Friday, 29 July 2016

Sephora : Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé.

Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé
No moim blogu już się pojawili lipcowi ulubieńcy, a ja jeszcze nie zdąrzyłam Wam pokazać z bliska jednego z ulubieńców czerwcowych. Zapraszam zatem na szybki post o matowej pomadce w płynie marki Sephora w odcieniu 06 Pink Soufflé.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé & 13 Marvelous Mauvee
Jakiś czas temu pokazywałam Wam już jedną pomadkę z tej serii, w odcieniu 13 Marvelous Mauvee. Pomadka tak bardzo przpadła mi do gustu, że postanowiłam sobie sprwić kolejną, w innym odcieniu. Padło na numer 06 Pink Soufflé.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé
06 Pink Soufflé to różowy róż, zdecydownie chłodny. W porównaniu do 13 Marvelous Mauvee jest ona bardziej różowa i jaśniejsza.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé
Jeśli chodzi o właściwośći pomadki, to są identyczne jak w przypadku 13 Marvelous Mauvee. Produkt ma wygodny aplikator, wodnistą konsystencję, megapigmentację, pełne krycie i supertrwałość. Pomadka oczywiście należy do typu pomadek zastygających, naprawdę matowych. Wymaga gładkich i zadbanych ust, ponieważ jest dla nich naprawdę wyzwaniem. Podkreśli każdą niedoskonałość i suchość. Kolor na ustach zastyga i jest nie do zdarcia. Trwa na ustach godzinami i żeby go usunąć, muszę sięgnać po produkt do demakijażu, najlepiej olejku. Pomadka w żaden sposób moim ustom nie szkodzi, ale jak już wiecie, nie są one problematyczne. 
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé
Tak Pink Soufflé prezentuje się w porównaniu do Marvelous Mauvee.
Sephora Cream Lip Stain ♥ 06 Pink Soufflé & 13 Marvelous Mauvee
Który kolor bardziej przypadł Wam do gustu? Macie pomadki z tej serii?

14 comments:

  1. Maty zupełnie nie dla mnie, usta zaraz suche :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a podobają Ci się maty w ogóle na ustach? bo jeśli nie, to nie masz czego żałować :)

      Delete
  2. Mnie bardziej spodobał się Pink Souffle, choć tak naprawdę to oba są ładne:) Ja mam klasyczną pomadkę Sephory i jest bardzo fajna, ma śliczny różowy odcień i nawilża usta.
    Jeśli ta pomadka jest tak mocno matowa, to trochę bym się może jej bała, choć nie mam szczególnie problematycznych ust. Zimą bym się na pewno nie odważyła na nią;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomadka jest megamatowa, najbardziej matowa ze wszystkich pomadek matowych w płynie jakie mam.
      Ale nie tak sucha jak retro matte marki Mac :)

      ja teraz planuje sobie kupić z Sephory tą pomadkę z gabeczką (matowa, w tubce) :)

      Delete
  3. myślę, że na mnie żadna z nich nie wyglądałaby dobrze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink Souffle zdecydowanie nie dla Ciebie, a Marvelous Mauvee nie wiem. Musiałabyś "przymierzyć " :)

      Delete
  4. Replies
    1. sama nie wiem, który mi się podoba bardziej - Pink Souffle czy Marvelous Mauvee :)

      Delete
  5. Mam nr 13, ale ta 06 też mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie wiem, któa mi się podoba bardziej, dlatego polecam obie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...