. 
Maseczki w płatach
Płatki pod oczy akurat nie są dla mnie nowością, ponieważ już od dawna takie kupuję i stosuje, ale obecnie posiadam płatki rozświetlające marki By Nature znalezione w TKMaxx. Zawierają one manuka honey oraz olejek z nasion róży. W pudełku znajduje się pięć par płatków. 
Maseczki w płatach
Maseczka w płacie na usta jest produktem Sephora. Zużyłam już jej kilka sztuk i naprawdę bardzo lubię. Wprawdzie nie mam większyh problemów z ustami, ale chcę by tak zostało. Dlatego staram się o nie dbać, tym bardziej że bardzo lubię matowe pomadki.
Maseczki w płatach
Płatki oczyszczające na nos również nie są dla mnie nowością. Kupuję je regularnie. Nie mam swoich ulubionych, dlatego zazwyczaj kupuję te, które są akurat w promocji. Najlepiej sprawdzają się te z Tea Tree oraz węglowe. Czy działają? Owszem. Wprawdzie nie usuną wszystkich zaskórniaków z nosa, ale każdy płatek wyciąga ich sporo, co jest dla mnie dużym sukcesem. 
Maseczki w płatach
Ostatnia grupa to pielęgnacja dłoni. 
Maseczki w płatach
Aktualnie mam w domu jeszcze jedną maseczkę w rękawiczkach Beauty Formulas kupioną w drogerii Savers. Bardzo lubię ten produkt. Przynosi ulgę moim dłoniom i nawilża je. Szczególnie często sięgam po nie ostatnio, ponieważ mam remont w domu i walczę z kurzem. W opakowaniu znajduje się jedna para rękawiczek nasączonych ekstraktem z brzoswini i masłem shea.
Maseczki w płatach
W TKMaxx dosłownie wczoraj znalazłam małe maseczki na paznokcie i skórki. Jeszcze ich nie używałam, ale idea jest taka, że na każdy palec / paznokieć nakłada się osobny wrap. Każdy jest nasączony olejkiem z kamelii japońskiej oraz witaminą E. W opakowaniu jest 30 wrapów, czyli jest tutaj zestaw na trzy kuracje.

Co mi daje stosowanie maseczek w płatach? Przede wszystkim oszczędność czasu. Nakładam taki płat na określony czas i go ściągam. Nie muszę niczego zmywać jak to jest w przypadku tradycyjnych maseczek. Czy zauważyłam jakąś specjalną poprawę w wyglądzie skóry twarzy? Wiadomo po każdej maseczce efekt jakiś jest. Nie jest jednak jakoś inaczej niż przy tradycyjnych maseczkach. Maseczki w płatach są jednak wygodne i wierzę, że zawarte w nich składniki działają pozytywnie na moją cerę i skórę.

A Wy co myślicie o tej metodzie pielęgnacji? Próbowałyście płatów?

10 comments:

  1. Zadnej z tych nie miałam, ale czaję się na Skin79 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja pewnie za jakiś czas będę sprawdzać te azjatyckie produkty, na razie mam to co znalazłam w sklepach kolo siebie :)

      Delete
  2. tak, taka forma aplikacji jest niezwykle wygodna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo! ja wczoraj poszłam spać z płatkami pod oczami :)ściągnęłam jak się przebudziłam :)

      Delete
  3. Ta do ust jak dla mnie trochę słaba jak na tą cenę i krótkotrwały efekt, ale z ciekawości wypróbowałam ten jeden raz;) muszę wypróbować te z Bielendy!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty masz usta z tendencją do wysuszania, ja nie :) moim wystarcza i maska świetnie się sprawuje :)

      z Bielendy polecam! ;)

      Delete
  4. Uwielbiam maski w płachtach <3 szczególnie właśnie te azjatyckie :) Muszę zobaczyć też te z Bielendy, booo ogólnie całkiem fajnie się u mnie sprawdzają ich kosmetyki, a z tej serii mają też wprost rewelacyjne maski całonocne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. azjatyckich jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno w przyszłości się wkilka zaopatrzę :)
      Plat Bielenda polecam, ja mam właśnie maseczkę z tej serii całonocną, która jest moim ulubieńcem. Płat jest równie dobry i skuteczny, choć maseczka całonocna bardziej się opłaca :)

      Delete
  5. Czasami używam maseczek tego typu, ale nadal używam również klasycznych masek, zwłaszcza alg i glinek. Generalnie jednak latem trudno mi się zmusić do regularnego używania maseczek :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wyobrażam sobie nie używać zwykłych maseczek :) są podstawą pielęgnacji :)
      a próbowałaś włożyć maseczkę do lodówki i w upał nalożyć na twarz taką schłodzoną? świeeetne uczucie! może Cię to zachęci do regularnego używania maseczek, szczególnie w upalne dni :)
      świetne są do lodówek właśnie maseczki w płatach :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...