Tuesday, 26 July 2016

Zdenkowana kolorówka - część 2 / Mac & Maybelline.

Zdenkowana kolorówka
Dzisiaj zapraszam Wam na kolejną część o produktach do makijażu, które zużyłam do końca w ostatnim czasie, ponieważ produkty już się o zużycie prosiły :)
Zdenkowana kolorówka
Nie mogłam się wprost doczekać końca tego podkładu. Niestety do samego końca nie podobał mi się efekt jaki dawał na mojej twarzy, choć muszę przyznać, że aplikowany owalnymi pędzlami wyglądał najlepiej i to właśnie dzięki nim udało mi się ten podkład zużyć do końca. Nie polecam tego podkładu. Jest ciężki, smuży przy aplikacji, daje efekt tłustej skóry i jest zupełnie nietrwały. Więcej na jego temat pisałam w osobnym poście tutaj.
Zdenkowana kolorówka
Mac Frost Lipstcik w odcieniu Angel
Nie mam pojęcia dlaczego ta pomadka jeszcze nie doczekała się osobnego posta na swój temat. Swojego czasu był to bardzo popularny i porządany odcień, który rozsławiła Kardaszianka. Ja osobiście zużylam jej kolejne opakowanie, ponieważ badzo lubię ten odcień nosić na codzień. Jest bardzo w stylu Airy Fairy, więc jeżeli lubicie pomadkę Rimmel w tym odcieniu, to Macowa Angel spodoba się Wam jak najbardziej. Jak widzicie, mam już w użytku kolejne opakowanie tego Aniołka :)
Zdenkowana kolorówka
Mac Plushglass Lipgloss w odcieniu Posh It Up
Błyszczyk Rose Gold. Po prostu. Megatrwały, mega klejący się. Świetnie sprawdzał się sam, lub nałożony na jakąs pomadkę. Pochodzi z serii Plushglass, więc daje uczucie mrowienia na ustach. Nie planuję go kupować ponownie, ponieważ na rynku jest wiele produktów tego typu.
Zdenkowana kolorówka
Świetny czarny eyeliner z błyszczącymi złotymi drobinkami. Bardzo lubię efekt jaki daje na powiece i z tego powodu mam już kolejne opakowanie tego produktu. Więcej na jego temat pisałam w osobnym poście. Polecam go serdecznie jeśli chcecie sobie urozmaicić makijaż oka. 
Zdenkowana kolorówka
Świetny drogeryjny tusz do rzęs. Bardzo go lubię i na pewno kupię w przyszłości ponownie. Tusz daje świetny efekt na moich rzęsach. Rzęsy są wydłużone, podkręcone i zagęszczone. Do tego tusz się nie osypuje i nie odpija na górnej powiece. Bardzo mi też odpowiada kształt szczoteczki. Więcej znajdziecie na jego temat tutaj. Szczerze polecam :)

To byłoby na tyle dzisiaj. Dajcie znać czy coś Was zaciekawiło i czy znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów. 

26 comments:

  1. nie znam żadnego. podkład z maca wydał się ciekawy, nie spodziewałam się negatywnej opinii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten podkład albo sie kocha albo nienawidzi. Niestety u mnie się zupełnie nie sprawdził i wolę Prolongwear od Maca :)

      Delete
  2. wow, jestem pod wrażeniem, nigdy nie udało mi się skończyć szminki... ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie jakos tak szybko szminki idą. Sama nie wiem jak to robię ale naprawdę sporo juz pomadek zużyłam. Głównie właśnie z Maca :)

      Delete
  3. Replies
    1. Dla mnie był ok ale na kolejne sztuki sie nie zdecyduję :)

      Delete
  4. Nie miałam żadnego kosmetyku z Twojego denka. Jak "do zera" zdenkowałaś tę pomadkę! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No staram sie jeszcze wydłubywać pomadki ze środka bo tam jest ukryte naprawdę sporo produktu! :)

      Delete
  5. Czy ten eyeliner jest dostępny w uk...ja mam z maybeline ten żelowy eyeliner w korze gold black i jest swietny....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest dostępny :) ja go tutaj kupuję. Niestety tego żelowego nie miałam ale z tego jestem bardzo zadowolona :)

      Delete
  6. Czy ten eyeliner jest dostępny w uk...ja mam z maybeline ten żelowy eyeliner w korze gold black i jest swietny....

    ReplyDelete
  7. właśnie mam w użyciu lash sensational i jestem w tym tuszu totalnie zakochana :) eyelinera jeszcze nie kupiłam, ale pamiętam o nim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetny drogeryjny tusz :)mam nadzieje że nie będą zmieniać i ulepszać jego formuły! :)

      Delete
  8. Podkład z Maca miałam tylko jako próbkę i też mi nie pasował za bardzo, wiec nie kupiłam. Pomadki mam i lubię. Sprawdzę sobie odcień Angel:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawdź sprawdź :) jest naprawdę godna polecenia i pasuje praktycznie każdemu :)

      Delete
  9. Replies
    1. To tak jak ja, kiedy widzę ilości Twojej zużytej pielęgnacji :)

      Delete
  10. Fajnie zużycia! Mnie najbardziej spodobał się tusz i szminka Angel :-) Natomiast ten podkład z MACa to z pewnością nic dla mnie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obejrzyj sobie ta pomadkę Mac :) jak mam ja na ustach zawsze ktoś pyta co to takiego :)

      Delete
  11. Pomadka MACa Angel bardzo mi sie podoba, ale na kims innym niz na mnie... Ja wygladam w takim odcieniu na chora :/
    Ten tusz z Maybelline musze koniecznie wyprobowac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. koniecznie wypróbuj, świetny jest! :)

      Delete
  12. jestem ciekawa czy angel by mi sie spodobal na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz to taki kolor kameleon. Dużo zalezy od naturalnego koloru ust i odcienia cery. U mnie wychodzi bardziej różowo i jasno niż u mojej mamy. Musiałabyś sobie ja nałożyć i zobaczyć

      Delete
    2. koniecznie bede musiala sprawdzic:)

      Delete
  13. Pomadka ma piękny kolor, ale Airy Fairy ma wykończenie z drobinkami, co niekoniecznie mi odpowiada. Tutaj pewnie jest podobnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angel ma wykończenie Frost, więc masz rację :)
      efekt na ustach i wykończenie pomadek Angel i Airy Fairy jest podobny, choc kolory się różnią.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...